جاباما
۱۱۴۱۵۵۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

اخلاقی: گرایی باور داشت می‌تواند برنده باشد

مربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران گفت: گرایی تا ثانیه‌های آخر باور داشت که می‌تواند برنده باشد و فن سنجاب پرنده را به خوبی اجرا کرد.

ایسنا: حبیب الله اخلاقی پس از پیروزی محمد علی گرایی مقابل کشتی گیر کروواسی در بازی های المپیک توکیو بیان کرد: کشتی اول گرایی با کوبا خیلی نفس گیر بود. کشتی گیر کوبا خیلی پر زور بود و فشار زیادی به او آورد. گرایی شش دقیقه در فشار بود.

او ادامه داد: حریف بعدی او را کاملا شناخته بودیم. محمد علی تایم دوم کاملاً رو به جلو حرکت می‌کرد و سه مرتبه هم داور به حریفش اخطار داد که مورد تایید قرار نگرفت. ثانیه های آخر خود او باور داشت که می تواند ببرد و فن سنجاب پرنده را اجرا کرد. او قبلا هم این فن را روی قهرمانان جهان اجرا کرده بود و خدا را شکر که در این کشتی هم موفق شد آن را به خوبی اجرا کند و در نهایت این کشتی نفس گیر و حساس به سود گرایی به پایان رسید.

اخلاقی در مورد حریف گرایی در مرحله نیمه‌نهایی کشتی فرنگی بازی المپیک توکیو نیز گفت: حریف او تاماش لورینچ از مجارستان و نفر اول رنکینگ است، کشتی‌گیر باهوشی است اما این انتظار را داریم که محمد علی این کشتی را هم با قاطعیت برنده شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج