جاباما
۱۱۳۸۳۷۲
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

فکری: فکر می‌کردم استقلال تیم خطرناک‌تری باشد

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان انتظار داشت که استقلال مقابل تیمش خطرناک‌تر بازی کند.

ایسنا: سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان انتظار داشت که استقلال مقابل تیمش خطرناک‌تر بازی کند.

محمود فکری سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان پس از شکست تیمش مقابل استقلال در هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: به استقلال تبریک می‌گویم. بازی خوبی بود. غیر از ۶ دقیقه اول که بازیکنان ما ترسیده بودند، در مجموع عملکرد خوبی داشتیم. بعد از گلی که خوردیم، اجازه ندادیم استقلال برنامه‌هایش را پیاده کند. فکر می‌کنم بازیکنان ما بعد از دریافت گل روان‌تر و با اعتماد به نفس بیشتری بازی کردند. هر دو تیم بازی خوبی ارائه دادند. من فکر می‌کردم استقلال خطرناک‌تر باشد اما جا دارد از بازیکنانم تشکر کنم. امیدوارم خودمان برای بازی برابر گل‌گهر آماده کنیم و تیم‌مان را در لیگ برتر حفظ کنیم.

او درباره اعتراض تیمش به عملکرد داوری گفت: داور عملکرد بدی نداشت و تصمیم تاثیرگذاری در روند بازی نداشت. بیشتر اعتراض نیمکت ما روی وقت اضافه بود. در بازی‌هایی که نتیجه بازی برای ما مساوی یا پیروزی است، ۸ دقیقه وقت اضافه می‌گیرند. استقلال هم دوست داشت وقت بازی تلف شود.

فکری افزود: برای ما خیلی مهم بود بتوانیم از این بازی امتیاز بگیریم. با توجه به شرایطی که ما در جدول داریم، باید سعی کنیم گل‌های بیشتری دریافت نکنیم و یک نظم تیمی مشخصی داشته باشیم.

سرمربی نفت مسجد سلیمان خاطرنشان کرد: سیاوش یزدانی لفظ بدی به کار برد و داور هم شنید و من هم داد زدم که مشکل تمام شود. ما به داوران کمک می‌کنیم که آرامش بیشتری داشته باشند. ما چندین سال در استقلال حضور داشتیم و خیلی اوقات مهم است که اخلاق را حفظ کنیم و وقتی احترام‌ها حفظ شود، اتفاقات بهتری رخ می‌دهد. من فکر می‌کردم استقلال بیشتر ما را اذیت کند اما غیر از آن چند دقیقه اول، بازی تقریبا برابر شد و ما چیز خاصی از استقلال ندیدم و باید بهتر از این باشد. الان فضایی در تیم استقلال است که هر کسی انتقاد می‌کند، به بدترین شکل واکنش نشان داده می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج