۱۱۴۲۰۳۵
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

واکنش مجری جنجالی به نقل قول از سعید معروف

صبح امروز صحبت‌هایی چند ثانیه‌ای از یک گوینده رادیویی فضای مجازی را درنوردید و بار‌ها از رسانه‌های مختلف شنیده شد.

ورزش سه: صبح امروز صحبت‌هایی چند ثانیه‌ای از یک گوینده رادیویی فضای مجازی را درنوردید و بار‌ها از رسانه‌های مختلف شنیده شد.

در این فایل صوتی چند ثانیه‌ای مجری برنامه رادیویی مونولوگی چند ثانیه‌ای را انجام می‌دهد و اینطور در بخشی از برنامه اش، اتفاقات و حواشی المپیک توکیو را به قهرمانی پنجم پرسپولیس ارتباط می دهد:« آقای معروف هم صحبت‌هایی جنجالی را در توکیو مطرح کرده اند. یکی دو روز بعد از باخت تیم ملی مقابل ژاپن، به شدت به وزیر ورزش و جوانان تاخته اند و در مورد دولت هم شاید صحبت کرده اند. اما چیزی که ایشان بر آن تاکید داشتند این بود که سال های سیاهی در ورزش ایران با حضور آقای سلطانی فر حاکم شد و تاکید کرده اند که ایشان بیشتر هم و غم‌شان روی پوکر کردن یا گلات کردن یک تیم دیگر بوده است و انگار کلیت ورزش را فراموش کرده اند. این ‌ها نظرهای آقای سعید معروف است که اتفاقا ما خودمان هم به ایشان نقد وارد می دانستیم؛ در مورد حضورشان کنار تیم؛ قهرکردنشان؛ برگشتنشان به تیم و کارهایی که در تیممان انجام دادند. به هر حال نظرهای ایشان نظرهای کاملا جنجالی است.»

این صحبت ها خیلی زود در فضای مجازی با واکنش هواداران پرسپولیس و سایر تیم های مدعی لیگ برتر همراه شد و آنها بار دیگر موضوعی برای درگیری در این فضا پیدا کردند.

سبحان اکرامی مجری این برنامه رادیویی اما در گفتگویی ضمن اعتراف به اشتباه خود، در مورد صحبت‌هایی که روز گذشته مطرح کرده، می گوید:« چیز خاصی نبود. من یک سری پیام از دوستان خبرنگارم از چند جای مختلف گرفتم. داشتیم در مورد برخی قهرمان ها صحبت می کردیم که اتکار کردیم به خبرهای برخی دوستان و منابع آگاه. اشتباه هم کردم. البته امروز جستجوی بیشتری کردم و دیدم مطلب کاملا کذب بوده است. ضمن اینکه دوستان دیگر در رسانه ها نیز با آقای خوش خبر صحبت کردند تا جبرانی بر خبر دیروز باشد. خودمم هم امروز صحبت می کنم و عذرخواهی خواهم کرد. اعتماد زیاد به دوستان باعث شد چنین اشتباهی رخ بدهد.»

نکته جالب اینکه سعید معروف که دقایقی پیش پستی اینستاگرامی را در واکنش به حواشی حذف تیم ملی والیبال ایران از المپیک منتشر کرده، اصلا واکنشی به این حاشیه و نقل قولی که از او در رادیو عنوان شده، نداشته و بیشتر به بحث داغ خداحافظی خودش از جمع ملی پوشان پرداخته است.

او در ادامه صحبت هایش درباره دلیل اینکه چرا چنین اشتباهی باید رخ بدهد، اضافه کرد:« واقعیت امر این است که گاهی اعتماد بیش از حد به برخی دوستان می کنیم. به هر حال به عنوان یک برنامه ساز دنبال خبری هستید که برنامه پر باشد ولی خبری که کذب باشد، خوب نیست.»

او در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است این خبر به طور کامل یک شیطنت رسانه ای باشد، عنوان کرد:«ممکن است شیطنت باشد. شاید هم یک چیزی بوده ولی به هر حال نقد اصلی بر من وارد است و باید قبل از اینکه این حرف را بر زبان می آوردم، بیشتر جستجو می کردم.»

مجری رادیو با اشاره به اینکه برخی دوستان نزدیک سعید معروف تماس گرفته اند، حرف هایش را اینطور از سر گرفت:« در این مدت نزدیکان آقای معروف با من تماس گرفته اند، و حرف های او را تکذیب کردند. گفتند او اصلا پرسولیسی است و هیچ وقت اینطور حرف نمی زند. من که واقعا برایم فرقی نمی کند. اشتباه اشتباه است و اگر اشتباه کردی باید جبران شود.»

او در ادامه درباره کار خود صحبت کرد و توضیح داد:« یکی از منابع خبری ما در برنامه عنوان کردن اینگونه مطالب در برنامه است. آن افراد که مورد خطاب قرار گرفته اند هم می توانند بیایند و از خودشان دفاع کنند. یا بیایند بگویند که چنین چیزی در موردشان صحت ندارد یا هر توضیحی دارند بدهند. منتها شایعه پراکنی کار غلظی است. اینکه حرفی که می زنی ۹۹ درصد کذب باشد، شایعه پراکنی اس تا خبرپراکنی. واقعیت اینکه ۲ نفر از دوستان خبرنگارم این خبر را به من دادند. ما شایعه پراکنی نکردیم ولی در این وضعیت و با این التهاب باید با پایش درست تر و دقیق تر بحث را مطرح می کردم و باز هم می گویم که اشتباه کردم و عذرخواهی می کنم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نوید

      مجری ترسو اکرامی بخاطر انیکه کارش را از دست ندهد پشمانی کرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج