۱۱۳۰۱۶۷
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

تلاش متخصصان برای رفع ایراد در نیروگاه بوشهر

روابط عمومی نیروگاه اتمی بوشهر اعلام کرد متخصصین این نیروگاه تلاش می‌کنند تا ایراد فنی مشاهده شده در ژنراتور نیروگاه را رفع کرده و نیروگاه در اسرع وقت به مدار تولید بازگردانند.

خبرگزاری تسنیم: روابط عمومی نیروگاه اتمی بوشهر اعلام کرد متخصصین این نیروگاه تلاش می‌کنند تا ایراد فنی مشاهده شده در ژنراتور نیروگاه را رفع کرده و نیروگاه در اسرع وقت به مدار تولید بازگردانند.

به نقل از پورتال اطلاع‌رسانی سازمان انرژی اتمی ایران، روابط عمومی نیروگاه اتمی بوشهر روز سه‌شنبه طی بیانیه‌ای اعلام کرد که تمام تلاش متخصصین نیروگاه بر این امر تمرکز دارد که پس از رفع ایراد مذکور و با توجه به آمادگی بخشهای هسته‌ای، نیروگاه در اسرع وقت به مدار تولید بازگشته و به شبکه سراسری متصل شود.

تلاش متخصصان برای رفع ایراد در نیروگاه بوشهر

بر اساس این بیانیه، به منظور رفع ایراد فنی مشاهده شده در ژنراتور نیروگاه و پس از انجام هماهنگی لازم با شبکه برق سراسری کشور در روز جمعه، واحد یکم نیروگاه اتمی بوشهر از ساعت 8 شب روز شنبه شروع به کاهش قدرت نمود و در ساعات اولیه صبح یکشنبه موقتاً از مدار تولید برق خارج شد و با توجه به اعلام صورت گرفته به وزارت نیرو، مقرر بود وزارت نیرو تمهیدات لازم برای جایگزینی موقت برق تولیدی این نیروگاه را انجام دهد.

شایان ذکر است نیروگاه اتمی بوشهر به عنوان اولین تجربه استفاده از نیروگاه‌های هسته‌ای 1000 مگاواتی در کشور و منطقه، هم اکنون توسط نیروهای متخصص ایرانی بهره‌برداری می‌شود و تاکنون بیش از 48500 میلیون کیلووات ساعت برق تولید و به شبکه برق تحویل داده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج