جاباما
۱۱۲۹۷۵۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

روسیه خودروی برقی پرنده شش نفره ساخت

روسیه نیز به جمع کشورهایی پیوست که در زمینه تولید خودروهای برقی پرنده سرمایه گذاری می‌کنند. نمونه اولیه این خودروی هیبریدی امکان حمل ۶ نفر را دارد.

مهر به نقل از نیواطلس: این خودرو که سایکلو کار نام دارد، می‌تواند به جای حمل افراد حداکثر ۶۰۰ کیلوگرم بار حمل کند و مسافتی حداکثر ۵۰۰ کیلومتری را با استفاده از سیستم پیشرانه منحصر به فرد خود طی کند.

روسیه خودروی برقی پرنده شش نفره ساخت

سیستم پیشرانه این خودروی برقی هوایی، سیستم چرخشی مافوق پاسخگو نام دارد و متشکل از چهار توربین چرخنده با پره های قدرتمند است. انتظار می‌رود نمونه نهایی این خودروی برقی پرنده تا سال ۲۰۲۲ آماده شود. جهت حرکت پره ها با چرخش مداوم آنها به دور محور خود تغییر می‌کند و همین امر گردش‌های سریع این خودروی پرنده را ممکن می‌کند.

استفاده از سیستم پیشرانه مذکور حداکثر سرعت خودروی پرنده مذکور را به ۲۵۰ کیلومتر در ساعت افزایش می‌دهد که البته در مقایسه با دیگر محصولات مشابه رکوردی منحصر به فرد محسوب نمی‌شود. قطر توربین‌های حاوی پره های این خودروی هوایی ۱.۵ متر است.

قرار است این محصول به گونه‌ای طراحی و تولید شود که هم امکان هدایت آن با خلبان وجود داشته باشد و هم بتوان آن را به صورت خودران و بدون نیاز به خلبان فیزیکی به پرواز درآورد. قیمت نهایی این محصول هنوز اعلام نشده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج