جاباما
۱۱۴۹۲۵۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پایان شایعات در مورد پرسپولیسی‌شدن یونس

یونس شاکری یکی از بازیکنانی بود که یحیی گل‌محمدی برای جانشینی شهریار زیر نظر داشت، اما این مهاجم ترجیح داد در گل‌گهر به حضورش ادامه دهد.

ورزش سه: یونس شاکری یکی از بازیکنانی بود که یحیی گل‌محمدی برای جانشینی شهریار زیر نظر داشت، اما این مهاجم ترجیح داد در گل‌گهر به حضورش ادامه دهد.

پایان شایعات در مورد پرسپولیسی‌شدن یونس

با پایان لیگ بیستم چندین بازیکن تیم فوتبال گل‌گهر با توجه به عملکردی که داشتند، مورد توجه استقلال و پرسپولیس قرار گرفتند که از میان آنها تنها یک بازیکن که البته چندان هم در دایره افکار امیرقلعه نویی قرار نداشت، جدا شد و به پرسپولیس پیوست که این بازیکن هم علیرضا ابراهیمی بود.

علاوه بر ابراهیمی چندین بازیکن دیگر از گل گهر نیز نظیر سعید صادقی، علیرضا علیزاده و آرمین سهرابیان مورد توجه سرخابی‌های پایتخت قرار داشتند که ترجیح آنها ماندن در گل‌گهر بود.

اما در این میان با توجه به نهایی شدن انتقال شهریار مغانلو به پرسپولیس، یک بازیکن دیگر هم مورد توجه یحیی گل‌‎محمدی قرار داشت که این بازیکن یونس شاکری بود ولی مانند چند بازیکن دیگر اردوی آبی‌پوشان، این مهاجم نیز که در فصل گذشته عملکرد خوبی داشت و با به ثمر رساندن 8 گل در کنار منشای 14 گله بیشترین نقش را در گل های تیم امیرقلعه نویی داشتند، درنهایت تصمیم به ماندن گرفت و امروز با نشاط در تمرین گل‌گهر حاضر شد تا نشان دهد از تصمیمی که گرفته رضایت دارد.

در سوی دیگر تیم فوتبال پرسپولیس هم روز یکشنبه حامد پاکدل را به خدمت گرفت تا خیلی زود از گزینه جانشینی شاکری رونمایی کرده باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج