۱۱۲۹۹۲۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

ورزشگاه آزادی و تبلیغات غیرمجاز!

تبلیغاتی که در طول برگزاری بازی سوپرجام در جای‌جای ورزشگاه آزادی دیده می‌شد، یکی از بزرگترین ابهام‌های این بازی بود.

ایران ورزشی: تبلیغاتی که در طول برگزاری بازی سوپرجام در جای‌جای ورزشگاه آزادی دیده می‌شد، یکی از بزرگترین ابهام‌های این بازی بود. بدون شک درآمد حاصل از این تبلیغات باید مبلغ قابل توجهی را به حساب فدراسیون فوتبال واریز کرده باشد و بعد از آن موضوع محاسبات سهم دو باشگاهی که در این مسابقه بازی می‌کردند، مورد سؤال قرار می‌گیرد.

ماجرای این تبلیغات اما وقتی بحث‌برانگیز می‌شود که سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرده است این بنرهای تبلیغاتی به‌صورت غیرمجاز از سوی ورزشگاه آزادی نصب شده بودند.

ورزشگاه آزادی و تبلیغات غیرمجاز!

کار حتی به تهدید هم کشید و سهیل مهدی مدیر مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران در همین رابطه گفت: «مسئولان مجموعه ورزشی آزادی به نصب تبلیغات غیرمجاز و خارج از قرارداد سازمان لیگ فوتبال ایران در ورزشگاه اقدام کرده‌اند که باشگاه‌ها و سازمان لیگ فوتبال ذی‌نفع این تبلیغات غیرمجاز نیستند، بنابراین تا زمانی که این تبلیغات محیطی غیرمجاز ورزشگاه آزادی برچیده نشود دو تیم استقلال و پدیده برای بازی از رختکن ورزشگاه خارج نخواهند شد.»

این در حالی است که بلافاصله بعد از بیان این صحبت‌ها از سوی مهدی، رضا موسوی معاون ورزشی مجموعه ورزشی آزادی درباره این مصاحبه و موضع باشگاه استقلال نسبت به این تبلیغات اینطور گفت: «مصاحبه سهیل مهدی را خواندم و متوجه نشدم او به چه دلیلی این مصاحبه را انجام داده است. تبلیغی که روی سکوها قرار داشت توسط سازمان لیگ زده شده بود، اما حالا چطور مدعی شده‌اند؟»

او تأکید کرد: «تبلیغاتی که در دیدار روز گذشته پرسپولیس و تراکتور وجود داشت توسط نیروهای خودشان نصب شد و به‌دلیل تعلل، کم‌کاری و اینکه شاید فرصت نکرده‌اند آنها را بردارند، باقی مانده بود. مسابقه دیشب تا دیروقت ادامه داشت و پس از آن هم جشن قهرمانی گرفته شد و در واقع فرصتی برای جمع کردن تبلیغات نبود. این تبلیغات صبح امروز روی سکوها بود، اما بعدازظهر که به ورزشگاه رفتم، آنها را جمع کرده بودند.»

معاون ورزشی مجموعه ورزشی آزادی گفت: «اصلاً تبلیغات برای ما نیست. ما سازه و کاسه استادیوم را به تیم‌ها اجاره می‌دهیم. اینکه چه تبلیغاتی نصب می‌کنند و چه کاری انجام می‌دهند، در اختیار ما نیست. این تبلیغات را هم خودشان نصب کرده بودند و صبح روی سکوها بود. با توجه به اینکه پرسپولیس میزبان بود، احتمالاً این باشگاه با سازمان لیگ سهیم بوده‌ است. در چند و چون این مسائل نیستیم و تبلیغات هم برای ما نیست. به هر حال تبلیغات جمع‌آوری شده است. ما هم در تبلیغات دخیل نیستیم.»

چنین اتفاقی در بازی فینال جام حذفی هم رخ داده بود. وقتی بنرهای تبلیغاتی بزرگ همین برند روی سکوها توجه اهالی فوتبال را به خود جلب کرده بود و این سؤال اساسی را در پی داشت که سهم این تبلیغات قابل توجه برای فوتبال چقدر است؟ آیا تصمیم برای استفاده از این تبلیغات با کمیته بازاریابی بوده یا ورزشگاه آزادی؟

همان زمان هم بحث‌های زیادی مطرح می‌شد درباره اینکه تصمیم‌گیری برای استفاده از این تبلیغات بر عهده چه کسانی بوده است؟

حالا اما نه سازمان لیگ مسئولیت این تبلیغات را می‌پذیرد و نه ورزشگاه آزادی و مهم‌تر اینکه سازمان لیگ آن را غیرمجاز می‌داند. ماجرا از این قرار است که این تبلیغات از زمان ریاست قبلی فدراسیون فوتبال تا کنون، با هماهنگی و خواست ورزشگاه آزادی انجام می‌شده است با این تفاوت که پیش از این بابت نصب این بنرهای تبلیغاتی مبالغ قابل توجهی به سازمان لیگ اختصاص می‌یافته، اما این‌بار ورزشگاه آزادی پولی بابت آن به سازمان لیگ پرداخت نکرده و همین موضوع با اعتراض حیدر بهاروند و سایر مسئولان فدراسیون فوتبال روبه‌رو شده است.

سازمان لیگ مدعی است ورزشگاه آزادی بدون پرداخت پول اجازه ندارد تبلیغاتی را در جایی از ورزشگاه آزادی نصب کند و همه اینها باید با هماهنگی کامل انجام شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج