جاباما
۱۱۴۱۷۸۲
۸ نظر
۵۳۳۹
۸ نظر
۵۳۳۹
پ

مینی‌سریال‌های جذاب سال ۲۰۲۱

بهترین مینی سریال های امسال را بشناسید

روزیاتو: مزیت مینی سریال این است که شما می‌دانید تعداد قسمت‌هایش محدود است، اما این محدودیت روی قصه‌های این سریال‌ها تاثیر نگذاشته و مینی سریال‌های ۲۰۲۱ داستان‌های بزرگی را پیش چشمان تماشاگران قرار می‌دهند. از مینی سریال مستند گرفته تا درام، مینی سریال‌هایی که قسمت اول‌شان در سال ۲۰۲۱ پخش شده است، انتخاب مناسبی برای اضافه شدن به «لیست تماشا»‌ی شما هستند. برخی از گزینه‌های موجود در سال ۲۰۲۱ در زمره‌ی بهترین مینی سریال‌ها قرار می‌گیرند.

۱- Mare of Easttown

مینی‌سریال‌های جذاب سال ۲۰۲۱

سریال «میر از ایست تاون» سریالی هفت قسمتی، در ژانر درام جنایی، تولید شبکه HBO و خالق آن برد اینگلزبی است. در این سریال کارآگاهی را در یک شهر کوچک در ایالت پنسیلوانیا دنبال می‌کنیم. این بانوی کارآگاه در حال تحقیق درباره‌ی یک پرونده قتل محلی است که به دست وی رسیده و در آن واحد در حال تلاش برای جلوگیری از فروپاشی زندگی خانوادگی‌اش است.

بازیگران: کیت وینسلت، جولیان نیکلسون، جین اسمارت، انگوری رایس، ایوان پیترز

۲- Behind Her Eyes
مینی‌سریال‌های جذاب سال ۲۰۲۱

سریال «پشت چشمانش» یک تریلر روانشناختی بریتانیایی، تولید شبکه‌ی نتفلیکس و خالق آن «استیو لات فوت» است. سریال بر مبنای رمانی با همین نام به قلم سارا پین بورو است که در سال ۲۰۱۷ منتشر شده. داستان سریال درباره زنی است به نام لوئیز که همراه پسرش آدام زندگی آرامی را سپری می‌کنند. لویئیز که به طور پاره وقت در یک دفتر روانپزشکی کار می‌کند، رابطه‌ای را با رئیسش آغاز می‌کند. ماجرا وقتی عجیب‌تر می‌شود که لوئیز به طور اتفاقی با همسر رئیسش دوست می‌شود.

بازیگران: ایو هیوسن، تام بیت من، سیمونا براون، رابرت آرامایو، تایلر هاویت

۳- Night Stalker: The Hunt For a Serial Killer

مینی‌سریال‌های جذاب سال ۲۰۲۱

سریال «شبگرد: شکار قاتل زنجیره‌ای» سریال مستندی امریکایی و محصول نتفلیکس است. این سریال داستان واقعی به دام انداختن یکی از بدنام‌ترین قاتلان زنجیره‌ی تاریخ امریکا را روایت می‌کند.

بازیگران: گیل کاریلو، فرانک سالرنو

۴- The Serpent

مینی‌سریال‌های جذاب سال ۲۰۲۱

سریال «افعی» یک درام جنایی بریتانیایی، محصول BBC۱ است. سریال توسط ریچارد وارلو و تونی فین لی خلق شده و داستان آن بر اساس واقعیت است. سریال، داستان پر پیچ و خمِ زندگی واقعی چارلز سبراج، قاتل، دزد و استاد تغییر قیافه را روایت می‌کند؛ کسی که بین سال‌های ۱۹۷۵ تا ۲۰۰۰ توریست‌های جوان را به قتل می‌رسانده.

بازیگران: طاهر رحیم، جنا کلمن، بیلی هوول، الی بمبر

۵- The Investigation
مینی‌سریال‌های جذاب سال ۲۰۲۱

سریال «تحقیقات» یک سریال اسکاندیناویایی، محصول HBO و داستان آن بر اساس واقعیت است. سریال، داستان واحد قتل پلیس کپنهاگ را که فرماندهی آن به عهده‌ی ینس مولر است، دنبال می‌کند. این واحد در حال تلاش برای حل معمای قتل یک روزنامه‌نگار سوئدی به نام کیم وال است.

۶- Crime Scene: The Vanishing at the Cecil Hotel
مینی‌سریال‌های جذاب سال ۲۰۲۱

سریال «صحنه جرم: ناپدید شدن در هتل سسیل» یک سریال مستند جنایی امریکایی و محصول نتفلیکس است. سریال، داستان ناپدید شدن اسرارآمیز الیسا لام، دانشجویی را روایت می‌کند که در فوریه ۲۰۱۳ در هتل سسیل واقع در مرکز شهر لس آنجلس اقامت داشته و در همان جا ناپدید شده است.

۷- The Luminaries
مینی‌سریال‌های جذاب سال ۲۰۲۱

سریال «پرفروغ ها» محصول شبکه Starz، درامی بریتانیایی-نیوزیلندی است که بر مبنای رمانی به همین نام به قلم النور کاتن ساخته شده است. محور سریال، ماجراجویی‌های جوانی به نام آنا وترل در دهه ۱۸۶۰ است که از بریتانیا مهاجرت کرده تا زندگی جدیدی را در وست کوست نیوزیلند آغاز کند.

بازیگران: ایو هیوسن، اوا گرین، هیمش پاتل

۸- Beartown
مینی‌سریال‌های جذاب سال ۲۰۲۱

سریال «برتاون»، محصول HBO، درامی سوئدی و ساخته لین گادفریدسون، آنتونیا پیک، پیتر گرونلند و آندرسوایدمان است. هاکی تنها کورسوی امید مردم شهر برتاون است. به همین خاطر هنگامی که تیم هاکی شهر به دیدار نیمه نهایی بازی‌های ملی راه پیدا می‌کند، بار تمام رویا‌های ساکنان شهر بر روی شانه‌های اعضای جوان تیم سنگینی می‌کند.

بازیگران: اولف استنبرگ، میریام ینگرید، الیور دوفیکر

۹- The White Lotus
مینی‌سریال‌های جذاب سال ۲۰۲۱

سریال «نیلوفر سفید»، محصول HBO، یک سریال طنز امریکایی است که توسط مایک وایت خلق شده. داستان سریال در یک اقامتگاه تفریحی استوایی می‌گذرد و داستان‌ها و ماجرا‌های مهمان‌ها و کارکنان آن جا را طی یک هفته دنبال می‌کند.

بازیگران: ماری بارتلت، کانی بریتون، جنیفر کولیج، اکساندرا داداریو

۱۰- Hemingway
مینی‌سریال‌های جذاب سال ۲۰۲۱

سریال مستند «همینگوی» محصول PBS است. راوی سریال پیتر کایوتی است و سریال به واکاوی فرآیند خلق آثار همینگوی ـ که در زمره‌ی مهمترین آثار ادبیات امریکا هستند ـ می‌پردازد.

بازیگران: پاتریشیا کلارکسون، جف دنیلز، مری لوئیز پارکر

۱۱- Halston
مینی‌سریال‌های جذاب سال ۲۰۲۱

سریال «هالستون» محصول نتفلیکس، درامی بر اساس زندگی طراح مد مشهور، هالستون، و بر مبنای کتاب «Simply Halston» نوشته استیون گینس است. سریال، وقایع زندگی هالستون و تلاشش را برای جا انداختن خودش در امپراتوری مد ـ که مترادف است با تجمل گرایی، شهرت و جایگاه اجتماعی ـ دنبال می‌کند.

بازیگران: ایوان مک گرگور، بیل پولمن، ربکا دایان

۱۲- The Underground Railroad
مینی‌سریال‌های جذاب سال ۲۰۲۱

سریال «راه آهن زیرزمینی» محصول Amazon Video سریال درامی امریکایی به کارگردانی بری جنکینز است که یک تاریخ آلترناتیو را روایت می‌کند. کورا و سزار برده‌های مشغول به کار در مزرعه هستند که برای فرار توسط راه آهن زیرزمینی نقشه کشیده‌اند. آن‌ها درمی‌یابند که مهندسان و محافظان قطار‌ها در شبکه‌ی ریلی مخفی و در تونل‌های ساخته شده در زیر همان مزارعی که آن‌ها بر رویش مشغول کارند، به فعالیت می‌پردازند.

بازیگران: توسو امبدو، چیس دیلن، جوئل اجرتون

۱۳- Allen v. Farrow
مینی‌سریال‌های جذاب سال ۲۰۲۱

سریال «آلن در برابر فارو» مستندی امریکایی و ساخته‌ی کربی دیک، ایمی زیرینگ و ایمی هردی، داستان یکی از بزرگ‌ترین و بدنام‌ترین رسوایی‌های عمومی تاریخ هالیوود است: اتهام آزار جنسی علیه وودی آلن درباره دیلان، دختر ۷ ساله آلن و میا فارو. اتهامی که توسط میا فارو مطرح شده بود. سریال همچنین به دعوایی که پس از این اتهامات برای گرفتن حضانت بچه اتفاق افتاد، می‌پردازد و نیز افشای رابطه‌ی آلن با سون یی، دختر فارو و پیامد‌های بحث‌برانگیزی که در سال‌های آینده در پی داشت.

بازیگران: میا فارو، فلچر پره وین، دیلان اویسالیوان فارو

۱۴- This Is a Robbery: The World's Biggest Art Heist
مینی‌سریال‌های جذاب سال ۲۰۲۱

سریال «این یک سرقت است: بزرگترین سرقت هنری جهان» محصول نتفلیکس یک درام مستند امریکایی به کارگردانی کالین و نیک بارنیکل است. وقایع سریال در سال ۱۹۹۰ اتفاق می‌افتد و سریال، دو مردی را دنبال می‌کند که با لباس پلیس وارد موزه بوستون شده و آثار هنری را به سرقت می‌برند.

بازیگران: رابرت گوارنته، رابرت جنتایل

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عجب سریالایی

    • بدون نام

      سریالای اینارو ببین ما هم دل و پرگار و معمای شاه و ... میسازیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مدتها است سریال ایرانی ندیدم از اینترنت خارجیا رو بگیر تماشا بفرما

    • بدون نام

      داستان سریال ها جذاب نیست مینی سریال حال نمیده

    • بدون نام

      سریال ترکی جذابه اونا هم انقدر کشش میدن بیخودی آخرش رو بد جمع میکنند یا بازیگر تغییر میدن حیف میشه

    • بدون نام

      أخجون

    • سیمیندخت

      به به مممنوووون :)

    • بدون نام

      دیگه فریب نمیخورم، تماشا نمیکنم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج