۱۱۴۲۴۶۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

فرجی: آقاسیـد، تمام‌نشدنـی است

فرشاد فرجی مدافع میانی پرسپولیس که در تیم پدیده هم شاگرد یحیی گل‌محمدی بود با ارائه بازی‌های زیبا توانست نظر مساعد یحیی را جلب کند؛ مدافعی که توانایی بازی در تمامی پست‌های دفاعی را دارد.

خبرآنلاین: فرشاد فرجی مدافع میانی پرسپولیس که در تیم پدیده هم شاگرد یحیی گل‌محمدی بود با ارائه بازی‌های زیبا توانست نظر مساعد یحیی را جلب کند؛ مدافعی که توانایی بازی در تمامی پست‌های دفاعی را دارد. مدافع قائمشهری پرسپولیس آنقدر خوب بود که یحیی او را به پرسپولیس آورد و حتی از او در بازی حساس دربی هم به جای سیدجلال استفاده کرد. مدافعی که به نظر می‌رسد با جدایی کنعانی‌زادگان در فصل آتی و رقابت‌های آسیایی باز هم خیلی به کار یحیی بیاید.

گلات قهرمانی در اولین فصل حضورت در پرسپولیس برایت چه حس و حالی داشت؟

واقعاً خدا را شاکرم که توانستیم این موفقیت بزرگ را کسب کرده و آن را تقدیم هواداران‌مان کنیم. هواداران ما بهترین هستند و بزرگترین پشتوانه ما محسوب می‌شوند. فصل فرسایشی بود. من هم که در نیم‌فصل به پرسپولیس پیوستم اما تیم‌مان آنقدر خوب و قوی است که با هدایت کادر فنی واقعاً کاربلد ما که انصافاً هم بهترین هستند موفق شدیم در یکی از سخت‌ترین سال‌های فوتبالی و در شرایطی که فشار زیادی روی کادر فنی و بازیکنان‌مان بود بعد از پوکر این بار کاری استثنایی‌تر انجام داده و گلات بزنیم؛ رکوردی که در تاریخ ثبت شد و به نظرم مدت زیادی دست نخورده باقی خواهد ماند.

از بازی‌تان مقابل پیکان بگو که چه حس و حالی داشتید جالب اینکه به نظر در حساس‌ترین بازی فصل‌تان اصلاً استرس نداشتید!

نه، کمی استرس داشتیم چون بالاخره تکلیف قهرمانی و تلاش یک فصل‌مان در گرو سه امتیاز بازی ما مقابل پیکان قرار داشت اما انگیزه بسیار بالای تیم‌مان و آنالیز بسیار قوی کادر فنی ما موجب شده بود تا با توجیه کامل مقابل پیکان قرار بگیریم و با گل‌های زودهنگامی که احمد و مهدی زدند شرایط ما خیلی بهتر شد و در ادامه خیلی راحت‌تر کار کردیم و برنده شدیم و سه امتیاز بسیار باارزش که بدون شک شیرین‌ترین سه امتیاز این فصل بود را کسب کردیم و باز هم جام دیگری را به کلکسیون جام‌های پرسپولیس اضافه کردیم تا در عمل هم ثابت کنیم پرافتخارترین تیم ایران هستیم و واقعاً به این افتخارات با هواداران‌مان می‌بالیم و خیلی از این موفقیت‌ها خوشحال و خرسندیم.

در پستی بازی کردی که سیدجلال، کاپیتان پرسپولیس در آن بازی می‌کرد در این رابطه چه نظری داری؟

آقاسید کاپیتانی بزرگ و با اخلاق و بازیکنی با خصوصیات فنی بسیار بالا و منحصر به فرد است. آقاسید یک الگو است و برای من و بقیه بازیکنان پرسپولیس کاپیتانی تمام‌نشدنی است که همیشه برایش احترام زیادی قائل بوده و خواهم بود. بازیکنی که واقعاً حضورش و وجودش برای تیم ما یک غنیمت است و ما واقعاً خیلی خوشحالیم در تیم‌مان کاپیتانی بزرگ مانند سیدجلال داریم.

کنعانی‌زادگان هم از تیم‌تان جدا شد و به این ترتیب شاید تو در کنار سید در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا بازی کنی.

محمدحسین واقعاً بازیکن خوب و بزرگی است که در دفاع بازی‌های خوبی را برای پرسپولیس و تیم ملی انجام داد و با تمام وجود در کنار سایر بازیکنان برای پرسپولیس جنگید. برای محمدحسین در تیم جدیدش الاهلی قطر آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم در تیم جدیدش هم موفق باشد اما در خصوص آرایش جدید خط دفاعی باید بگویم همه چیز بستگی به نظر سرمربی تیم و کادر فنی ما دارد و هر تصمیمی که کادر بگیرد من و بقیه بازیکنان در خدمت تیم خواهیم بود و از آن پیروی خواهیم کرد.

آقا یحیی هم به نظر خیلی به تو اطمینان دارد.

آقا یحیی واقعاً مربی خوب، کاربلد و بزرگی است که انصافاً در پدیده و پرسپولیس خیلی چیزها از ایشان یاد گرفتم و فکر می‌کنم سرمربی ما بدون اغراق یکی از بهترین مربیان ایران و آسیاست. مربی که با عملکردش این موضوع را ثابت کرده است و اعتماد چنین مربی به من بازیکن واقعاً قوت قلب بزرگی برایم محسوب می‌شود از همین رو همیشه سعی داشتم و باز هم تلاش خواهم کرد که جواب اعتماد آقا یحیی را بدهم و تلاش کنم تا خواسته‌های فنی ایشان را تمام و کمال انجام دهم.

برای فصل بعد هم فکر می‌کنی قادر به کسب ششمین قهرمانی متوالی باشید؟

شخصیت پرسپولیس با قهرمانی عجین شده و تیم‌مان و هواداران‌مان به قهرمانی‌های متوالی عادت کرده‌اند. حتماً سال آینده هم هدف ما تکرار ششمین قهرمانی متوالی و گذر از گلات رویایی است هر چند که خوب می‌دانیم هر سال تکرار قهرمانی سخت‌تر از سال‌های قبل است اما با هوادارانی که ما داریم حتماً هدف اولمان کسب ششمین قهرمانی متوالی و ان‌شاءالله تلاش برای موفقیت در بقیه جام‌های داخلی و کسب موفقیت در آسیاست.

رمز موفقیت تیم‌تان برای گلات رویایی چه مواردی بود؟

یکدلی و متحد بودن در کنار داشتن تیم و نیمکتی بسیار قوی که انصافاً چه بازیکن و چه کادر که جزو بهترین‌های ایران بوده و هستند ما را به موفقیت‌های بزرگی رساند. کار تیمی پرسپولیس واقعاً بی‌نظیر است به همین دلیل هر بازیکنی هم در قالب کار گروهی تیم‌مان قرار می‌گیرد بهترین نمایش را ارائه داده و در قالب کار تیمی موفق می‌شود. در واقع پرسپولیس تیم‌محور است که با کار گروهی بی‌نظیرش توانسته بهترین باشد و خودش را به عنوان قهرمان بلامنازع فوتبال ایران معرفی و مطرح سازد.

در آسیا هم موفق می‌شوید؟

فعلاً که بعد از سپری کردن یک فصل سخت، بازیکنان به استراحت رفته‌اند اما حتماً بعد از تعطیلات همه برای تکرار موفقیت در آسیا با انگیزه کارمان را شروع و استارت خواهیم زد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج