۱۱۲۹۶۹۶
۵۰۱۵
۵۰۱۵
پ

آرای باطله در اراک و همدان هم پیشتاز شد!

‏اصلاحات نیوز با انتشار تصویری از آخرین نتایج شمارش آرا در اراک خبر داد که در انتخابات شورای شهر ‎اراک هم تعداد آرا باطله (۲۸ هزارو ۵۶۵) دو برابر تعداد آرا منتخب اول (۱۴ هزار و ۵۶۰) شد.

‏اصلاحات نیوز با انتشار تصویری از آخرین نتایج شمارش آرا در اراک خبر داد که در انتخابات شورای شهر ‎اراک هم تعداد آرا باطله (۲۸ هزارو ۵۶۵) دو برابر تعداد آرا منتخب اول (۱۴ هزار و ۵۶۰) شد.

در این رابطه لینک زیر را بخوانید:

آرای باطله در این شهر پیشتاز شد

آرای باطله در اراک و همدان هم پیشتاز شد!

لیست برگزیدگان انتخابات شورای شهر اراک به شرح زیر است.

1. حامد آجرلو 14560 رای

2. پیمان عین القضاتی 12205 رای

3. محمد عسگری 12060 رای

4. حسن قربانی 11539 رای

5. علی اصغر غفاری 10633 رای

6. علی جعفر محصولی10509 رای

7. عباس خسروانی 10215 رای

8. سیدوحید میرنظامی 10173 رای

9. سیدرضا قریشی 9700 رای

10.ذداود قربانی 9159 رای

11. علی چگینی 9090 رای

12. غزاله رضایی 8139 رای

13. مسعود آبایی 7364 رای

14. محمد رضایی 6553 رای

در شورای شهر همدان نیز آراء باطله اول شد!

اصلاحات پرس هم در خبری نوشت: نتایج نهایی انتخابات شورای ششم شهر همدان اعلام شد. نکته قابل توجه در این نتایج میزان آراء باطله در این انتخابات است که با بیش از 20 هزار رای در رتبه اول قرار دارد.

درصد بالای آراء باطله در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر باعث تعجب فعالان و تحلیگران سیاسی شده است. پیش از این در شورای شهر کرج نیز آراء باطله اول شده بود.

اسامی منتخبان شورای ششم شهر همدان بدین شرح است:

اکبر کاوسی‌امید با کسب ۲۰ هزار و ۲۸۲ رأی، سعید حاجی‌بابایی با کسب ۱۵ هزار و ۷۵۸ رأی، محمود مسگریان با کسب ۱۵ هزار و ۶۲۹ رأی، مرتضی کرباسیان با کسب ۱۵ هزار و ۲۷۰ رأی، مهدی حیدری با کسب ۱۴ هزار و ۷۸۳ رأی و علی رحیمی‌فر با کسب ۱۲ هزار و ۸۰۸ رأی از اعضای اصلی شورای شهر همدان هستند.

ناصر صفری افلاکی با کسب ۱۱ هزار و ۱۷۱ رأی، سعید نظری با کسب ۱۰ هزار و ۶۷۹ رأی، سعید شهابی‌نیا با کسب ۱۰ هزار و ۲۲۹ رأی، حمید بادامی‌نجات با کسب ۱۰ هزار و ۲۰۴ رأی و علی‌اکبر نظری با کسب ۹۶۵۵ رأی نیز از دیگر اعضای اصلی شورای شهر همدان به شمار می آیند.

همچنین علی رضایی با کسب ۹۶۰۹ رأی، هادی بلاغی با کسب ۹۴۹۶ رأی، سیدعلی رضوی‌اکمل ۹۰۵۶ با کسب رأی و محتبی حمزه رستگار با کسب ۸۶۰۴ رأی به عنوان اعضای علی‌البدل شورای ششم شهر همدان معرفی شدند.

محمد محسن لو با ۹۱۳ رأی، مصطفی یاسین با ۸۸۴ رأی، مجید علی جانی با ۷۹۳ رأی، حسین علی جانی با ۷۶۳ رأی و محمدرضا احمدی با ۵۷۴ رأی به عنوان اعضای اصلی ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر قهاوند و امین عزیزی با ۴۴۴ رأی و وحید محسن لو با ۳۲۹ رأی به عنوان اعضای علی البدل معرفی شدند.

معصومه افروزی با ۱۴۸۳ رأی، میثم مظاهری با ۱۰۲۳ رأی، اکبری تجری با ۹۱۹ رأی، مرتضی مظاهری با ۸۰۵ رأی و باقر مظاهری با ۷۲۴ رأی به عنوان اعضای اصلی ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مریانج و مرتضی صالحی با ۷۱۲ رأی و علی امیرپور با ۶۸۰ رأی به عنوان اعضای علی البدل معرفی شدند.

اود احمدی با ۱۱۴۳ رأی، حامد شکری با ۷۴۰ رأی، جمشید شکری کامروا با ۷۲۳ رأی، جمشید الیاسی با ۶۳۰ رأی و نصرالله احمدی با ۵۹۰ رأی به عنوان اعضای اصلی ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر جورقان و امیر حسینعلی بیگی با ۴۵۸ رأی و سیدعباس حسینی با ۴۰۷ رأی به عنوان اعضای علی البدل معرفی شدند.

آرای باطله در اراک و همدان هم پیشتاز شد!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج