۱۱۳۵۲۷۰
۵۰۵۸
۵۰۵۸
پ

رپورتاژ آگهی

هتل بام سبز رامسر یا پارسیان آزادی رامسر

رزرو هتل‌های رامسر را به صورت آنلاین می‌توانید در وب سایت ایران هتل آنلاین انجام دهید و قیمت هتل‌های رامسر را با یکدیگر مقایسه کنید.

هتل بام سبز رامسر یا پارسیان آزادی رامسر

رامسر ملقب به عروس شهر‌های ایران یک شهر تماشایی و زیباست که در چند قدمی دریا قرار دارد. از طرفی این شهر مجاور با جنگل‌های سرسبز و خوش آب و هوای مازندران است. پیش از اینکه بخواهید بار و بندیل‌تان را به سمت رامسر ببندید، باید بهترین هتل‌های رامسر را بشناسید.

امروز می‌خواهیم به معرفی دو هتل معروف از هتل‌های رامسر به نام‌های بام سبز رامسر و پارسیان آزادی رامسر بپردازیم. پیشنهاد می‌کنیم در ادامه این مقاله جذاب با ما همراه باشید.

هتل پارسیان آزادی رامسر

هتل پارسیان آزادی که به هتل بزرگ رامسر نیز معروف است دارای دو بخش جدید و قدیمی می‌باشد. بخش قدیمی این هتل در سال ۱۳۱۲ ساخته شده که معماری بسیار زیبایی دارد و در دامنه کوه‌های مشجر قرار گرفته است. بخش جدید هتل پارسیان آزادی رامسر در سال ۱۳۳۷ به سبک معماری کلاسیک و در سه طبقه ساخته شده که زیربنا آن حدود ۵ هزار متر مربع می‌باشد. باید بدانید این هتل از نظر معماری و تجهیزات داخلی یکی از معروف‌ترین هتل‌های خاورمیانه به شمار می‌رود.

موقعیت هتل پارسیان آزادی

هتل پارسیان آزادی رامسر در یک موقعیت مکانی بسیار خوب واقع شده که اطراف آن را درختان سرسبز و زیبا فرا گرفته‌اند و، چون در مرکز شهر قرار گرفته، دسترسی بسیار ساده‌ای به مراکز تجاری و فروشگاه‌های شهر دارد. به همین دلیل هم بسیاری از مسافران هتل پارسیان آزادی را به هتل بام سبز رامسر ترجیح می‌دهند؛ چراکه دسترسی بسیار ساده‌ای به مراکز خرید دارد. همچنین فاصله این هتل تا موزه کاخ رامسر فقط ۶ دقیقه و تا پارک جنگلی صفارود تنها ۹ کیلومتر است.

امکانات هتل پارسیان آزادی

هتل بام سبز رامسر یا پارسیان آزادی رامسر

جالب اینجاست که با اقامت در هتل پارسیان آزادی رامسر می‌توانید خودتان بسته به سلیقه خود یکی از اتاق‌های رو به جنگل و یا رو به دریا را انتخاب کنید. با رزرو پارسیان آزادی رامسر در وب سایت ایران هتل آنلاین دسترسی بسیار خوبی به چشمه‌های آبگرم با قیمت مناسب دارید.

البته امکانات و تجهیزات مدرن هتل پارسیان آزادی به این یک مورد ختم نمی‌شود و این امکانات و خدمات شامل: شبکه‌های بین المللی ماهواره، ویدیو سانترال، تلویزیون، روم سرویس ۲۴ ساعته، صندوق ایمنی، اینترنت پرسرعت و خشکشویی می‌باشد.
اگر اهل ورزش هستید این هتل لوکس و زیبا برای شما امکانات ورزشی شامل زمین تنیس، استخر روباز تابستانی، زمین بسکتبال، زمین فوتبال، پیست سلامت، پارک کودک و سالن‌های تفریحی مانندِ میز پینگ پنگ، گیم‌نت و کنسول‌ها را تدارک دیده که می‌توانید از آن‌ها بهره‌مند شوید.

از طرفی این هتل دارای سینما اختصاصی، رستوران‌های مجلل، سفره خانه، چایخانه سنتی، سالن‌های کنفرانس و همایشی که مجهز به سیستم صوتی و تصویری هستند و برای سمینار‌های علمی مهیا شده‌اند، است.

علاوه بر این هتل پارسیان آزادی دارای خدمات ویژه‌ای مانند ارائه غذا‌های محلی استان، اجرای موسیقی زنده، اجرای پیانو به همراه آواز در لابی، پخش موزیک شاد و بی‌کلام، پخش فیلم‌های روز و کارتون، مرکز رسمی ماساژور اسپا در ایران، برگزاری تور‌های تفریحی مانند تله کابین، پیست کارتینگ و... می‌باشد.

خدمات تاکسی سرویس، برگزاری انواع جشن‌ها و مراسمات، برقراری امکانات برای برگزاری مسابقات نقاشی برای مهمانان، برنامه پانتومیم و فوتبال دستی از دیگر خدماتی ست که هتل پارسیان آزادی برای رفاه و تفریح بیشتر مسافرانش تهیه دیده است.
از همه این‌ها گذشته رستوران هتل پارسیان آزادی رامسر باکیفیت غذایی خوبی که دارد، بسیار معروف شده و می‌توان انواع غذا‌های خوشمزه و لذیذ را در فضای آرامش‌بخش آن، نوش جان کرد.

هتل بام سبز رامسر

هتل بام سبز رامسر یا پارسیان آزادی رامسر

این هتل معروف و زیبا که در کیلومتر ۵ غربی رامسر قرار گرفته در سال ۱۳۸۹ افتتاح گردید. هتل بام سبز رامسر یک هتل ۴ ستاره می‌باشد که با فاصله ۷۰۰ متری از سطح دریا و در بالای تله کابین رامسر، بین جنگل‌های زیبا شمال، ساخته شده است.

به دلیل ارتفاع بسیاری که هتل سبز رامسر دارد تنها راه رفت و آمد مسافران از پایین به هتل، تله کابین می‌باشد. البته که ماشین‌های مخصوص جابجایی میهمانان هم برای رساندن آن‌ها به هتل وجود دارند که مسافران می‌توانند از آن‌ها استفاده نمایند. همچنین باید بدانید هتل بام سبز دارای یک پارکینگ بزرگ است که می‌توانید ماشین شخصی خود را در آن پارک کنید.
بخش اصلی هتل بام سبز رامسر دارای ۹ طبقه می‌باشد. دو طبقه مثبت آن، رستوران و بام قرار دارد که با نمای ۳۶۰ درجه به مناظر اطراف، کوه و دریا یک فضای فوق‌العاده و چشم‌نواز را برای مهمانان فراهم آورده است.

البته این هتل دارای ۴ طبقه منفی هم هست که در آن باز هم می‌توانید به تماشای کوه و جنگل هم بنشینید و دور از هیاهوی شهر چند روزی را به استراحت بپردازید. هتل بام سبز رامسر بالعکس هتل پارسیان آزادی که در مرکز شهر رامسر قرار دارد، در ارتفاعات قرار گرفته و به همین دلیل هم توسط جنگل‌های انبوه محاصره شده است. در واقع می‌توان گفت هتل بام سبز رامسر در یک منطقه کوهپایه‌ای واقع شده و محیطی طبیعی و بکر را برای مهمانان خود مهیا نموده تا از آواز پرندگان، هوای پاکیزه و معتدل و گیاهان شاداب و زنده نهایت لذت را ببرند.

هر یک از اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل بام سبز رامسر به یک شکل کاملاً متفاوت و خاص طراحی شده تا پاسخگوی تمام سلیقه‌ها با هر خواسته‌ای باشد. هتل بام سبز رامسر با ارائه سوئیت‌های VIP تمام مسافران خود را شگفت‌زده می‌کند؛ چراکه با کمک بهترین معماران جهان ساخته شده و دکوراسیون این اتاق‌ها بسیار شیک و مدرن است.

از امکانات داخلی این واحد‌ها می‌توان به ماهواره، دی وی دی پلیر، اینترنت پرسرعت، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سرویس بهداشتی فرنگی، سشوار، چای ساز، مینی بار، دوش و لوازم بهداشتی اشاره نمود.

سوئیت‌های هتل بام سبز رامسر

اگر می‌خواهید به یک سفر دو نفره بروید، سوئیت ماه عسل مناسب شماست. این اتاق با شکوفه‌های بهاری و رنگ‌های بسیار زیبا و شاد طراحی شده که اوقات به‌یادماندنی را به شما هدیه می‌کند. تنوع رنگ در این اتاق‌ها آن‌قدر بالاست که اصلاً احساس یکنواختی نمی‌کنید و فضای این اتاق برای‌تان تکراری نمی‌شود.

سوئیت تایتانیک هتل بام سبز رامسر که مانند کشتی طراحی شده، الهام گرفته از قایق‌های تفریحی است و تمامی المان‌های یک کشتی را درون خود دارد.

در سوئیت نرگس که با رنگ‌های تیره درخشنده، طراحی شده می‌توانید یک فضای مجلل و شاهانه داشته باشید و از پنجره اتاق به تماشا مناظر زیبا اطراف هتل بنشینید.

سوئیت مگنولیا که با رنگ‌های تیره و بسیار متنوع دکوراسیون شده، تناژ بسیار ملایمی دارد و الهام گرفته از فرهنگ کشور‌های جنوب شرقی آسیا می‌باشد و اغلب رنگ‌های بکار برده شده در این اتاق، رنگ‌های گرم است.

سوئیت کاملیا تداعی‌گر فصل بهار بوده و با رنگ‌های شاد بهاری طراحی شده است. این سوئیت با پنجره‌های بزرگی که دارد چشم‌اندازی زیبا به سمت کوهستان را برای شما فراهم می‌آورد.

البته ناگفته نماند که هتل بام سبز رامسر دارای کلبه‌های بسیار دوست‌داشتنی و زیبایی ست که دو نفره، چهار نفره و شش نفره هستند.

هتل بام سبز رامسر علاوه بر سوئیت‌های هیجان‌انگیز و کلبه‌های پر رمز و رازش، دارای یک رستوران بین المللی بسیار مجلل با چشم‌اندازی به دریا و کوهستان است که ظرفیت آن ۲۰۰ نفر می‌باشد. این رستوران به صورت ۲۴ ساعته در اختیار میهمانان قرار می‌گیرد و منوی آن شامل انواع غذا‌های بین المللی، دریایی، محلی و ایرانی است.

کافی شاپ بین المللی ایل میلی که در ایستگاه بالایی تله کابین واقع شده، از یک طرف رو به جنگل و از طرفی رو به دریا می‌باشد که دید بسیار خوبی به فضا‌های اطراف دارد. در این فضای زیبا می‌توانید انواع نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های خوشمزه و گوارا را سفارش دهید و میل کنید.

جالب است بدانید در هتل بام سبز رامسر یک مرکز ماساژ هم وجود دارد که می‌توانید تجربه آرامش‌بخشی را در این مکان تجربه کنید. این ماساژ تمام خستگی روز را از تنتان بیرون می‌کند؛ چراکه با تمامی ماساژ‌های دیگر متفاوت است.

برای افرادی که عاشق ارتفاع هستند و می‌خواهند کمی از هیاهو شهر فاصله بگیرند، این اقامتگاه گزینه مناسبی است و می‌توانند برای رزرو هتل بام سبز رامسر اقدام کنند.

جمع‌بندی

اگر بخواهیم واقع‌بینانه به این دو هتل بنگریم، خواهیم دید که هر کدام از آن‌ها به نوبه‌ای جذاب و دیدنی ست. هتل بام سبز رامسر حرف از کوه، طبیعت و بکری می‌زند و هتل پارسیان آزادی دم از اصالت و رفاه بیشتر مسافران به دلیل موقعیت مکانی خوبش. پس مقایسه این دو هتل را به عهده شما می‌گذاریم؛ زیرا هر یک از آن‌ها مزیت‌ها و معایبی دارند که بسته به سلیقه خود می‌توانید یکی از دو را برای اقامت برگزینید.

برای اطلاع از قیمت هتل پارسیان آزادی رامسر و هتل بام سبز رامسر می‌توانید به وب سایت ایران هتل آنلاین سر بزنید و رزرو بهترین هتل‌های رامسر را به سادگی و به صورت آنلاین انجام دهید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج