۱۱۴۵۰۳۱
۱۲۲ نظر
۵۰۱۴
۱۲۲ نظر
۵۰۱۴
پ

مخبر: بعید است مذاکرات هسته‌ای به نتیجه برسد

معاون اول رییس جمهور با تاکید بر اینکه نمی توانیم برای حل مشکلات کشور به خارج امید داشته باشیم، افزود: مقام معظم رهبری و رییس جمهور تاکیدات فراوانی بر رفع تحریم ها دارند اما بعید است که بتوانیم با نظام سلطه به جایی برسیم و نمی توان برنامه ریزی خود را برای اداره کشور متکی به رفع تحریم ها کرد و باید به نحوی برنامه ریزی کنیم که فرض بر این باشد که نظام سلطه تحریم ها را لغو نخواهد کرد.

ایسنا: معاون اول رییس جمهور با اشاره به برخی مشکلات پیش روی کشور نظیر تحریم‌های ظالمانه دشمنان و شیوع بیماری کرونا گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری نیز فرمودند، کاملاً به آینده کشور خوشبین هستیم و امیدواریم بتوانیم با تلاش و همت مضاعف از این شرایط با سرافرازی عبور کنیم.

محمد مخبر ظهر امروز (شنبه) در مراسم تودیع و معارفه رییس سازمان برنامه و بودجه با تسلیت ایام سوگواری شهادت امام حسین(ع) تصریح کرد: راه میانبر رسیدن به قرب الهی توسل به امام حسین(ع) است و در طول تاریخ علمای زیادی را سراغ داریم که با سوابق و وضعیت های مختلف توانستند راه صد ساله را در لحظه ای با توسل به حضرت اباعبدالله الحسین(ع) طی کنند.

مخبر: بعید است مذاکرات هسته‌ای به نتیجه برسد

معاون اول رییس جمهور افزود: ماه محرم و ماه صفر فرصت های گرانبهایی هستند که بتوانیم از پیچ و خم هایی که در زندگی دچار آن هستیم به خوبی عبور کنیم.

وی در ادامه با قدردانی از تلاش های محمدباقر نوبخت رییس سابق سازمان برنامه و بودجه اظهار داشت: آقای نوبخت دوره سختی را پشت سر گذاشتند چرا که نظام سلطه هر چه در توان دارد برای فشار بر اقتصاد کشور بکار می گیرد و در هشت سال گذشته نیز اگرچه گاهی این فشارها شدت و ضعف داشت اما تلاش نظام سلطه ایجاد محدودیت و فشار بر اقتصاد کشور بود.

مخبر افزود: بر خلاف تصور برخی افراد،‌ خصومت اصلی نظام سلطه با دولت های مختلف جمهوری اسلامی ایران نیست بلکه با مردم ایران است چرا که آنها از مردم ضربه خوردند و شاه را که نماد نظام سلطه بود مردم از کشور بیرون کردند.

معاون اول رییس جمهور ادامه داد: برنامه ریزی و تلاش نظام سلطه انتقام از مردم ایران است و در این راه از هیچ اقدامی فروگذار نمی کنند و حتی موضوع سلامت مردم را در این مسیر مورد معامله قرار می دهند به گونه ای که در ایام کرونا شاهد بودیم که پس از انجام اقدامات لازم برای واردات واکسن، در آخرین لحظه از واردات این کالای ضروری به کشورمان جلوگیری کردند.

وی با یادآوری اینکه در زمان آغاز شیوع کرونا اکثر کشورها با کمبود ماسک مواجه شدند،‌خاطر نشان کرد: برای تامین ماسک مورد نیاز کشور از کشورهای دیگر خرید کردیم و بسته بندی و تدارکات لازم انجام شد اما پیش از ارسال به ایران و در فرودگاه کشور مبدا از آن جلوگیری کردند و این نشان می دهد که نظام سلطه به هیچ اصول انسانی پایبندی ندارد.

مخبر اضافه کرد: با وجود آنکه نظام سلطه ادعا می کند که دسترسی به دارو برای همه مردم آزاد است و هیچ محدودیتی برای هیچ کشوری وجود ندارد اما وقتی می خواهیم داروی مورد نیاز را خریداری کنیم، اجازه جابه جایی پول را نمی دهند و عملا مانع از واردات دارو می شوند.

معاون اول رییس جمهور خاطر نشان کرد: سازمان برنامه و بودجه طی سالهای اخیر با این مشکلات روبرو بود اما آقای نوبخت و همکاران ایشان هر چه در توان داشتند پای کار آوردند و یکی از خصوصیات برجسته آقای نوبخت حسن خلق ایشان است که بسیار ویژگی ارزشمندی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به سوابق مسعود میرکاظمی رییس جدید سازمان برنامه و بودجه اشاره و تصریح کرد: ایشان سوابق و تجارب فوق العاده ای در زمینه های مختلف دارد و حضور ایشان در مجلس شورای اسلامی و دستگاه های اجرایی نظیر وزارت بازرگانی و وزارت نفت تجربه ای موثر و موفق بوده است و حالا قرار است که با کوله باری از تجربه در یکی از مهمترین سازمان های مدیریتی کشور فعالیت داشته باشند.

مخبر با بیان اینکه سازمان برنامه و بودجه از مهمترین سازمان های کشور برای توسعه و پیشرفت، رسیدگی به مسائل معیشتی مردم و الگو سازی برای اداره کشور است، گفت: اگر این سازمان به خوبی و به نحو مطلوب اداره شود بخش زیادی از مشکلات و مسائل کشور حل و فصل خواهد شد.

معاون اول رییس جمهور با تاکید بر اینکه نمی توانیم برای حل مشکلات کشور به خارج امید داشته باشیم، افزود: مقام معظم رهبری و رییس جمهور تاکیدات فراوانی بر رفع تحریم ها دارند اما بعید است که بتوانیم با نظام سلطه به جایی برسیم و نمی توان برنامه ریزی خود را برای اداره کشور متکی به رفع تحریم ها کرد و باید به نحوی برنامه ریزی کنیم که فرض بر این باشد که نظام سلطه تحریم ها را لغو نخواهد کرد.

وی با اشاره به ظرفیت های گسترده کشور در بخش های مختلف خاطر نشان کرد: ایران 2700 کیلومتر سواحل دریا دارد و از منابع طبیعی متعدد نیز برخوردار است که اگر بتوانیم به خوبی از ظرفیت های مختلف کشور بهره برداری کنیم هر کدام از این ظرفیت ها می تواند کشور را به تحولات خوبی برساند.

مخبر با اشاره به پرآب بودن استان های شمالی کشور و ضرورت استفاده بهینه از این ظرفیت ارزشمند تصریح کرد: سه استان شمالی کشور از نظر وسعت به اندازه کشور هلند هستند و میانگین بارندگی این سه استان از هلند هم بیشتر است. با این وجود کشور هلند از بخش کشاورزی 95 میلیارد دلار صادرات دارد اما صادرات ما از بخش کشاورزی 200 میلیون دلار است. این نشان می دهد که باید استاندارانی توانمند در هر یک از این سه استان حضور داشته باشند به گونه ای که هر کدام از آنها مانند یک وزیر کشاورزی بتواند از ظرفیت های بخش کشاورزی بهره برداری کند.

معاون اول رییس جمهور همچنین با اشاره به ظرفیت های گسترده کشور در بخش معدن و نیز پتانسیلی که در بخش دریا وجود دارد،‌گفت: برخی کشورها در تلاش هستند 30 درصد از جی دی پی خود را در اقتصادشان از طریق اقتصاد دریا محور تامین کنند اما ما تاکنون استفاده مطلوبی از دریا نداشتیم که امیدوارم در دوره پیش رو، سازمان برنامه و بودجه برنامه ریزی های خود را با توجه به ظرفیت های کشور انجام دهد.

وی در ادامه با یادآوری شعارها و وعده های رییس جمهور در دوره انتخابات، گفت: رییس جمهور به اجرای این شعارها مقید است و دولت مصمم است در راستای اجرای وعده های رییس جمهور مبنی بر کاهش بیکاری، ایجاد یک میلیون واحد مسکونی در سال، مبارزه با فساد و رانت و توسعه دولت الکترونیک اقدام کند.

مخبر با تاکید بر اینکه شفافیت و مقابله با رانت و فساد جز از طریق استقرار کامل دولت الکترونیک میسر نیست از دکتر میرکاظمی رییس سازمان برنامه و بودجه خواست این موضوع را که از مطالبات جدی مردم نیز می باشد با جدیت در دستور کار قرار دهد.

معاون اول رییس جمهور با اشاره به کسری بودجه کشور، آن را سیلی بنیان کن توصیف کرد که می تواند هر بخش از اقتصاد کشور را متلاطم کند و افزود: کسری بودجه می تواند موجب تورم شده و به پایه پولی کشور آسیب وارد کند. یکی از دغدغه های جدی مردم کاهش ارزش پول ملی است و در شأن جمهوری اسلامی ایران نیست که پول ملی چنین وضعیتی داشته باشد.

وی افزود: باید با استفاده از توانمندی و تجربه نخبگان و اندیشمندان وضعیت کسری بودجه و مسائل دیگری نظیر فرار مالیاتی را ساماندهی کنیم.

مخبر به موضوع کرونا نیز اشاره کرد و گفت: کرونا به بسیاری از مشاغل و کسب و کارها آسیب زده ضمن آنکه کمبود دارو و مسائل مرتبط با درمان نیز بار سنگینی را بر بودجه کشور وارد کرده که لازم است با جدیت برای رفع مشکلات مشاغل و کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا برنامه ریزی و تلاش کنیم.
معاون اول رییس جمهور با اشاره به میزان بالای بیکاری ناشی از کرونا خاطر نشان کرد: مردم در ایام شیوع کرونا بسیار گرفتار شده اند که ضروری است مشکلات آنها را مرتفع کنیم و لازم است این موضوع در بودجه سالانه بیش از پیش دیده شود.

وی با اشاره به زمان بندی آغاز و اجرای برنامه های توسعه کشور گفت: بهتر است زمان بندی برنامه های توسعه کشور به نحوی تنظیم شود که هم زمان با آغاز کار دولت ها در اختیار آنان قرار گیرد تا یک دولت بتواند آن برنامه را به طور کامل اجرا کند و در پایان دوره نیز نسبت به عملکرد خود پاسخگو باشد.

در ابتدای این مراسم نیز محمدباقر نوبخت رییس سابق سازمان برنامه و بودجه گزارشی از اقدامات صورت گرفته بخصوص در مدیریت شرایط تحریم و کرونا ارائه و برای میرکاظمی رییس جدید این سازمان آرزوی موفقیت کرد.

مسعود میرکاظمی رییس جدید سازمان برنامه و بودجه هم در این مراسم با اشاره به وضعیت شاخص های کلان اقتصادی کشور، گفت: برای عبور از این چالش ها و رفع مشکلات مردم نیاز به سازمانی انقلابی و مدبر داریم تا بتوانیم با درک صحیح مسائل و شناسایی دقیق چالش ها ، راهکارهای نوینی برای حل مشکلات کشور پیدا کرده و مدیریت صحیحی در ریل گذاری توسعه ایران انجام دهیم.

گفتنی است در این مراسم معاون اول رییس جمهور حکم انتصاب رییس جدید سازمان برنامه و بودجه که توسط رییس جمهور امضا شده بود را به وی اعطا کرد و با اهدای لوح تقدیر از خدمات رییس سابق این سازمان نیز قدردانی کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یکی از بدبختهای ایران

      تو خودت که جیبهات پر هستند وشکمت سیر از گرسنه خبر نداری

      پاسخ ها

      • naser

        ۷۵۰میلیون دلاراین اقادرستاداجرایی برای تولیدواکسن گرفت اخرش هم نتونستن تولیدکنن وپولهاهم حیف ومیل شد

      • عه

        خبر داره ولی نه از مردم ایران،،،لبنان وعراق ونیجریه و،،،

      • بدون نام

        مخبر آدم خوبیه اگر خوب نبود اینجوری بر علیهش کامنت ها رو نمیگزاشتین

      • بدون نام

        داری میسوزی خبری بسوز

      • بدون نام

        زكي معاون اول و باش اينها اومدم بازار و بتركونن دلار رو بكنن بالاي 30 توم نكسري بودجه دولت رو جبران كنن اقاجان دستتون رو براي ملت مردم هم تحت فشار رفتن به درك

      • بانام

        جایگاهش این نیست

      • بدون نام

        باید به نتیجه برسه

      • حر

        از اینا چه انتظاری داشتین؟

      • وطنپرست

        تا وقتی با دنیا رابطه نداشته باشیم نه تنها مشکلات حل نمیشه بلکه روز به روز بدتر میشه

      • وطنپرست

        اکثریت مردم ایران با بدبختی و فلاکت سعی در زنده موندن داره زندگی پیشکش

      • وطنپرست

        با سیاست اصولی میشه هم از انرژی هسته ای سود برد هم با دنیا روابط اصولی و صلح آمیز داشته باشیم

      • وطنپرست

        اولین قدم برای کاهش مشکلات در کوتاه مدت ایجاد رابطه با غرب و امریکاست

      • بدون نام

        مسئولین از تحریم‌ها سود می‌برند چرا باید به فکر مردم باشند

      • وطنپرست

        دوره اوباما اقتصاد امریکا رو به افول گذاشت ولی بجای دعا کردن و زانوی غم بغل کردن از تمام اساتید اقتصاد کشورش دعوت کرد تا برای عبور از این معضل طرح و برنامه بدن و طی مدت کوتاهی اقتصادشون به ریل موفقیت برگشت و جالب اینکه بهترین اساتید اقتصادامریکا ایرانی هستن

      • ناشناس

        کلی بودجه گرفتی واکسن بسازی هنوز به وعده خودت عمل نکردی بعد اومدی نسخه بپیچی

      • .وو

        بگو به نتیجه نرسد که شما هم باید برید..دیگه بهانه ای ندارید مردم تحمل وضع بدتر ندارند اگر نمیتوانید وضع موجود را بهتر کنید چرا امدید؟ مردم فرصت زیادی به دولت و اون مجلس با رای حداقلی نمیدهند

      • بدون نام

        امام حسین بزن توی کمر هر چه مسئول دروغگو و ریا کار

      • ....

        همه دیگر گرسنه هستند ولی زیر بار خفت و نوکری و زورگوی امریکای فاسد نمیروند

    • بدون نام

      تنها راه سعادت ملت ایران دوستی و تعامل با مردم دنیاست از دشمنی چیز نصیب ملت بیچاره نمیشود بجز اینکه ثروت کاسبان تحریم بیشتر میشود و هر روز فاصله طبقاتی بیشتر

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همه قبول دارن .
        ولی نظر یک عده اندک بر نظر همه ارجعیت دارد ‌

      • وطنپرست

        ایکاش بجای انتخاب ایشون یکی از بهترین اساتید اقتصادایرانی که مقیم غرب هستن را انتخاب میکردن

      • ....

        دوست عزیز این. فاصله طبقاتی را غیرز. این است که امریکای جنایتکار با تحریمها بوجود آورده و میخواهد مردمم ایران باغفف هر چه که این فاسد میگوید مردم قبول بکنند

    • بدون نام

      قرار شد حرف نزنید. مردم بهتر از شما مسائل کشور درک میکنن. وخط مقدم بدبختی هستند. فقط عمل. لطفا امامان معصوم ع را سپر کارهایتان نکنید.

    • بدون نام

      فقط وراجی ...

    • بدون نام

      پس بدبختی مردم ادامه داره ،اینو کجای دلمون بذاریم لابد همون جوری که برای ۲۰میلیون دز واکسن برای مرداد برنامه ریزی کردی ۱میلیون نتوانستی تحویل بدی برای اداره کشور هم برنامه داری اصلا این چرابجای رئیسی اظهارنظر میکنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چون‌ این از خود ریسی دستور می گیره

      • بدون نام

        یعنی ۸ سال دیگه مقاومت و زجر دیگه

    • بدون نام

      از شما چیزی در نمیاد
      زجر ملت ادامه دارد تا زمان انفجار

    • بدون نام

      ببین تورا خدا کی معاون رئیس جمهور شده (حل مشکلات توسل به امام حسین است)مبارک باد

      پاسخ ها

      • وطنپرست

        پیروز قربانی در برنامه فوتبال برتر نکته جالبی گفت که همه شرکت کنندگان در المپیک برای موفقیت از خدا کمک میخواستن اما خودشون هم با برنامه ریزی کشوراشون و تلاش خودشون قهرمان شدن

      • وطنپرست

        لئو مسی بعد از گل زنی دستاش را رو به خدا میگیره و ازش تشکر میکنه ولی برای ارایه بازی عالی مرتب در حال تمرین و برنامه ریزی صحیحه

    • مرد حق

      آخی و بخت ملت

    • بی نام

      شما ها کاسیان تحریم هستید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خوب کار کرده

    • بدون نام

      ادامه سریال کاسبی ازتحریم!

    • بدون نام

      صحبت هاش عالی بود

      پاسخ ها

      • ناشناس

        برای تولید سی میلیون دوز واکسن هم عالی صحبت می کرد ولی کجا عمل کرد چوب سادگی شما رو ما میخوریم شاید هم زرنگی شما

      • بدون نام

        صحبت مهم نیست . عمل مهمه

    • بدون نام

      صد رحمت به جهانگیری

    • وطنم ای شکوه جاویدان

      آدم گرسنه به نظرتون توسل میدونه چیه ؟؟؟

      پاسخ ها

      • وطنپرست

        پدری که نمیتونه شکم زن و بچه اش را سیر کنه نه دین میشناسه و نه ....

    • زیتون

      هه نظام سلطه

    • Jim

      محمد مخبر رو آوردن تا تحریمها باقی بمونه چون کیه که ندونه او و تیمش متخصص دور زدن تحریمها و استاد پولشویی و قاچاق است.

    • بدون نام

      ایشون جیبشون پر هست فرقیم نمیکنه چی میشه لپ کلام اینه که تا زمانی که با غرب به خصوص با امریکا خوب نشیم وضع مردم روز ب روز بدتر میشه تاوان انتخاب اشتباه مسئولین رو هم مردم میدن

      پاسخ ها

      • وطنپرست

        دقیقا عین واقعیته

      • وطنپرست

        فرداست که دلار یهویی بالا میره

    • بدون نام

      شروع شد

    • بدون نام

      شک نکن که به جای نمیرسد

    • س

      آقای مخبر تو همون کسی بود که گفتی من تا مرداد ماه چند میلیون واکسن کرونا تحویل میدم چقدر زود یادت رفت اینا میخان برای ما تصمیم گیری کنند

    • بدون نام

      در گیلان،گرگان،مازندران زمینی برای کشاورزی نمانده، تا دلت بخواد ویلا،هتل و.... ساخته شده است، فقر در این سه استان بی داد می کند و کشاورزان به ناچار زمین های کشاورزی خود را می فروشند،

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بالاترین درامد سرانه مال این سه تا استانه و شرایط بهتری نسبت به بقیه تیران دارن.فقر داره بیداد میکنه مال ایلام و سیستان و...هست

      • وطنپرست

        کل کشاورزی کشور یانابود شده یا در حال نابودیه

      • وطنپرست

        آقایون نمیتونن قیمت هویج را کنترل کنن که محصول داخلیه چجوری میخوان با اتکا به داخل کشور را از ورشکستگی کامل نجات بدن

    • بدون نام

      کم کم خو دمون رو برای کره شمالی شدن حاضر کنیم

    • بدون نام

      فعلا ۴سال هم شما کیف کنید .فکر مردم کا چه بگم ..کشور فقط ارث پدرتان نیست که شما همیشه تصمیم بگیرید .ما نمی خواهیم فرزندان ما نثل ما بدبخت بشن ..وفرزندان شما هم‌وراون اب کیع کنند ..و....و...مداکرات به سر انجام برسد شماها دیگه نمی تونید کیف کنید و..

    • سس

      هچی سالی که نکوست از بهارش پیداست

    • بدون نام

      ای بابا این هنوز نیامده تخم نا امیدی را تو کشور پاشید، خدا بدادمان برسد ، مابقی هنوز رای اعتماد نگرفتند که اگر بگیرند وا مصیبتا. از الان منتظر دلار ۴۰ هزار تومانی باشید. که امیدوارم بشه که بلکه فرجی بشه و راحت شیم.

    • گلسنگ

      گویا از چاله به چاه افتادیم

    • بدون نام

      من بیش از چهل سال است که خوش بین هستم!!!!!!!!!!!

    • naser

      داریم بیچاره میشیم

    • بدون نام

      حالا که جناب مخبر هلند راالگوی موفق میدانند.پس همین را انتظارداریم

    • بدون نام

      هنوز نیومده خبر خوش دادین به کاسبان تحریم

    • بدون نام

      خدا به داد مردم برسد

    • بدون نام

      نباید به آمریکایی جهان خوار باج بدیم
      ما مردم ایران همگی پشت انقلاب هستیم واز آرمان هایش
      دفاع میکنیم

    • بدون نام

      خدا لعنت کنه روحانی رو بنای برجام رو گذاشت و شد اهرمی در دست آمریکا.

    • محمد

      پس عاقبت شما هم به نتیجه نخواهد رسید

    • بدون نام

      نمی خواین به نتیجه برسه.شما و ارباب پوتین.

    • بدون نام

      بله همه شما تجارب دارید مگه ما مدیر بی تجربه داریم با حرف های شما فاتحه ملت خونده است

    • علیرضا

      دو صد گفته چون نیم کردار نیست

    • فدای ایران

      برای شما که بد نیست

    • یا حق

      معاون اول خطا نرو یک دفعه تصمیم بگیرید مذاکره نکنیدو یا اگر مذاکره کردید اطمینان به توافق بدست آمده نکنید چون شرکتهای خارجی وارد خواهند شد و راههای دور زدن تحریم را به امریکا خواهند گفت و تحریم را شدید خواهند کرد.مشکل اصلا موشک و هسته ای نیست با نظام کار دارند و همه اش بهانه است قبل انقلاب خودشان نیروگاههای هسته ای می خواستند بسازند و ادوات نظامی پیشرفته می فروختند

    • امید

      ایاواقعا نوشتن تمام حرفهای مسوولین درضمن یک مطلبی که درتیتر خبر آورده اید نیازبود؟؟؟؟به وقت مردم بیشتربهابدهید.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرا بعید است مذاکرات هسته ای به نتیجه نرسد خواستن توانستن است هنوز نیامده حرف از به نتیجه نرسیدن حرفهای منفی می زنند لا اقل بگوئید به امید خدا تلاش می کنیم تحریمها برداشته شوند ودل مردم را شاد کنیم ومشکلات مردم وکشور کمتر شود نه حرفهای نا امیدی بقول رئیسی ما از قبیله می توانیم هستیم مردم از شما می خواهند مشکلتشان ومعیشت آن حل شود دیگر هیچ بهانه ای قابل قبول نیست

      • بدون نام

        بی عرضه بودن خودتون رو گردن آمریکا نی اندازید گوشت و مرغ و تخم مرغ و. مسکن و خلاصه همه چیز هر روز گرون میشه این که ربطی به اونها نداره. مدیریت نیست. کار بلد نیستید.

      • بدون نام

        وزرا. یکی. یکی. خود نمایی میکنند. و با حرفهاشون. ما رو نا امید میکنند

      • بدون نام

        وقتی رفتن. سر میز مذاکره نشستند. روسیه و چین به ما گفتند ما پشت شما هستیم انرژی هسته ای حق شماست. و ما رو به جلو حول دادند غافل از این که ما رو به باتلاق انداختند. و حالا از این وضع خراب ما سو. استفاده میکنند

    • بدون نام

      داره میگه دلار گران میشه. خزانش پره

    • بدون نام

      ما به تحریم کاری نداریم مردی اقتصاد رو همینجوری درست کن

    • بدون نام

      بازم دمش گرم که بدون سیاسی کاری واقعیت رو گفت.از بس الکی هشت ماه امیدوار بودیم و باختیم ،له شدیم.
      بعدشم اینا الان داغن.بگذار شش ماه بگذره دلار بشه ۴۰ تومن بعد میبینیم مث واکسن نظرشون عوض میشه.البته اگه زنده موندیم......

    • قانع

      حج محمد هدف اتفاقا دولت است نه ملت از مردم خرج مکن به زبون دزفیلی گفتم راسی ا بخور بخور ستاد چه خبر ؟

    • درست انتخاب کنیم

      این هم از مخبر نرسیده ساز مخالف میزنه

    • جمیل

      خیلی زود باید بگیم خدا پدر روحانی رو بیامرزه.همینطور که به دولتهای قبلی گفتیم‌.

    • بدون نام

      بله دیدیم با مدیریت واکسن سازی برکت شما چه بلایی سر مردم اومد

    • مدافع حق

      اره با شماها اصلا یک درصدم امید نیست خوب فهمیدی بیچاره مردم که اومدن به شما ها رای دادن

    • بدون نام

      بابا اینا هر کاری کردن فایده نداشت..این اقای مخبر اوردند ..یجور رو مخ مردم بره..مخ ببره..مخ بزنه......همین

    • بدون نام

      نه آمریکا با ملت ایران دشمنی داره نه ملت ایران مشکلی با دنیا دارند این شما افولگراها هستید که با کل دنیا بجز چند کشور چلقوز بدبخت سر جنگ دارین

    • Ali Beygi

      ما که رای ندادیم...

    • بدون نام

      جاب مخبر ٬ تحریم را بردارید

    • شهروند خوزستانی

      اره عبور میکنی ولی مردم رو نابود میکنید

    • بدون نام

      اقای مخبر با این همه تبلیغاتو شلوغ کاری تو قضیه واکسن برکت خیلی خوب کار کردن که حالا ایشونو کردن معاون اول؟
      شما اول باید توضیح بدی
      باید باز خواست بشی که این واکسن لعنتی که انقد روش مانور دادین چی شد؟
      میای از برجام حرف میزنی؟

    • بدون نام

      جناب گلسنگ تازه متوجه شدی به چاه افتادی البته نیفتادی انداختنت

    • بدون نام

      به مردم ایران تبریک میگم بعد جهانگیری حالا نوبت این ادمه ک رو مخ مردم ایران با ش با کاراش و حرفاش

    • بدون نام

      اگر ادم خوبی بودی اسمت مُخبر نبود!!!

    • فردین

      قابل توجه اونا که دل خوش کردن به این دولت این که معاون اولش باشه دیگه از وزیراش و مدیراش چه انتظاری میشه داشت واقعا برای کشور غیراز حرف چه راهکار عملی دارید وقتی اینقدر برای تحریم کیف میکنید.؟

    • بدون نام

      اگه به توافق برسیم که شما کاسبان تحریم ضرر میکنیدنون شماتوتحریم هاهست

    • بدون نام

      نیامده آیه یاس ونامیدی بکار

    • بدون نام

      بهتر است این گونه کارها به رفراندم گذاشته بشود تا همه ی برای رابطه با غرب تصمیم بگیریند

    • بدون نام

      چند روز مثل مردم عادی زندکی کن بعد حرف اضافی بزن

    • بدون نام

      تفکراتت پوسیده و جای تاسفه

    • بدون نام

      این بابا اصلا ریختش به معاون اولی میخوره؟ این کت خیلی به تن ایشان کشاده. و دوباره کلاه کشادی سر مردم گذاشتند برای چهار ساله دیگه.

    • بدون نام

      با دعا و راز و نیاز هیچی نمی شویم.

    • خخخ

      حرف مفت وتکراری ، هیچی از دستش بر نمیاد.فقط ادعا، هیچکدومشون

    • بدون نام

      شما چرا فقط دشمنیتون با امریکاست اگر آمریکا یه کودتایی برعلیه مصدق کرد روسیه و بعدش شوروی هم کم در حق مردم ایران جنایت نکردند اون از جدا کردن بخش هایی از خاک مقدس ایران و بعدش فروش تسلیحات هواپیما های میگ به صدام که شهر های ایران را بر سر مردم آوار میکرد
      و جوانان رشید ما را در جبهه ها به شهادت می‌رساندند؟ یا همین انگلیس روباه پیر کم منابع ثروت ما را بغارت برد؟ مگر قانون اساسی نگفته نه شرقی نه غربی پس چرا یک طرفش رو گرفتین اون یکی رو دشمنی میکنید ؟

    • محمود

      لاف بیخود زدن شروع شد

    • بدون نام

      خب همون حرفای تکراری
      ایناروکه روحانیم میزد

    • بدون نام

      آقای مخبر هنوز پای میز مذاکره نرفته.شما نتبجه رو اعلام کردید.بدانید با ایم مشگلات که از دولت قبل به شما رسیده با وعده و امید به آینده وحرفهای که پایه و اساس محکمی ندارن کشور رو که در بحران شدید است.وارد فاز بعدی خواهید شد.از فقر و گرانی وبیکاری ووووو.هزاران مشگل که هست خبر دارید.علاج تعامل با جهان است.تا حسابی ایران قوی بشه.کشور مشگلات جدی داره.

    • د.ن

      کسی که با این ستاره مربع ها جیب ملت رو خالی می کرد حالا شده معاون رییس جمهور ، تا شما هستید دشمن خارجی مداریم

    • بدون نام

      آقای مخبر شما خبر نداری که در استان شمال کشور دیگه زمینی برای کشاورزی نمانده.همه ویلا شدن.شما داری با هلند مقایسه میکنی.اگر دیدگاه شما این باشه واقعا متاسف هستم.از شما تقاضا دارم قبل از اظهار نظر با مشاورین حرفه ای خود مشورت کنید ولعد اظهار نظر راجب استانهای شمالی کنید.شما هنوز خبر از گرانی عجیبی که در این یک ماه اخیر به وجود آمده خبر دارید.

    • بدون نام

      هنوز نیومده از عدم توافق حرف میزنید ترو بخدا بداد مردم برسید مردم زندگیشون فلاکتباره

    • بدون نام

      با دنيا تعامل نكنيم مشكلى حل نمى شود نفت فروش نمى رود مشكلات مردم بسيار زياد است به فرمايش مقام معظم رهبرى يك ساعت زودتر تحريم برداشته شود به نفع مردم است

    • سعید

      همون روزیکه ترامپ امضا کرد و گرفت بالا و نشون این و اون داد, بر جام فوت کرد, این نشست ها اب تو هاون کوبیدنه, یه شو هستش

    • بدون نام

      8سال راه رفته دولت روحانی را شما ادامه ندهید.تحریم ها را هر طور شده بردارید.فتا را حل کنید.تا کشور سالی 50میلیارد دلار بابت دور زدن تحریم ها به دهن ترکیه نریزه.مدت کوتاهی تحریم ها برداشته شد.تورم کشور به زیر 10درصد رسید.چرا فشار تحریم ها را از روی مردم برنمیدارید.4سال هم اینطوری اجرا کنید.ببینید چه نتیجه ای داره.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاسبهای تحریم چکار کنن

    • بدون نام

      حیف نیست توافق بشه. پس ارگان‌هایی که از این تحریم استفاده می‌برند چه کنند..

    • Mohammad

      خودتان اقرار میکنید که آمریکا میتواند از ورود دارو به کشور ممانعت کند ، چطور میشود بدون برجلم مشکلات را مرتفع نمود . تمام کشورهای جهان بدون تعامل با آمریکا وارد هیچ مشارکتی با کشورمان نمیشوند . عراق که همسایه ماست و اگرکمک ما نبود داعش برآن کشور مسلط میشد پول برق ایران با اجازه آمریکا پرداخت میکند . امیدوارم با آمدن آقای رییسی و شعارهای انتخاباتی که داشت با مشکلات کشور عاقلانه برخورد شود نه با لج و لجبازی که چند سال گذشته تجربه کرده ایم . آرزوی موفقیت برایتان داریم .

    • حق طلب

      انشا الله موفق بدون رفع تحریم

    • بدون نام

      تو وعده های واکسن برکت رو عملی کن .کلی بودجه گرفتی واسه این آب مقطرها

    • بدون نام

      روسیه اجازه نمیده ما بریم تو اغوش غرب اون مثل یه کنه افتاده به جون منابع این کشور. وهمه مسئولین مارو مجاب کرده اهداف اونو پیش ببرند. منتظر باشیم ماهم مثلا افغانستان بشیم

    • بدون نام

      از 50میلیون دوز واکسن چه خبر اقای مخبر!!!!

    • ....

      خدا بکند برجام به نتیجه نرسد چون خیال ما دیگر راحت است امریکای در کار نیست و گورش را گم کرده رفته است چه خوب شد که رفت خدا مردم ایران را دوست داشت که امریکای فاسد خودش خارج شد .

    • ک.م

      مخبر==جهانگیری ...... وای بر ما

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج