۱۱۴۹۲۷۹
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

هشدار بایدن نسبت به عواقب احتمالی طوفان آیدا

رئیس جمهور آمریکا گفت تخریب ناشی از طوفان آیدا در این کشور به احتمال زیاد بسیار گسترده خواهد بود و فراتر از سواحل این کشور را در بر خواهد گرفت.

خبرگزاری صداوسیما به نقل از رویترز: جو بایدن رئیس جمهور آمریکا گفت طوفان آیدا تهدیدی برای زندگی مردم این کشور است.

هشدار بایدن نسبت به عواقب احتمالی طوفان آیدا

بایدن افزود: تخریب ناشی از طوفان آیدا در این کشور به احتمال زیاد بسیار گسترده خواهد بود و فراتر از سواحل این کشور را در بر خواهد گرفت. احتمال دارد برق برخی مناطق که دچار قطعی ناشی از طوفان آیدا می‌شوند هفته‌ها وصل نشود.

در همین حال؛ رئیس اداره مدیریت اورژانس فدرال در آمریکا گفت انتظار دارد طوفان آیدا در این کشور آثار فاجعه باری بر جا بگذارد.

شبکه تلویزیونی بی بی سی نيز گزارش داد: هزاران نفر در حال فرار از ایالت لوئیزیانای آمریکا با ورود طوفان آیدا هستند. نیوراورلئان با تهدید مواجه است.

هزاران نفر گریخته اند و به آن‌هایی که مانده اند، توصیه شده است در خانه بمانند تا طوفان عبور کند. جان بل ادواردز فرماندار ایالت هشدار داده است که ممکن است آیدا یک طوفان تاریخی باشد.

طوفان آیدا استحکامات دفاعی نیواورلئان را در برابر سیل، که پس از جان باختن یک هزار و ۸۰۰ نفر در پی وقوع طوفان کاترینا در سال ۲۰۰۵ تقویت شد، محک خواهد زد.

خبرگزاری فرانسه نیز از نیواورلئان در ایالت لوئیزیانا به نقل از خدمات هواشناسی ملی آمریکا گزارش داد: طوفان آیدا شدت بیشتری گرفت و به طوفان درجه ۴ تبدیل شده است.

در همین حال؛ فرماندار ایالت لوئیزیانای آمریکا با هشدار درباره نزدیک شدن طوفانی مهیب به این ایالت گفت: طوفان آیدا ممکن است یکی از قدرتمندترین طوفان‌هایی باشد که از دهه ۱۸۵۰ در این ایالت رخ داده است.

با توجه به پیش بینی‌ها درباره شدت طوفان آیدا و اینکه ارتفاع آن ممکن است بین ۱۰ تا ۱۵ فوت برسد، حتی با وجود سیل بندها، احتمال وقوع سیل شدید وجود دارد. مقامات مقابله با حوادث غیرمترقبه می‌گویند حتی اگر یک سیل بند خراب شود، سیل بند‌های دیگر در پشت آن‌ها قرار دارد. پیش بینی‌ها حاکی است این طوفان درجه ۴ خواهد بود و منجر به سیل شدید، و باد و بارندگی شدید خواهد شد. به همین دلیل از ساکنان خواسته می‌شود اگر در مناطق با ارتفاع کم زندگی می‌کنند، خانه هایشان را ترک کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مریم

      بدتر بشین خدا کشورتون را نابود کنه مردم جهان را نابود کردین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        افرین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج