۱۱۳۳۹۵۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

لوک شاو: من با زیدان قابل مقایسه نیستم

لوک شاو، مدافع چپ منچستریونایتد، در ترکیب تیم ملی انگلیس تبدیل به یکی از مهره‌های کلیدی گرت ساوت‌گیت شده و سازنده بیشتر گل‌های این تیم است.

ورزش سه: لوک شاو، مدافع چپ منچستریونایتد، در ترکیب تیم ملی انگلیس تبدیل به یکی از مهره‌های کلیدی گرت ساوت‌گیت شده و سازنده بیشتر گل‌های این تیم است.

لوک شاو اعتراف می کند که بسیار عجیب است که بیشتر از زین الدین زیدان، اسطوره فوتبال فرانسه، در مسابقات قهرمانی اروپا پاس گل داده است!

مدافع چپ تیم ملی انگلیس تبدیل به بازیکنی تاثیر گذار در جناحین زمین شده است و تا این لحظه پاس گل سه تا از گل‌های شاگردان ساوت‌گیت در یورو ۲۰۲۰ را او داده است.

از این سه پاس گل، دو پاس در آخرین بازی تیم ملی انگلیس در یک چهارم نهایی یورو برابر اوکراین و به فاصله چهار دقیقه اتفاق افتاد. به این ترتیب این بازیکن ۲۵ ساله اکنون از رکورد زین‌الدین زیدان در یورو ۲۰۰۰ که تنها یک پاس گل در رقابت‌های قهرمانی اروپا داده، پیش افتاده است.

شاو در پاسخ به خبرنگارانی که این آمار را به او نشان دادند، گفت: "آمار بسیار عجیبی است! به نظرم آمار خوبی است. واضح است که زیدان یکی از بهترین هافبک‌های تاریخ است و من با او قابل مقایسه نیستم. من قبلا این را درباره‌ی دیگران هم گفته‌ام.

شنیدن این آمار خوب است اما مهمترین چیز برای من رسیدن به نیمه نهایی بود، یک بازی دیگر در ومبلی برابر تماشاگران‌مان و هم امیدوارم که بتوانیم دوباره آنها را خوشحال کنیم."

شاو که در طول این سالها، چه زمانی که ژوزه مورینیو سرمربی منچستریونایتد بود و چه اکنون که سرمربی رم است و بازی‌های یورو را برای TalkSport کارشناسی می‌کند، همواره از شاو و سبک بازی‌اش انتقاد کرده است.

شاو پس از اینکه به انگلیس کمک کرد تا اوکراین را در یک چهارم نهایی ۴-۰ شکست دهد، گفت: "به نظرم مورینیو نظر خودش را دارد. او برای TalkSport کار می‌کند. ما آزادی بیان داریم و او می‌تواند هر چه که دوست دارد بگوید.

من فقط به کارم ادامه می دهم، سرم را پایین می‌اندازم، همه چیز را نادیده می گیرم و فقط به آنچه در داخل اردو اتفاق می افتد تمرکز می کنم. هدف اصلی من کمک به انگلیس است. بدون هیچ درنگی همه چیزم را برای انگلیس می دهم و به همین کار ادامه خواهم داد."

شاگردان گرت ساوت گیت روز چهارشنبه در مسابقه نیمه نهایی یورو ۲۰۲۰ برابر دانمارک در ومبلی لندن به میدان خواهند رفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج