اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۴۴۱۷۲
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

کاهش ۵۰درصدی پرواز‌ها به کیش و مشهد

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: بر اساس درخواست وزارت کشور و تصویب آن در ستاد ملی مبارزه با کرونا پرواز‌ها از مبدا و مقصد دو شهر «مشهد» و «کیش» تا ۱۰ روز معادل ۵۰ درصد کاهش خواهد یافت.

خبرگزاری ایرنا: سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: بر اساس درخواست وزارت کشور و تصویب آن در ستاد ملی مبارزه با کرونا پروازها از مبدا و مقصد دو شهر «مشهد» و «کیش» تا ۱۰ روز معادل ۵۰ درصد کاهش خواهد یافت.

«محمد حسن ذیبخش» امروز (چهارشنبه) افزود: وزارت کشور درخواست محدودیت پروازی برای دو مقصد مشهد و کیش داشت که ابلاغ آن به سازمان هواپیمایی برای مدت ۱۰ روز صورت پذیرفت.

وی ادامه داد: بر این اساس تمامی پروازها به این دو مقصد از سراسر کشور تا ۵۰ درصد کاهش می‌یابد و امروز اولین روز محدودیت‌های پروازی در این دو مسیر است و تا ۹ روز دیگر دستورالعمل کاهش ۵۰ درصدی تعداد پروازها ادامه دارد.

ذیبخش ادامه داد: این تصمیم به دلیل شیوع ویروس دلتای کرونا در کشور و افزایش آن در استان‌های خراسان رضوی و هرمزگان اتخاذ شده است.

سخنگوی سازمان هواپیمایی ادامه داد: فرودگاه هاشمی‌نژاد مشهد روز هجدهم تیرماه امسال با ۱۰۷ پرواز داخلی و ۱۲ پرواز خارجی در مجموع ۱۱ هزارو ۴۵۸ مسافر را پذیرش کرده است که این آمار از امروز به نصف کاهش خواهد یاقت.

به گفته ذیبخش با اعمال محدودیت‌های ابلاغی از امروز، پروازها در فرودگاه کیش نیز از ۳۶ پرواز در تاریخ ۱۸مرداد ماه به نصف کاهش پیدا خواهد کرد.

شیوع کرونا گونه دلتا در هفته های اخیر شدت زیادی یافته است به طوری که تا دیروز مجموع فوت شدگان به ۹۵ هزار و ۱۱۱ نفر رسید. مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۴ میلیون و ۲۳۸ هزار و ۶۷۶ نفر رسیده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج