۱۱۴۱۱۵
۴۲ نظر
۵۰۰۲
۴۲ نظر
۵۰۰۲
پ

انتقاد از افزایش ۵۰ درصدی حقوق کارمندان

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از مصوبه هیأت دولت مبنی بر افزایش ۵۰ درصدی حقوق و مزایای کارمندان گفت: این مصوبه برای دولت ۱۰ هزار میلیارد تومان بار مالی دارد.

خبرگزاری مهر: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از مصوبه هیأت دولت مبنی بر افزایش ۵۰ درصدی حقوق و مزایای کارمندان گفت: این مصوبه برای دولت ۱۰ هزار میلیارد تومان بار مالی دارد.

در پایان جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی الیاس نادران نماینده مردم تهران با اعلام تذکر آیین نامه ای گفت: در منطقه خاورمیانه تحول مهمی رخ داده و انتخاباتی با نرخ مشارکت بالا و رای متمرکز مردم به بشار اسد به پیروزی رسیده است.

نماینده مردم تهران از رئیس جمهور و رئیس مجلس شورای اسلامی خواست ضمن تبریک پیروزی بشار اسد در این انتخابات در مراسم تحلیف وی شرکت کنند.

نادران در بخش دیگری از تذکر خود به رئیس جمهور گفت: براساس اطلاعات موجود هیأت دولت مقرر کرده که ۵۰ درصد حقوق و مزایای کارکنان دولت را افزایش دهند. این در حالی است که براساس قانون دولت می تواند تنها ۲۵ درصد حقوق کارکنان را افزایش دهد.

نادران با بیان اینکه اجرای این مصوبه هیأت وزیران ۱۰ هزار میلیارد تومان بار مالی به دولت تحمیل می کند گفت: شرکت ملی نفت نیز چنین مصوبه ای را دارد اما باید توجه داشت که نباید منابع ملی در هزینه های جاری خرج شود.

نادران در بخش دیگری از تذکر خود با انتقاد از ادامه دو شغله بودن نوبخت گفت: علی رغم تذکرات پیاپی ما آقای نوبخت دو سال است که در دو شغل مشغول است. از این رو مسئولیت معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور را عهده دار می باشد و از سوی دیگر سرپرست منابع انسانی ریاست جمهوری است که این اقدام مخالف قانون خدمات کشوری است.

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان در خصوص پرونده کرسنت نیز گفت: رئیس مجلس در پاسخ به سوال من در خصوص پرونده کرسنت فرمودند که ما اطلاع پیدا کردیم مسئولیت رسیدگی به پرونده کرسنت به شورای عالی امنیت ملی واگذار شده دو بار من با ریاست مجلس مکاتبه کردم که این مصوبه را بگیرم که آیا این مصوبه به امضای مقام معظم رهبری رسیده است یا خیر، اما هنوز هیچ مصوبه ای دریافت نکردم.

نادران از هیأت رئیسه خواست که سوالش درخصوص پرونده کرسنت را در دستور کار مجلس قرا دهند و گفت: اگر شورای عالی امنیت ملی مصوبه ای دارد آن را به مجلس ارائه کند، حداقل توقع ما این است که دبیر شورای عالی امنیت ملی برای نمایندگان در جلسه غیر علنی در مورد ابعاد فساد در پرونده کرسنت توضیح دهد علاوه بر این اقدامات دولت در مقابله با این فساد در دفاع از حقوق ملت ایران نیز باید مشخص شود.

نادران در بخش دیگری از این تذکر درخصوص پرونده رانت ۶۵۰ میلیون یورویی گفت: رانت خواری در اقتصاد ملی ناامنی ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: در پرونده رانت ۶۵۰ میلیون یورویی دولت به جای پاسخگویی به ابهامات این پرونده موضوع را به مصاحبه برخی مسئولان ارجاع می دهد.

وی تاکید کرد: اگر جلوی رانت گرفته نشود فضای کسب و کار ناامن شده و سرمایه گذاری با مشکلاتی روبرو می شود. استدعا داریم کمیسیون ها زودتر این پرونده را بررسی کرده و دیوان محاسبات نیز گزارش خود از بررسی این پرونده را به مجلس ارائه دهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فقط کارمند دولتی.........

    • کارآمدن

      این نماینده محترم چون خودش اشباع شده.به نظرش کارمندها حق بیشتری بااین تورم ندارند

      پاسخ ها

      • یه دوست

        دقیقا
        حالا اون سالی بیست درصد رو هم درست اجرا نمی کنن به 15 درصدم نمی رسه دیگه چه برسه به پنجاه درصد
        بجای مخالفت با این موضوع بیان از گردن کلفتای سرمایه دار مالیت بگیرن که شاید حق ی هم به حق دار برسه .......

    • بدون نام

      50 درصد ؟!!
      کدوم کارکنان؟!!
      ما که حقوقمون اسماً 20 درصد افزایش یافت ولی با کسورات، در اصل 17 درصد افزایش یافته.
      الان این افزایش 50 درصد مال کدوم کارکنانه دولته؟!!

    • سیف

      منظورش چیه برای ما که 25% بود

      پاسخ ها

      • فرناز

        اره بعضی سازمانها گرفتن یعنی علاوه بر اون 25درصد 25درصد دیگه اضافه شده .وازرتخانه ها ی مربوطه باید پیگیری میکردنند که تا این تاریخ هیچ اقدامی واسه ما هم نشده

      • بدون نام

        تو کدوم سازمانی که 25 درصد گرفتی
        قوه قضاییه که کمتر از بیست درصد بود....

    • بدون نام

      منظورش معلمانه دوبرابرکارکنان بانک ها ودادگستری دریافت می کنند !!!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همیشه خدا هم تعطیلن
        اگرم خواستن جایی چیزی به کسی بدن فورا اعتراض میکنن

    • کارمند

      به این عمو بگین اولا اصل خبر دروغه.ثانیااگه امکان داره بگه نیم درصد حقوقشون که معادل حقوق پایه یک کارمنده را دستور بفرمایند کسر کنندوبه خزانه برگردانند.ثالثابه جناب ایشان بفرمائید اگه امکان داره به عنوان کارمند یک ماهی را تشریف بیارن به سیستان و بلوچستان،خراسان جنوبی، یزد، بوشهر،کرمان،خوزستان......تامعنی کارمند و حقوق را درک بفرمایند.با احترام

      پاسخ ها

      • رضا

        فکر میکنم بانظرتان همه کارمندان وبازنشستگان موافق باشند چون آشناداند صدای آشنا

    • مهدی

      اگر حقوق کارمندان 100 درصد اضافه شود بی راهه نخواهد بود. این پول ها دوباره به سمت تولید کنندگان بازگشت خواهد کرد و مقداری از آلام و مشکلات کارمندان خواهد کاست و شاید سراغ کار دوم نروند بیشتر در خدمت خانواده بوده و بتوانند برای فرزندانشان لباس و غذای بهتری تهیه کنند و برای بازنشستگان که شرمنده پذیرایی از خانواده فرزندانشان هستند مقداری کار گشایی کند.

    • بدون نام

      آقای رئیس جمهور !
      لطفاً بازنشسته ها را دریابید

    • علی

      اقای نادران لطا کمی انصاف داشته باشید برای یک بار هم که شده از این قشر کم درامد حمایت کنید

      پاسخ ها

      • hamid

        با زنشسته ها آدم نيستند يا هزينه آنان كمتر است كه آنان را به حساب نمي آورند

    • خودم

      خوبه هنوز شایعه شده،اگه یه موقع جدی باشه ببینید چند تا مخالف پیدا می کنه .

    • hfg

      معلمان هم همان 20درصدبود بنده خدا

    • بدون نام

      اشتباه است معلمان یک چهارم بقیه ارگانها نمی گیرند

    • hamid

      در جامعه ايي كه عدالت نباشد اينجوري است چرا بايد معاون اول ريس جمهور دوباره بخشنامه بدهد و كارمندان 40 درصد بگيرند و افراد بازنشسته كه تا ديروز عزيز بودند امروز با بدبختي زندگي كنند بخشنامه را پيوست ميكنم . خواهشا پيگيري كنيد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بابا
        همش دروغ هست ما که کارمند هستیم هنوز 20 % را هم نگرفتیم

    • باغیرت

      واقعآ حق کارمندان با سابقه ضاعع شده که قبلا حقوقشون خیلی کم بود ولی الان کارمندان جدید اینقدر تفاوت تطبیقشون زیاده که حقوقشون با یه کارمند نزدیک به بازنشسته یکیه این بی عدالتی تاچه اندازه یه عده کارمندان جدید حتی حقوقشون ازیه کارمند با سابقه بیشتره من این مورد را هم درهمکاران معلم وهم کارمندان اداره به عینه دیدم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ببخشد اشتباه منفی دادم

    • وحید

      من فکر می کنم خیلی زیاد نیست اگه 50 درصد اضافه بشه.چون واقعا الان کارمندا تو وضعیت مالی خوبی نیستن.

    • علی

      خدا کنه محقق بشه با این تورم و این همه قسط با ماهی 500 هزار تومن داریم زندگی می کنیم خدا کنه اجرایی بشه و مخالفان یه کم به مردم فکر کنن به خودشون نگاه نکنن که ماهی چند میلیون میگیرن

    • بدون نام

      سلام من کارمند اداره کل زندانهای استان تهرانم هم ازنظر نوع شغل ومحیط کاردرسختی زیادی هستیم این آقایان الان 2 سالی که حق وحقوق قانونی مارامثل حق مسکن.حق سرویس.حق غذا.حق ورزش واضافه کاررامی خورند این 50درصدهم فقط برای پرسنل ستاد ی سازمان زندانها اجراشده الان کمترین کارمند ستادی تا 3/5 میلیون درماه حقوق می گیره وایشان رنگ زندان وزندانی راهم نمی بینند ولی ماکارمندان شاغل درزندانها با اضافه کارتا 1/200 هزارتومان درماه حقوق می گیریم به هرکی هم می گیم جواب درست ودرمانی نمی شنویم امیدوارم لااقل بااین مصوبه دولت بخشی ازمشکلات هم ما وهم دیگرکارمندان شاغل وبازنشسته وحتی مستمر ی بگیر حل بشه.

    • علی

      این افزایش 50 درصدی در خصوص قوه قضاییه احتمالا درست است چون بابت دادخواست سال گذشته 14 هزار تومان الان حدود 100 هزار تومان برای هر دعوی میگیرند

    • arman

      نماينده محترم آن وقت كه دلار سه برابر شد و قدرت خريد مردم به يك سوم كاهش پيدا كرد چرا حرفي نزدند (البته اين افزايش براي كدام كارمنده!)

    • حسن

      تا حالا هرچی بوده برای کارمندان دولتی بوده اگه راست میگین یک سری به کارگرا و شغل های آزاد بزنید

    • ع کلانتری

      ظاهرا افزایش 20درصد فقط شامل معلمان بوده بقیه کارکنان 50%بالاتر افزایش دارند

    • ابوالفضل

      با سلام
      با وضعيت اقتصادي الان کدوم کارمند با حقوق کارمندي ميتونه خانه يا ماشين بهره....

    • كارمند زاده

      يارب نظر تو بر نگردد.

    • هادی فرهنگی بازنشسته

      اطلاع داریم که برای افزایش حقوق ادارت دو تاحکم 20درصدی زدند برای اموزش و پرورش نه چرا ؟ نظری هم به فرهنگیان شاغل و باز نشسته کنند واقعا روزگار سختی را می گذرانند اخه اینقدر تبعیض.

    • پریسا

      حقوق کارمندها 100% هم افزایش پیدا کنه وقتی همه اجناس و خدمات یک شبه دو برابر افزایش قیمت پیدا می کنند به نظرتون خیلی زیاده ؟!

    • فرید

      با سلام کارمند سازمان انتقال خون با14 سال سابقه هستم . زیر حکم سال 93 من 1650000 تومان است است دوستی دارم ایشان با مدرک لیسانس و کارمند اداری دادگستری تهرا ن وبا سابقه 14 سال می باشد زیر حکم 3477000تومان : ضمنا ماهی بدون کارکرد فیزیکی 100 ساعت اضافه کار میگیرد و در اسفند سال گذشته 8 میلیون کارانه گرفته بودند تو به خدا قسم می دهم آیا این انصاف است فقط فقط زیر حکمش بیش از دو برابر من است ؟ ایها گوش ناشنوای مسولین ارشد مملکت چه کسی جوابگو است ؟؟!!

    • یه معلم بدون خونه ماشین ودریافی 450تومان

      کارمندای بانک 100میلیون وام بی بهره میگیرن چرا به ما معلما یه وام درست نمیدن که باید وام 25درصدی بگیریم بااین حقوق چرا فکر نیستی نادریان

    • سنگربان اول زندانبای مراقب

      باید یروز بیاید توزندان کارکنید تابفهمید مراقبا چه میکشنداون موقع
      می کنیدحقوق ده میلونی هم کمه

    • خسته

      من بیچاره رو چی میگین؛همه میگفتن حقوق کار کنان صنایع دفاع خیلی خوبه و فلانه و بهمانه؛حالا خیره سرم نامزدم رفته سره این کاره میگن روزی ۲۹ تومن یعنی حدود ۷۰۰تومن؛اخه با ۷۰۰ چی کار میشه کرد!!!!

    • مهدی

      واقعا تازه فهمیدم
      حقوق کارمندان بدبختچقدر کمه . بعضی هاکه سیرند مخالفت میکنم. اگر ماهیانه یک و پانصد حقوق میگرفت و سه تا بچه مدرسه و دم بخت داشت اینجوری مخالفت نمی کرد

    • بدون نام

      الان اعلام ضد 10%درصدد @

    • hamid

      آقای نوبخت، با گرانی و تورم را با پوست و گوشت خود لمس میکنیم، شما فکر می کنید ما چیزی نمی فهمیم، اگر شماها ده درصد افزایش سالانه بدهید کالاها سی الی چهل درصد افزایش یافته است.ترا بخدا با حرف هاتان بیش از این روی زخم هامان نمک نپاشید، تمام وجودمان پر از درد و رنج است. اگر حقوق بازنشستگی کافی بود با سن هفتاد سال مجبور نبودم کار کنم.

    • بینامش

      الکی الکی اهی الک دارم اهی الکی ۵۰ درصد ما کارمندا کتا دهم برج بیشتر پول نداریم بقیه از سوپر ی سر کوچه قرض می گیریم مردیم از بس تخم مرغ خوردیم خدا پدر این مر غا بیامرزد اگه نبودن نصف ایران الان تلف بودن فقط برای مرغا دعا کنید دو زرده بزارن دولت که نداریم

    • حمید

      با سلام خدمت مسعولا ن محترم و می خواهم بگویم اگر شما با ماهیانه یک میلیون ودویست هزارتومان میتوانید زندگی کنید بسم الله . واقعا به همه ما باز نشستگان سخت میگذرد ترا بخدا چاره هی کنید لاعقل خانواده ها صدمه نبینند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج