۱۱۳۰۲۶۱
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

عالیشاه: تمدید قرارداد؟ آخر فصل در خدمتم

امید عالیشاه کاپیتان دوم پرسپولیس که این فصل عملکرد خوبی داشته و در سوپرجام هم پاس گل داد در تازه‌ترین مصاحبه‌اش نکاتی درباره تمدید قرارداد خود و مسائل پیرامونی تیمش گفت

ایران ورزشی: امید عالیشاه کاپیتان دوم پرسپولیس که این فصل عملکرد خوبی داشته و در سوپرجام هم پاس گل داد در تازه‌ترین مصاحبه‌اش نکاتی درباره تمدید قرارداد خود و مسائل پیرامونی تیمش گفته که مهم‌ترین حرف‌هایش را می‌خوانید:

تمدید قرارداد: فعلاً تمرکزم را روی ادامه لیگ گذاشته‌ام. ان‌شاءالله عمری بود و افتخار داشتیم آخر فصل با باشگاه صحبت می‌کنیم و در خدمت این تیم خواهم بود. سال‌های زیادی است که در خدمت پرسپولیس هستم و قدر لحظه به لحظه آن را می‌دانم و خیالتان راحت به سادگی این افتخار را از دست نمی‌دهم و فعلاً می‌خواهم روی ادامه لیگ و افتخارات بیشتر در کنار هواداران تمرکز کنم.

شائبه حمایت از پرسپولیس: بیایید یک بار برای همیشه این بحث را تا پایان جلو ببریم. حمایت به چه معنا؟ من و دیگر بازیکنان پرسپولیس از روی هواداران و احساس مسئولیتی که در تیم داریم خجالت می‌کشیم که چیزی نمی‌گوییم وگرنه بخواهیم از مشکلات خودمان بگوییم که واویلاست. کمال و آقا سید (سیدجلال حسینی) هم قبلاً گفته بودند و من هم با آغوش باز از آن استقبال می‌کنم و امیدوارم کسانی که مظلوم‌نمایی می‌کنند و بحث را به چیزهای کوچک‌تر می‌کشانند به این مسأله توجه کنند. بیایید قرارداد من و کمال و آقاسید را منتشر کنید و آن را با قرارداد این دوستان مقایسه کنید تا متوجه تفاوت شوید.

به هر حال ما سه بازیکن قدیمی تیم هستیم و باید قرارداد ما بالاتر باشد اما ما مشکلی نداریم و بیایند مبلغ قرارداد ما را با دیگر تیم‌ها مقایسه کنند. شاید این حرکت حرفه‌ای نباشد اما ما واقعاً هیچ مشکلی نداریم. ببینند که چقدر بسته‌ایم و چقدر دریافتی داشته‌ایم. ما تا به اینجا نزدیک به ۶۰ درصد گرفته‌ایم. پاداش آسیایی نداشتیم. ۳ میلیون و خرده‌ای دلار باید به این باشگاه داده شود اما هنوز دریافت نشده است. سازمان بازرسی هم همواره روی باشگاه ما زوم است و گفته‌اند نباید پاداش بدهید و واقعاً این شرایط عجیب است.

مشکلات مالی و مطالبات باقی‌مانده: آقایان صدری و سمیعی به شدت در تلاش هستند تا مشکلات تیم حل شود و مسلماً تیمی که در مسیر قهرمانی قرار دارد نیازمند حمایت بیشتری است. امیدوارم در مسیری که پیش رو داریم بار دیگر بتوانیم هواداران را خوشحال کنیم و به موفقیت برسیم. همه ما مشکل مالی داریم و تمرکزمان روی درآمد است اما باید این مسأله را در نظر بگیرید که بازیکنان پرسپولیس بیشتر از هر چیز با حرفه‌ای‌گری و تمرینات خود به دنبال این هستند تا موفقیت باشگاه و خوشحالی هواداران را رقم بزنند.

ما وظیفه داریم تمرین کنیم و به بهترین شکل نتیجه بگیریم و باقی موضوع مربوط به باشگاه است و خوشبختانه در باشگاه هم مدیران در حال پیگیری و حل مشکلات هستند. ان‌شاءالله همه چیز درست خواهد شد. اینکه تمرکزمان را روی مشکلات بگذاریم باعث می‌شود از نتیجه‌گیری هم دور شویم و این مسأله در شأن هواداران تیم ما نیست. ببینید الان مثلاً بوژیدار رادوشوویچ از تیم ما رفته است. مسأله مشکل مالی بوده اما ما قبل از بازی چیزی درباره آن گفتیم؟ بشار رسن از تیم رفت و خیلی‌های دیگر. هر تیمی مسلماً مشکلاتی دارد و این مسأله در فوتبال ایران بیشتر است اما اینکه هر لحظه بخواهیم آن را جلو بکشیم و حرف بزنیم چه زمانی برای تمرین و تمرکز روی نتیجه خواهیم داشت؟

اصلاً شما هر جایی بگویید که تیمی که ۴ قهرمانی اخیر فوتبال ایران را به دست آورده و دو بار به فینال آسیا رفته دچار مشکل مالی است شاخ در می‌آورند اما باید چه کنیم؟ هر روز گلایه و اعتراض؟ نه این مسیر ما نیست و ترجیح می‌دهیم علیرغم تفاوت رقم قراردادی با تیم‌های دیگر به بهترین شکل نتیجه بگیریم و خوشحالی هواداران‌مان را شاهد باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج