جاباما
۱۱۲۹۰۲۷
۵۰۵۶
۵۰۵۶
پ

روز جهانی پیک‌نیک به روایت تصویر

هجدهم ژوئن روز جهانی پیک‌نیک است. واژه پیک‌نیک و پیک‌نیک رفتن چه زمانی ابداع شده است؟ یک پیک‌نیک در لندن، برلین یا نیویورک چقدر خرج برمی‌دارد؟ گرانترین و ارزانترین شهر‌ها برای پیک‌نیک کدام هستند؟

دویچه‌وله: هجدهم ژوئن روز جهانی پیک‌نیک است. واژه پیک‌نیک و پیک‌نیک رفتن چه زمانی ابداع شده است؟ یک پیک‌نیک در لندن، برلین یا نیویورک چقدر خرج برمی‌دارد؟ گرانترین و ارزانترین شهر‌ها برای پیک‌نیک کدام هستند؟در اینجا ببینید:‌

واژه پیک‌نیک در دهه‌های اخیر وارد زبان فارسی شده. علی‌رغم اینکه ژاپنی‌ها هم قرن‌هاست بخصوص در جشن شکوفه‌های گیلاس، پیک‌نیک برگزار می‌کنند اما واژه "پیکونیکو" در دهه‌های اخیر به زبان آن‌ها راه یافته است.

روز جهانی پیک‌نیک به روایت تصویر

این اثر پیک‌نیک به سبک ژاپنی زیر شکوفه‌های گیلاس را روایت می‌کند و آن را کاواهارا کایگاه (Kawahara Keiga) ، نقاش ژاپنی در اوایل قرن نوزدهم میلادی با قلم و جوهر رنگی روی زمینه‌ای ابریشمی آفریده است.

روز جهانی پیک‌نیک به روایت تصویر

باربارا کلم (Barbara Klemm) عکاس آلمانی از هنرمدانی است که بخشی از فعالیت‌های خود را به تهیه عکس‌هایی با سوژه "پیک‌نیک" اختصاص داده است. در نمایشگاه "وقت پیک‌نیک" که سال‌ها پیش در فرانکفورت برگزار شد، عکس‌های گوناگونی از این عکاس به نمایش گذاشته‌ شده‌اند، از جمله این عکس تماشایی که در سال ۱۹۸۵ میلادی در پکن گرفته شده است.

روز جهانی پیک‌نیک به روایت تصویر

"روز مردگان" از تعطیلات مهم در مکزیک محسوب می‌شود. مکزیکی‌ها که در این روز یاد ازدست‌رفتگان خود را گرامی می‌دارند، ضیافت پیک‌نیک خود را بر سر گور عزیزان‌شان برگزار می‌کنند. فلیکس پستمر (Felix Pestemer)، نقاش معاصر آلمانی این رسم را در اثری که در سال ۲۰۱۲ خلق کرده، به تصویر کشیده است.

روز جهانی پیک‌نیک به روایت تصویر

این چمدان را شرکت معروف "لویی ویتون" برای پیک‌نیک‌دوستانی طراحی کرده که در فضای باز هم ترجیح می‌دهند خوراک و نوشیدنی‌های خود را در ظرف‌های لوکس سرو و صرف کنند.

روز جهانی پیک‌نیک به روایت تصویر

این میز تاشو در سال ۱۹۱۰ از چوب طراحی شده و می‌توان آن به عنوان چمدان حمل کرد و پیک‌نیک مجللی برای شش نفر به راه انداخت. این میز در نمایشگاه "تاریخ پیک نیک" که سال‌ها پیش در فرانکفورت برگزار شد به نمایش درآمد.

روز جهانی پیک‌نیک به روایت تصویر

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج