۱۱۲۷۶۲۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تلاش زنیت برای تمدید با سردار

درطول سال‌های اخیر همواره از آزمون به‌عنوان گزینه تیم‌های بزرگ یاد شده، اما هرسال او ترجیح داده در لیگ روسیه بماند و اگر خبر توافق او با زنیت برای تمدید قرارداد منتشر شود، نباید چندان تعجب کرد!

فرهیختگان: وضعیت سردار آزمون در زنیت همچنان نامشخص است و معلوم نیست این مهاجم ایرانی فصل بعد را هم با پیراهن این تیم روسی راهی زمین خواهد شد یا به یکی از پیشنهاداتش پاسخ مثبت خواهد داد. رسانه‌های روسی از تمایل این باشگاه برای تمدید قرارداد این مهاجم گلزن ایرانی خبر می‌دهند.

او که تنها یک‌سال دیگر با زنیت قرارداد دارد، موردتوجه تیم‌هایی چون میلان، رم، آتالانتا، سویا و والنسیا قرار گرفته است، اما حالا ظاهرا زنیتی‌ها در تلاش هستند که قرارداد جدیدی با او امضا کنند و به‌نظر می‌رسد اگر این اتفاق رخ دهد، او قید حضور در لیگ‌های معتبر اروپایی را خواهد زد و برای چندسال آینده نیز در فوتبال روسیه به بازی خواهد پرداخت. با این‌حال دو تیم رم و میلان به دقت شرایط این ستاره ایرانی را زیر نظر دارند و احتمالا در تابستان برای خرید او وارد مذاکره خواهند شد.

روزنامه گاتزتا دلواسپورت ایتالیا در سایت خود به معرفی این مهاجم گلزن پرداخته و نوشته است: «تا مدتی او را لئو مسی ایرانی می‌خواندند و بیشتر پس از دیدار روستوف برابر بایرن مونیخ و گلزنی‌اش در آن مسابقه در سال ۲۰۱۶ به شهرت رسید. او در تیم‌ملی کشورش آمار گلزنی خوبی دارد و در تیم زیر ۲۰ سال نیز با ۱۹ گل در ۱۹ مسابقه عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت. اگر آرتم زیوبا به‌دلیل سلام نظامی‌اش پس از گلزنی یک سرگروهبان باشد، آزمون را می‌توان یک سرلشکر خواند؛ مهاجمی سرعتی که به‌خوبی راه گلزنی را بلد است.

او این فصل ۱۹ گل و سال قبل ۲۱ گل زد و پیش از این هم موردتوجه لاتزیو و ناپولی قرار گرفته بود. حالا این میلان است که می‌خواهد این گلزن ایرانی را به ترکیب خود اضافه کند. نقطه‌قوت بازی او تکنیک و سرعتش است و درکنار زیوبا زوجی موفق را برای زنیت تشکیل داده و به‌همراه هم سه قهرمانی در لیگ، یک جام حذفی و یک سوپرجام را فتح کرده‌اند. او در ازای ۱۲ میلیون یورو راهی زنیت شد تا دومین بازیکن گرانقیمت تاریخ فوتبال ایران پس از علیرضا جهانبخش لقب بگیرد.

آزمون خیلی زود به خریدی موفق تبدیل شد و در ۸۳ بازی برای این تیم ۵۲ گل به ثمر رسانده است. او در ابتدای فصل موردتوجه لاتزیو بود، اما درنهایت این انتقال منتفی شد. این مهاجم ۲۶ساله می‌تواند در میلان پیولی به‌عنوان مهاجم دوم به میدان برود و تقریبا همان نقش براهیم دیاز در فصل قبل را داشته باشد.»

درطول سال‌های اخیر همواره از آزمون به‌عنوان گزینه تیم‌های بزرگ یاد شده، اما هرسال او ترجیح داده در لیگ روسیه بماند و اگر خبر توافق او با زنیت برای تمدید قرارداد منتشر شود، نباید چندان تعجب کرد!

آزمون این روزها همانند همه سال‌های اخیر در خط حمله تیم‌ملی می‌درخشد و در لیگ روسیه هم به‌عنوان بهترین بازیکن فصل انتخاب شده و نشان داده می‌تواند در یک لیگ معتبر و بزرگ بازی کند، با این حال کسی نمی‌داند چرا همیشه بحث انتقال او به یک تیم بزرگ در حد حرف باقی می‌ماند. اخیرا نیز مدیران تیم زنیت تاکید کرده‌اند هیچ پیشنهاد رسمی برای مهاجم ایرانی به دست‌شان نرسیده و منبع اخبار منتشرشده در رسانه‌های اروپایی مشخص نیست، با این‌حال اکثر اخبار به علاقه‌مندی تیم‌ها برای جذب این بازیکن اختصاص دارد نه مذاکره رسمی.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج