۱۱۴۳۸۳۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مهدوی: نکونام با دستان خالی شاهکار کرد

پیشکسوت فوتبال در مورد قهرمانی فولاد در جام حذفی صحبت کرد.

ایلنا: محمدرضا مهدوی در خصوص دیدار فینال جام حذفی اظهار داشت: بازی خوبی بود و همانطور که قابل پیش بینی بود دو تیم جانب احتیاط را در نظر داشتند و بیشتر مراقب گل نخوردن بودند و گل زدن برنامه ثانویه آنها بود. چند موقعیت روی دروازه‌ها خلق شد که با بی‌دقتی مهاجمان بیرون رفت و تساوی بدون گل و کشیده شدن به ضربات پنالتی اتفاق قابل پیش بینی بود که مشخص بود هم نکونام و هم مجیدی انتظار آن را داشتند.

وی افزود: تعویض‌های دقایق پایانی نشان می‌داد هر دو سرمربی برای ورود به ضربات پنالتی برنامه دارند و حالا شرایط به گونه‌ای پیش رفت که تعویض‌های جواد نکونام و در کل وضعیت تیم فولاد در پنالتی‌ها به شکل بهتری پیش رفت و این تیم توانست در پنالتی‌ها به پیروزی برسد.

پیشکسوت فوتبال در مورد قهرمانی فولاد گفت: خیلی خوشحالم و تبریک می‌گویم به دوست خوبم جواد نکونام که می‌توان گفت شاهکار کرد. حضور یک مدیر مثل سعید آذری و یک سرمربی مثل نکونام ترکیبی است که شما را به موفقیت می‌رساند. نکونام با تعداد زیادی بازیکن جوان و ناشناخته فصل را شروع کرد و در ادامه هم پنجره این تیم بسته بود و با مشکلات خیلی زیاد تیمش را تا این مرحله بالا آورد و توانست به قهرمانی برسد.

مهدوی در ادامه توضیح داد: برای مردم خوب خوزستان هم خوشحال شدم که با این قهرمانی شاید تعدادی از آنها ولو برای دقایقی سختی‌هایی که تحمل می‌کنند را فراموش کنند. کاش شرایط جوری بود که همه مردم ایران می‌توانستند به واسطه فوتبال خوشحال شوند. وقتی تیمی ریشه دار مثل ذوب آهن را انتهای جدول می‌بینم یا مثلا سایپا با آن همه سابقه و افتخار و قدمت سقوط می‌کند واقعاً ناراحت می‌شوم.

وی در مورد دومین فینالی که فرهاد مجیدی در آن شکست خود هم گفت: به نظرم فرهاد مجیدی شکست نخورد بلکه شرایطی که در این تیم رقم زدند و به نظرم مسخره و خنده دار است باعث شد چنین اتفاقی بیافتد. اوضاع استقلال اصلاً خوب نیست و با این شرایط در ادامه هم بعید می‌دانم بتوانند اوضاع بهتری داشته باشند. مشکل اینجاست که همه کارها را فرهاد مجیدی انجام می‌دهد و در مواردی ورود می‌کند که وظیفه او نیست و وظیفه مدیریت باشگاه است. تمرکز سرمربی باید روی مسائل فنی باشد.

پیشکسوت فوتبال در ادامه توضیح داد: اینکه می‌گویند وزارت ورزش تبعیض قائل شده و مدیران خوبی برای استقلال انتخاب نمی‌کند را قبول ندارم. مدیران استقلال مجموعه‌ای هستند که خودشان با هم هماهنگی ندارند چرا که پرسپولیس در این سال‌ها کلی مدیرعامل عوض کرده ولی مسیرش تغییر نکرده است و مشکلات را باید در جای دیگری جستجو کرد.

مهدوی در مورد حکم سنگین کمیته انضباطی علیه امیر قلعه‌نویی هم گفت: واقعاً از این حکم تعجب کردم و شوکه شدم. من قوانین را نمی‌دانم و نظری در مورد آن نمی‌توانم بدهم ولی خواهش می‌کنم اگر امکانش وجود دارد در آن تجدید نظر صورت بگیرد و حکم سبک تری در نظر گرفته شود چرا که آقای قلعه‌نویی پرافتخارترین سرمربی تاریخ لیگ برتر است و حضورش در فوتبال به این رشته ورزشی وزن می‌دهد و نباید چنین نیروهایی که کوهی از تجربه هستند را کنار بگذاریم و ۳ ماه دوری از فوتبال برای آقای قلعه‌نویی به ضرر فوتبال تمام می‌شود.

این را هم باید بگویم که ما باید در خیلی کارها تجدید نظر کنیم. اینکه بالافاصله بعد از سوت پایان بازی میکروفون را جلوی صورت سرمربی می‌گیرند درست نیست. مربیگری یک کار پراسترس است و خصوصاً اگه داور سوت اشتباهی زده که در نتیجه بازی تاثیرگذار است سرمربی در اوج عصبانیت و ناراحتی ممکن است هر حرفی بزند. این مصاحبه‌ها را عجله دارند سریع انجام دهند که زودتر به خانه برسند. چرا اجازه نمی‌دهید نیم ساعت فاصله بیافتد حداقل سرمربی کمی آرام شود و بیاید صحبت کند؟ واقعاً باید در برخی رویه ها تجدید نظر شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج