۱۱۳۹۴۸۵
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

خاتمی: مذاکرات، عامل گرانی افسارگسیخته است!

امام جمعه موقت تهران گفت: مذاکره‌کنندگان از فرهنگ عاشورایی فاصله گرفتند و راهکار حل مشکلات را مذاکره با آمریکا می‌دانستند ولی همگان دیدیم که ذلت‌پذیری آنان برای کشور جواب نداد.

تسنیم: امام جمعه موقت تهران گفت: مذاکره‌کنندگان از فرهنگ عاشورایی فاصله گرفتند و راهکار حل مشکلات را مذاکره با آمریکا می‌دانستند ولی همگان دیدیم که ذلت‌پذیری آنان برای کشور جواب نداد.

خاتمی: مذاکرات، عامل گرانی افسارگسیخته است!

سید احمد خاتمی:

* ذلت‌پذیری ضد فرهنگ عاشورایی است؛ ذلت‌پذیری یعنی اینکه همه مسائل کشور را به مذاکره با آمریکا ربط دهند؛ حتی آب خوردن را به مذاکره با آمریکا ربط می‌دهند؛ این فرهنگ کاملا با فرهنگ شهادت متضاد است.

* رسانه‌ها و روزنامه‌های حامی آن‌ها مدعی شدند اگر مذاکرات انجام شود تحریم‌ها برداشته می‌شود و نفس راحتی می‌کشیم ولی پس از هشت سال دیدیم که نه تنها تحریم‌ها برداشته نشد بلکه به مصیبت مردم افزوده شد. تردید نکنید که یکی از عوامل گرانی‌های افسارگسیخته در حال حاضر همین علت است.

* اعتراف کنید که ناکام بودید و اعتراف کنید که این کار را خودتان کردید و اینقدر تقصیرها را گردن این و آن نیندازید؛ اگر با فرهنگ عاشورا همراه بودید و در عمل همراه مردم بودید قطعا با آسیب‌های امروز مواجه نبودیم.

* متاسفانه این روزها شاهد آن هستیم برخی مسئولان مقصر ناکارآمدی‌های خودشان را به گردن دیگران می‌اندازند؛ این نهایت «ناجوانمردی» است. آن‌ها مدعی هستند که می‌خواستیم انجام دهیم ولی اجازه ندادند. من به آن مسئولان توصیه می‌کنم کمی جوانمرد باشید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج