۱۱۴۱۱۸۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

علیرضا نجاتی چقدر شانس طلا دارد؟

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان گفت: نگاه به کسب مدال طلا توسط نجاتی کاملاً معقولانه است؛ چون در سال ۲۰۱۹ در سن ۲۱ سالگی در بدترین قرعه ممکن در مسابقات جهانی کشتی گرفت و سه قهرمان جهان را شکست داد و اکنون نسبت به دو سال قبل شرایط بهتری دارد.

ایسنا: سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان گفت: نگاه به کسب مدال طلا توسط نجاتی کاملاً معقولانه است؛ چون در سال ۲۰۱۹ در سن ۲۱ سالگی در بدترین قرعه ممکن در مسابقات جهانی کشتی گرفت و سه قهرمان جهان را شکست داد و اکنون نسبت به دو سال قبل شرایط بهتری دارد.

علیرضا نجاتی چقدر شانس طلا دارد؟

روح‌الله میکائیلی، سرمربی تیم ملی جوانان کشتی فرنگی جوانان با اشاره به اینکه کرونا تأثیر مستقیمی در نتیجه نگرفتن برخی ورزش‌ها داشته است، عنوان کرد: اپیدمی دو ساله ویروس کرونا کار را برای همه سخت کرده است؛ اما کشورهایی مثل ایران آسیب بیشتری در ورزش دیدند.

وی ادامه داد: این امر ممکن است روی کشتی هم تأثیر بگذارد؛ اما تیم فرنگی کشتی جمهوری اسلامی ایران از لحاظ آمادگی همه شرایط ایده آل را دارد تا بهترین نتیجه را بگیرد؛ زیرا کشتی گران ایران با توجه به جوان بودن باتجربه هم هستند و تمرینات را هم به طور منظم پشت سر گذاشته‌اند.

این مربی قمی بابیان اینکه اگر بدشانسی رخ ندهد کشتی فرنگی می‌تواند بهترین نتیجه را در المپیک بگیرد، اظهار کرد: علیرضا نجاتی شرایط خوبی دارد و خودش هم به گرفتن مدال طلا امیدوار است البته سایر کشتی گیران هم شرایط خوبی دارند.

وی افزود: نگاه به کسب مدال طلا توسط نجاتی کاملاً معقولانه است؛ چون در سال ۲۰۱۹ در سن ۲۱ سالگی در بدترین قرعه ممکن در مسابقات قهرمانی جهان کشتی گرفت و سه قهرمان جهان را شکست داد و اکنون نسبت به دو سال قبل شرایط بهتری دارد.

وی با تأکید بر اینکه مطمئناً نتایج بهتری نسبت به ۲۰۱۹ کسب می‌کند، بیان کرد: یک سال تأخیری که در برگزاری مسابقات المپیک رخ داد به نفع کشتی‌گیران جوانی مانند علیرضا نجاتی، محمدهادی ساروی، رضا گرایی و علی گرایی شد.

سرمربی تیم ملی جوانان کشتی فرنگی تصریح کرد: نجاتی در دور دوم با تاسمرادوف مسابقه دارد که او را زمانی که در شرایط ایده آل بوده برده است و الان که نسبت به قبل پیر تر شده و نجاتی نیز باتجربه‌تر شده است راحت تر می تواند پیروز شود.

میکائیلی با اشاره به اینکه حریف اصلی نجاتی کشتی‌گیر ژاپنی است که در نیمه نهایی با آن مواجه می‌شود، یادآور شد: مسابقه اول علیرضا نجاتی با حریف ارمنستانی است و بعد از آن با برنده مسابقه اکراین و ازبکستان مسابقه خواهد داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج