۱۱۵۴۵۱۶
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

ابوالقاسم‌پور: یک عمر می‌توان از دارایی‌های الهلال گفت

ما یکی‌دو سال است از شرایط میزبانی دور هستیم و بچه‌های ما عادت کرده‌اند به این شرایط. من نمی‌دانم چه زمانی قرار است این مشکل حل شود، اما به هرحال این مسائل روی روحیه بازیکنان تاثیر می‌گذارد، فعلا مجبوریم به این اتفاقات تن بدهیم تا شرایط بهتر شود.

فرهیختگان: شاید سخت‌ترین قرعه برای پرسپولیس، دیدار مقابل الهلال عربستان بود؛ اتفاقی که روز گذشته رخ داد و شاگردان یحیی گل‌محمدی باید در یک دیدار سخت و نفس‌گیر به مصاف قدرتمندترین تیم غرب آسیا بروند. دیداری که در زمین عربستانی‌ها هم انجام می‌شود و هرچند نیمی از ورزشگاه باید دراختیار پرسپولیسی‌ها باشد، اما باتوجه به روابط دیپلماتیک بین دو کشور، بسیار بعید است از این ظرفیت استفاده خاصی شود.

ازسوی دیگر چهار روز قبل از دیدار پرسپولیس مقابل الهلال، تیم‌ملی فوتبال کشورمان باید دربرابر کره جنوبی به میدان برود. یک بازی سنگین که احتمالا تکلیف صعود تیم‌ملی را به جام‌جهانی تا حد زیادی مشخص می‌کند. به هرحال مهرماه سه دیدار حساس در انتظار فوتبال ایران است؛ دیدارهای تیم‌ملی دربرابر امارات و کره‌جنوبی و دیدار پرسپولیس دربرابر الهلال عربستان. به بهانه این دیدارهای حساس گفت‌وگویی با بهنام ابوالقاسم‌پور داشتیم که در ادامه می‌خوانید.

الهلال پس از حذف استقلال به پرسپولیس رسید. به‌نظر شما می‌توانند سرخپوشان را هم حذف کنند؟

به هرحال الهلال تیم پرمهره و پرستاره‌ای است که امکانات فراوانی دارند. آنها به‌سادگی توانستند مهاجم پورتو را به‌خدمت بگیرند و چند بازیکن خارجی‌شان را هم کنار گذاشتند. الهلال در تمام این سال‌ها تیم ثروتمندی بوده و اگر بخواهیم مقایسه مالی داشته باشیم، باید یک عمر درباره دارایی‌های آنها صحبت کنیم.

باتوجه به نتیجه استقلال دربرابر الهلال، ممکن است بگوییم در شرایط فعلی تیم‌های ایرانی ازنظر فنی توانایی بازی درمقابل الهلال را ندارند؟

شرایط استقلال و پرسپولیس متفاوت است. پرسپولیس حاشیه‌های استقلال را ندارد و به هرحال در ۵ فصل اخیر موفق به کسب عنوان قهرمانی شده و بهترین تیم فعلی ایران است. من فکر می‌کنم نمی‌توان با یک شکست، نتیجه گرفت که همواره دربرابر الهلال بازنده‌ایم. بازی دشواری را پیش‌رو داریم، اما امیدوارم کادرفنی با آنالیز درست بازی بتوانند نتیجه را به سود پرسپولیس کنند.

میزبانی عربستانی‌ها هم نگران‌کننده است، به هرحال همه می‌دانیم که شرایط سفر به این کشور فعلا وجود ندارد و احتمالا تماشاگران ایرانی اندکی در ورزشگاه حاضر خواهند شد.

ما یکی‌دو سال است از شرایط میزبانی دور هستیم و بچه‌های ما عادت کرده‌اند به این شرایط. من نمی‌دانم چه زمانی قرار است این مشکل حل شود، اما به هرحال این مسائل روی روحیه بازیکنان تاثیر می‌گذارد، فعلا مجبوریم به این اتفاقات تن بدهیم تا شرایط بهتر شود.

فیفادی هم به ضرر پرسپولیس است و تیم‌ملی در 15 و 24 مهر دو بازی سنگین مقابل امارات و کره جنوبی دارد. فکر می‌کنید آن بازی‌ها روی خستگی یا حتی ایجاد مصدومیت در بازیکنان موثر باشد؟

در فوتبال همه اتفاقات ممکن است رخ بدهد. شاید بازیکنان آسیب ببینند و شاید به‌دلیل خستگی نتوانند ریکاوری مناسبی انجام دهند، اما بازیکنان باید حرفه‌ای باشند و خود را آماده این سه دیدار مهم کنند. به هرحال تیم‌ملی بازی بسیاری سختی دارد، اما به‌نظر من بازی پرسپولیس دربرابر الهلال هم دست‌کمی از بازی ملی ندارد و بازیکنان باید به فکر تیم باشگاهی‌شان هم باشند، ضمن اینکه فدراسیون هم باید طوری برنامه‌ریزی کند که ملی‌پوشان پرسپولیس بلافاصله بعد از بازی به اردوی این تیم ملحق شوند و پرواز مناسبی را برای بازیکنان تدارک ببیند.

الهلال درگیر بازی‌های لیگ عربستان است و حتی روزهای افت خود را هم پشت‌سر گذاشته، اما پرسپولیس حتی دوره بدنسازی مناسبی هم نداشته. این اتفاق تقریبا برای همه تیم‌های ایرانی رخ داده است. فکر می‌کنید این موضوع تاثیری روی کار شاگردان گل محمدی داشته باشد؟

من جنبه مثبت ماجرا را نگاه می‌کنم. به‌نظرم می‌توان گفت بازیکنان فعلا خسته نیستند و لیگ فرسایشی ایران هم آغاز نشده است، بنابراین می‌توان به شادابی آنها پیش از آغاز مسابقات امیدوار بود، ضمن اینکه بازیکنان اغلب در اردوی تیم‌ملی هستند و از آمادگی نسبی برخوردارند. به هرحال نمی‌توان همه جنبه‌های منفی را درنظر گرفت و می‌توان نگاه مثبتی هم به اتفاقات داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حیدر

      شرو شد. الهلال تا دیروز هیچی نبود الان میشه منچستر

    • mohammad hashemi

      تا دیروز ک‌با استقلال بازی داشت هیچی نبود قرعه سختی نبود ولی الان شده بزرگترین قرعه برای لنگ چقد دیگ واضح معلومه که کدوم تیم حکومتی هست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج