۱۱۳۱۰۱۹
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

استقلال با برتری ۲گله نیمه نخست را تمام کرد

نیمه نخست دیدار تیم‌های استقلال و گل‌گهر سیرجان در چارچوب دیدار‌های هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر با پیروزی آبی‌پوشان به پایان رسید.

تسنیم: نیمه نخست دیدار تیم‌های استقلال و گل‌گهر سیرجان در چارچوب دیدارهای هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر با پیروزی آبی‌پوشان به پایان رسید.

دو تیم استقلال و گل‌گهر سیرجان در چارچوب دیدارهای هفته بیست‌وچهارم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۲۱:۵۰ امشب (جمعه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این دیدار با نتیجه ۲ بر صفر به سود استقلال خاتمه یافت. محمدحسین مرادمند در دقیقه ۱۲ و مهدی مهدی‌پور در دقیقه ۱۹ برای استقلال گلزنی کردند.

استقلال با برتری ۲گله نیمه نخست را تمام کرد

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند، عارف غلامی، سیاوش یزدانی، محمد دانشگر، محمد نادری، مسعود ریگی، آرش رضاوند، مهدی مهدی‌پور، مهدی قایدی و آرمان رمضانی.

ترکیب گل‌گهر: علیرضا حقیقی، آرمین سهرابیان، علیرضا علیزاده، سید علیرضا ابراهیمی (23 - علیرضا آرتا)، بهنام برزای (38 - سعید صادقی)، علی‌اصغر عاشوری (38 - محمد آقاجانپور)، میلاد زکی‌پور، یونس شاکری، رضا شکاری، احمدرضا زنده‌روح و گادوین منشا.

داور: محمدحسین زاهدی‌فرد

دقیقه 4: ارسال از میانه میدان به محوطه جریمه استقلال ضربه سر علیرضا ابراهیمی را به دنبال داشت که سیدحسین حسینی توپ را دفع کرد.

دقیقه 10: مهدی قایدی از پشت محوطه جریمه به سمت دروازه گل‌گهر شوت زد که علیرضا حقیقی موفق به مهار توپ شد.

دقیقه 12: استقلال از پشت محوطه جریمه صاحب ضربه ایستگاهی شد که ارسال مهدی مهدی‌پور روی تیر دوم با ضربه سر محمدحسین مرادمند وارد دروازه گل‌گهر شد.

دقیقه 19: بازیکنان استقلال این بار از سمت راست حمله‌ای را روی دروازه گل‌گهر ترتیب دادند که پاس در عرض محمد دانشگر برای مهدی قایدی ارسال شد، اما این بازیکن توپ را رها کرد تا مهدی مهدی‌پور پس از دریافت توپ و فریب مدافعان گل‌گهر، این بار به عنوان گلزن تیمش نقش آفرینی کند.

دقیقه 24: توپی به زمین استقلال ارسال شد که گادوین منشا برای دریافت توپ تلاش می‌کرد، اما مرادمند زودتر از مهاجم گل‌گهر توپ را دفع کرد که برخورد منشا، اعلام خطای او و سپس درگیری‌اش با مرادمند یک کارت زرد را برای او به دنبال داشت.

دقیقه 45: گل‌گهر در کنار خط طولی زمین صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که ارسال روی دروازه تبدیل به موقعیت خوبی شد، اما خروج سیدحسین حسینی و خطای منشا روی این دروازه‌بان، باعث از دست رفتن این موقعیت شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کیسه حق گلگهر خورد ماشالله به داور

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج