۱۱۳۲۵۸۵
۵۰۱۶
۵۰۱۶
پ

ماجرای جذاب منصوریان، مجیدی، زیدان و بکام!

علیرضا منصوریان و فرهاد مجیدی در زمان بازیگری از محبوب‌ترین چهره‌ها نزد هواداران استقلال بودند.

خبرورزشی: علیرضا منصوریان و فرهاد مجیدی در زمان بازیگری از محبوب‌ترین چهره‌ها نزد هواداران استقلال بودند.

فرهاد مجیدی در استقلال القابی چون فرهاد دیوید بکام، آلبرتینی و کلینزمن داشت! او در جوانی ستاره محبوب هواداران استقلال بود و حتی یکبار در بازی استقلال مقابل تیم ملی عمان در ورزشگاه آزادی هواداران استقلال به خاطر او علیه زنده یاد ناصر حجازی موضع گرفتند.

ماجرای جذاب منصوریان، مجیدی، زیدان و بکام!

استقلالی‌های قدیمی‌حتما تیتر تاریخی حجازی در مورد فرهاد را به یاد دارند که به خبر ورزشی گفت: «مجیدی حتی اگر طلا هم باشد او را نمی‌خواهم!البته رابطه این دو نفر در اکثر سالها خوب بود و خیلی وقتها وقتی مجیدی گل می‌زند، بلافاصله به آغوش ناصر حجازی می‌رفت و...»

علیرضا منصوریان هم در استقلال چهره فوق العاده محبوبی بودو هواداران این تیم کلی شعر حماسی در مورد او سروده بودند. از جمله شعری که در آن منصوریان را با زیدان‌هافبک سرشناس تیم ملی فرانسه مقایسه می‌کردند. منصوریان چند سال تنها استقلالی تیم ملی بودو همین مساله هم بر محبوبیت او افزود. در سالهای بازیگری مسلما این دو چهره استقلالی محبوب تر از این روزها بودنداما بهرحال حالا این دو استقلالی سابق باید در بازی استقلال و آلومینیوم اراک مقابل یکدیگر قرار بگیرند.

منصوریان و مجیدی در تمام این سالها رابطه خوبی با هم داشتند و حتی یکبار در یکی از اولین دربی‌های مجیدی، منصوریان شب بازی به اردوی استقلال رفت تا به فرهاد روحیه بدهد. او همواره می‌گفت مجیدی مربی خوش فکر و آینده داری است و جالب این که مجیدی هم می‌گفت: من از نظر فنی خیلی منصوریان را قبول دارم.

با تمام این اوصاف بازی استقلال و آلومینیوم برای هر دو مربی مشهور فوتبال ایران که ستاره‌های محبوب دیروز بودند، اهمیت بسیاری دارد. منصوریان با اراکی‌ها دنبال کسب سهمیه آسیاست و تا امروز هم خوب نتیجه گرفته. مجیدی هم که هنوز نیم نگاهی به قهرمانی دارد و حداقل از لیگ بیستم سهمیه آسیا را می‌خواهد. همین مساله باعث می‌شود هر دو مربی به بازی هجومی فکر کنند و اگرچمن ورزشگاه اراک خوب باشد، شاید شاهد یکی از بهترین بازیهای لیگ بیستم باشیم.

آنچه مسلم است مساوی نه به درد مجیدی می‌خورد و نه منصوریان واز طرفی آنها خیلی دوست دارندرفیق و همبازی دیروز و رقیب امروز را شکست بدهند. مجیدی البته برای این بازی پاداشی تعیین نکرده ولی خوب می‌داند که اگر بعد از رحمتی و قلعه نویی، منصوریان را هم ببرد، در آستانه دربی حذفی روحیه تیمش و هواداران استقلال خیلی بهتر می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج