۱۱۲۱۵۳۰
۸ نظر
۵۱۷۶
۸ نظر
۵۱۷۶
پ

یک برادر دارم از جان خوب‌تر!

در پی مناسبت روز‌های جهانی بد نیست بدانید روز جهانی به نام برادر نیز وجود دارد در این روز پیوند برادرانگی را جشن بگیریم.

برترین‌ها: در پی مناسبت روز‌های جهانی بد نیست بدانید روز جهانی به نام برادر نیز وجود دارد در این روز پیوند برادرانگی را جشن بگیریم.

یک برادر دارم از جان خوب‌تر!

یکی از عزیزترین افراد زندگی هر شخصی برادر است، گاه برادر صدایش می‌کنی و گاه داداش! اگر دختر باشی و برادری داشته باشی بی شک یک کوه را پشتت احساس خواهی کرد و اگر پسر باشی و برادر داشته باشی گویی که پدری دیگر داری! دوست داشتن برادر هیچ‌گاه تکراری و عادت نخواهد شد، زیرا همواره به تو یادآور خواهد شد که نیاز نیست نگران باشی!

روز برادر یک روز بسیار مهم جهانی محسوب می‌شود که در آن پیوند برادرانگی را جشن می‌گیرند. رابطه بین برادر و خواهر و یا دو برادر، طبیعتاً رابطه بسیار قوی است. بزرگ شدن در کنار یکدیگر، مواجه شدن با مشکلات، بازی کردن با یکدیگر یا رقابت بین این دو نفر، یک رابطه شیرین را رقم می‌زند.

فرقی ندارد که چند برادر داشته باشید؛ در هر صورت روز جهانی برادر، زمانی برای ابراز محبت به آن‌ها می‌باشد. شاید برادر‌ها از لحاظ ابراز محبت مانند در آغوش گرفتن، گل فرستادن، یا بیان کلمات محبت آمیز، به اندازه خواهر‌ها قوی ظاهر نشوند، اما قلبا موجودات بسیار مهربانی هستند پس چه بهتر که شما نیز روز جهانی برادر را به یاد بسپارید و حتماً آن را به برادرتان تبریک بگویید و لحظات فراموش نشدنی در کنار یکدیگر بسازید.

تاریخ روز جهانی برادر

روز جهانی برادر یعنی جشن گرفتن روز خانواده و یکی از مهمترین نقش‌های خانواده به نام برادر، که هر سال در ۲۴ ماه می‌برگزار می‌شود و روزی عالی است که بتوانید به برادرتان ابراز علاقه کنید و به او یادآوری کنید که چقدر به او علاقه‌مند هستید.

افراد مشهور زیادی بودند که در کنار برادرانشان رشد کردند، اما در زندگی عادی و روزمرهِ مردم معمولی هم می‌توان این موضوع را احساس کرد که برادران نقش بسیار مهمی در زندگی یکدیگر دارند.

در بعضی از کشور‌های آسیایی به برخی افراد بخاطر احترام، صمیمیت و … برادر گفته می‌شود، اما در کشور ما برادر به کسی گفته می‌شود که پدر و مادری مشترک داشته باشند و یا فقط از یک پدر متولد شده باشند.

یک برادر دارم از جان خوب‌تر!

داشتن برادر تجربه‌ای منحصر به فرد است. گرچه احتمالا برادر‌ها گاهی هم اذیت می‌کنند، اما آن‌ها در برابر دیگران از شما دفاع می‌کنند و پشتیبان تان هستند. برادران شما محافظ شما شده و عمیقا به شما عشق می‌ورزند، این انسان‌های دوست داشتنی، زندگی را لذت بخش‌تر می‌کنند.

برادر داشتن چه فواید و مزایایی دارد؟

یک برادر دارم از جان خوب‌تر!

او به شما یاد می‌دهد که چطور پسران و مردان را درک کنید

داشتن برادر به شما کمک می‌کند درک بهتری از مردان و پسران داشته باشید. یک برادر همیشه همراه شما است و اجازه نمی‌دهد که در روابطتان دچار مشکل گردید و کمک می‌کند از رابطه خیلی شدید دوری کنید یا حداقل از آن‌ها به خوبی عبور کنید. یک برادر می‌تواند کمک کند تا در آغاز روابط از سو برداشت‌های اولیه عبور کنید. برادر به شما بینش خوبی به دنیای غالب مردان را می‌دهد.

او به شما یاد می‌دهد که چطور صبور باشید

داشتن برادر به شما صبور بودن را می‌آموزد. او به شما می‌آموزد سریع عصبانی و ناامید نشوید.

به شما سرسخت بودن را یاد می‌دهد

اگر دارای برادر هستید احتمالا با او بحث و دعوا و یا کشتی گرفته اید. مسابقه کشتی با برادرتان به شما یاد می‌دهد که قوی بمانید و هرگز تسلیم نشوید. داشتن برادر به شما کمک می‌کند که به نفع خودتان بایستید و صدای خود را برسانید و سرسخت شوید و از پس خودتان برآیید.

به شما چگونگی رقابت را می‌آموزد

داشتن برادر به شما در توسعه مهارت‌های رهبری و افزایش عزت نفس کمک می‌کند. برادر به شما می‌آموزد که چطور به بخش رقابتی تان دست پیدا کنید. با موفقیت در هر مسیر شغلی، این مهارت به یک دارایی تبدیل خواهد شد.

به کنترل احساساتتان کمک می‌کند

دختر‌ها اغلب نسبت به پسر‌ها احساساتی‌تر هستند. دخترانی که برادر دارند، یاد می‌گیرند که چگونه احساسات خود را کنترل کنند. دخترانی که برادر دارند، می‌توانند از برادرشان بیاموزند که چگونه در وضعیت‌های دشوار و دردناک نقش تسلی بخش داشته باشند.

به شما جوانمردی می‌آموزند

اگر شما برادر داشته باشید، خواهید دید که رفتار او با شما و مادر و همسرش با نهایت احترام است. شما با داشتن یک برادر در می‌یابید یک جنتلمن به خانم‌ها احترام گذاشته و بنابراین شما از مردانی که مبادی آداب نیستند، دوری خواهید کرد.

او همیشه از شما محافظت می‌کند

مردان طبیعت یا نقشی بسیار محافظت کننده دارند. اگر بردار داشته باشید، او همیشه و همه جا از شما محافظت می‌کند و همیشه به فکر رفاه شما است. او افرادی که شما را اذیت می‌کنند را شکست خواهد داد. از شما مراقبت خواهد کرد تا مطمئن باشید که ایمن و سالم هستید و به طور خلاصه، برادر شما مانند پدر دوم شما خواهد بود، تنها یک پدر بسیار باحال‌تر و جوان تر.

شما را با خود همراه می‌کند

بیشتر مردان نمی‌دانند چطور لباس بپوشند، اگر شما دارای برادر باشید او شما را همراه خود به خرید خواهد برد تا لباس هایش را انتخاب نمایید، زیرا خواهران کوچک اغلب نقش یک متخصص مد شخصی را برای برادران خود دارند.

به شما مهربانی و بخشش را یاد می‌دهد

برادر بزرگ‌تر شما همیشه برای شما فضایی را در قلبش خواهد داشت که هیچ کس جایش را نخواهد گرفت. او از دست شما خیلی عصبی نخواهد شد و سریع شما را می‌بخشد. داشتن یک برادر به شما شفقت و چگونگی بخشیدن را یاد می‌دهد.

کار‌های تخصصی و سنگین را بر عهده می‌گیرد

برادرتان همیشه در کنار شما و یاورتان است. او همیشه هست تا به شما کمک کند. او دوست ندارد که خواهرش کار‌های مردانه و سنگین را انجام دهد بنابراین همیشه کمک خواهر می‌کند و انجام کار‌های تخصصی و سنگین را بر عهده می‌گیرد.

کمک می‌کند بهترین خواستگار را انتخاب کنید

داشتن یک برادر باعث می‌شود شما شناخت بهتری از خواستگاران خود به دست آورید. برادر‌ها روی ازدواج خواهرشان حساسند و دوست دارند او کسی را انتخاب نماید که شایستگی اش را داشته باشد پس همیشه در مورد خواستگار خواهرشان تحقیق می‌کنند و به او کمک می‌کنند بهترین را انتخاب نماید.

او برای شما پشتوانه مالی است

برادران بزرگ‌تر وقتی نوبت به خواهر کوچک ترشان می‌رسد، دوست دارند نقش پدر را بازی کنند. این اغلب به معنای کمک مالی به آن‌ها است. به طور مثال، از آنجایی که او بزرگ‌تر است و احتمالاً در حال حاضر مشغول به کار، شما می‌توانید هر وقت که مادر یا پدرتان به شما پول نمی‌دهد، از او پول بخواهید.

او شانه‌ی خوبی برای گریه کردن است

بخشی از طبیعت حفاظتی برادر بودن، شنونده خوب بودن است. شما همیشه می‌توانید بر روی او حساب کنید تا بدون انتقاد و یا قضاوت به شما گوش دهد. برادر بزرگ‌تر بدون قید و شرط خواهرش را دوست دارد و شانه راحتی برای گریه کردن دارد.

به مناسبت این روز و به رسم مطالب ما در روز‌های جهانی در ادامه شوخی برخی کاربران توئیتر با مناسبت این روز را با هم بخوانیم:

یک برادر دارم از جان خوب‌تر!

یک برادر دارم از جان خوب‌تر!

یک برادر دارم از جان خوب‌تر!

یک برادر دارم از جان خوب‌تر!

یک برادر دارم از جان خوب‌تر!

یک برادر دارم از جان خوب‌تر!

یک برادر دارم از جان خوب‌تر!

یک برادر دارم از جان خوب‌تر!

یک برادر دارم از جان خوب‌تر!

یک برادر دارم از جان خوب‌تر!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یاعلی

      گفتن برادر خوبه یا رفیق. گفت برادری که رفیق باشه.هر روز باید روز برادر باشه.داداش چیزه دیگه اس.پسرا و مردا میدونن چی میگم.

    • بدون نام

      هر چیزی خوبش خوبه

    • فلانی

      ما ک ی برادر داریم طماع، حسود،خودبرتربین... چشم پیشرفت منو نداره و برای رسیدن ب منفعتش منو پله خودش کرده،همیشه از من طلبکاره
      من قطع ارتباط کردم و الان ی نفس راحتی دارم میکشم.

    • بدون نام

      ما ۴ تا برادر همراه ۲ خواهر هی دورش میگردیم به دور گل مادر

    • ..

      والا ما هرچی از برادر دیدیم جنگ و دعوا بوده/:

    • بدون نام

      برادر یعنی عشق ،ستون مثل پدر. انشاا که همیشه سلامت وپایدار باشن

    • الف دال

      من از دنیا یک داداش طلب کارم

    • بدون نام

      برادرجوانم روپارسال به خاطر کروناازدست دادام وباخوندن این مطلب فقط اشک ریختم دلم برای آبجی گفتن هات تنگ شده برای بغل کردن هات داداش عزیزترازجونم شادی روح همه داداش های آسمانی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج