جاباما
۱۱۲۸۳۳۲
۸ نظر
۵۰۰۸
۸ نظر
۵۰۰۸
پ

رونمایی از یک جاروبرقی رباتیک و خاص

ریلمی از جاروبرقی رباتیک TechLife Robot Vacuum رونمایی کرد.

ایستگاه آی تی: ریلمی از جاروبرقی رباتیک TechLife Robot Vacuum رونمایی کرد.

ریلمی یک رویداد جهانی داشت که طی آن ریلمی GT ۵G را برای بازارهای جهانی و همچنین تعداد انگشت شماری از محصولات اینترنت اشیا ارائه کرد. در میان محصولات ریلمی TechLife Robot Vacuum، اولین جاروبرقی رباتیک این برند است. ریلمی TechLife Robot Vacuum طرحی مشابه بسیاری از جاروبرقی های ربات موجود در بازار دارد. این محصول در رنگ مشکی با لهجه زرد برای سیستم LiDAR ارائه می شود.

ریلمی جاروبرقی را به سنسورهایی با دقت بالا، در مجموع ۳۸ ، تجهیز کرده تا به اندازه گیری و جلوگیری از برخورد کمک کند. سیستم LiDAR به شما این امکان را می دهد تا به صورت هوشمندانه در خانه شما نقشه برداری و پیمایش کند. طبق صفحه محصول، شما می توانید حداکثر پنج نقشه را بر روی دستگاه، قسمت های پارتیشن و نام بر روی نقشه ذخیره کنید و همچنین نوع تمیزکاری مورد نظر خود را برای این مناطق سفارشی کنید. بنابراین اگر تمیزکاری عمیق برای مناطقی مانند آشپزخانه می خواهید، می توانید آن را برای این منظور پیکربندی کنید.

رونمایی از یک جاروبرقی رباتیک و خاص

قدرت مکش تا 3000Pa با چهار سطح قدرت مکش است، کمترین آن 500Pa بوده که در 55 دسی بل نیز کم صدا است. دو برس کناری، یک برس غلتکی متراکم و سه لایه فیلتر برای به دام انداختن ذرات PM2.5 وجود دارد. Realme TechLife Robot Vacuum نه تنها جارو می کند بلکه دارای عملکرد شستشو با سیستم هوشمند مدیریت آب است. با این حال، کاربران مجبورند مخزن آب را جداگانه خریداری کنند. جعبه گرد و غبار 600 میلی لیتر است در حالی که مخزن آب 300 میلی لیتر است.

همچنین دارای یک ویژگی تمیزکاری هوشمند است که به صورت بلادرنگ کار می کند. ریلمی می گوید که به طور خودکار مکش و سرعت را برای مناطقی که به سختی تمیز می شوند مانند گوشه های دیوار و فرش افزایش می دهد. برای لبه های دیوار سرعت سفر را کاهش داده و سرعت برس را افزایش می دهد، در حالیکه برای فرش ها سرعت سفر را کاهش داده و سرعت مکش را افزایش می دهد. از ویژگی های دیگر می توان به دیوارهای مجازی و نظافت برنامه ریزی شده اشاره کرد.

جاروبرقی با الکسا و گوگل اسیستنت کار می کند. بنابراین می توانید آنها را به تنظیمات اینترنت اشیا اضافه کنید و با دستورات Alexa یا Hey Google آن را کنترل کنید. همچنین باید بتوانید آن را به برنامه های معمول اضافه کنید. یک باتری 5200 میلی آمپری در داخل Realme TechLife Robot Vacuum وجود دارد که ریلمی ادعا می کند تا 300 دقیقه زمان تمیز کردن فراهم می کند. وقتی باتری کم شد، دوباره به جایگاه شارژ برمی گردد. شارژ کامل حدود 3 ساعت طول می کشد. جاروبرقی رباتیک Realme TechLife Robot Vacuum با برچسب قیمتی 299 یورو عرضه می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خب به ما چه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        والا
        وقتی جارو برقی معمولی ۳ میلیونه اینو کجای دلم بزارم

      • شهروند

        ربطش به شما اینه که یه کم بری تو فکر و ببینی چرا کشورهای دیگه دارن روز به روز مرزهای علم و فناوری رو جابجا میکنن ولی کشور شما هنوز درگیر کنترل قیمت تخم‌مرغه...

    • احمد سماعی

      فقط یک حقوق بگیر نجومی وکسانی که آشپزخانه دارند میتونند۸۰ میلیون خرج یک جارو برقی کنند البته قیمت اعلام شده اگر با احتساب گمرکی ومخارج واسطه ووارد کننه وغیره باشدشیرین۳۰۰میلیون حساب کن

      پاسخ ها

      • ناشناس

        میشه بفرمایید چطور حساب کردین که ۸۰ ملیون شده

    • شریفی

      خیلی خوبه برا ما خوبه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بگیر عزیزم ما که جارو دسنی نمی تونیم بخریم سی ویک هزار تومان است

    • بدون نام

      چند؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج