۱۱۳۸۲۷۴
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

کوچ احتمالی ستاره‌های آبی به لیگ قطر

گفته می‌شود چند بازیکن استقلال بدون سر و صدا با باشگاه‌های سرشناس لیگ ستارگان قطر مذاکرات جدی خود را آغاز کردند و به نتایج نهایی و قطعی دست پیدا کردند.

خبرگزاری میزان: هرچند بازیکنان استقلال در گفتگو‌های جداگانه خود با فرهاد مجیدی به وی قول داده اند تا لحظه آخر برای موفقیت استقلال هیچ کوتاهی نخواهند کرد، اما از هم اکنون می‌توان پیش بینی کرد که در پایان فصل جاری تعداد قابل توجهی از بازیکنان این باشگاه تصمیم به جدایی از آبی پوشان بگیرند.

البته کوچ دسته جمعی بازیکنان استقلال که قراردادشان با باشگاه به اتمام رسیده اتفاق دور از انتظار نیست، چون برخی از آن‌ها از ماه‌ها پیش با ارائه نوتیس به باشگاه خواهان دریافت مطالبات معوقه خود بودند، اما بی پولی باشگاه سبب شد فرایند تسویه حساب عملیاتی نشود به همین دلیل ستاره‌های نام آشنای باشگاه ترجیح دادند ابر‌های پیش رو را بررسی کنند.

گفته می‌شود چند بازیکن استقلال بدون سر و صدا با باشگاه‌های سرشناس لیگ ستارگان قطر مذاکرات جدی خود را آغاز کردند و به نتایج نهایی و قطعی دست پیدا کردند، اما قرار نیست در برهه کنونی از اسامی این باشگاه‌ها رونمایی شود.

به جز تیم‌های قطری، باشگاه‌های متمول صنعتی نیز مشتریان پر و پا قرص ستاره‌های استقلال هستند که از وضعیت کنونی رضایت ندارند و قراردادشان با این مجموعه به پایان رسیده است، در این بین شنیده می‌شود برخی بازیکنان طبق عرف مذاکرات مقدماتی خود را با این باشگاه‌ها انجام دادند تا بلافاصله پس از اتمام بازی‌های لیگ و حذفی توافقات نهایی انجام شود و به شکل رسمی از استقلال جدا شوند، اتفاقی که مطمئنا برای هواداران استقلال رضایت بخش نیست.

نکته عجیب ماجرا اینجاست که مسوولان باشگاه استقلال در جریان این اتفاقات قرار دارند و به خوبی می‌دانند پایان فصل احتمال جدایی ستاره‌های استقلال از این باشگاه وجود دارد، اما از آنجا که منابع مالی کافی در اختیارشان نیست امکان متقاعدکردن آن‌ها در برهه کنونی وجود ندارد.

ماجرا وقتی برای مدیران استقلال سخت‌تر می‌شود که این حقیقت فاش می‌شود باشگاه‌های قطری و صنعتی رقمی بسیار بالاتر از رقم باشگاه استقلال را به آن‌ها پیشنهاد داده تا به طور کامل ستاره‌های آبی را وسوسه کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بخاطر یک مشت دلار

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نیست بازیکنای دیگه بخاطر دلار جایی نمیرن! یا حسابی چربشون میکنن که میمونن!

      • f

        پولشان بدهند تا نرند تو هم مخ ات معیوبه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج