جاباما
۱۱۵۴۶۵۴
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

مرز‌های چهارگانه برای زائران اربعین بسته است

معاون اجتماعی و سخنگوی ناجا گفت: مرز‌های چهارگانه زمینی برای زائران اربعین بسته است و مردم فریب شایعات، اخبار و تصاویر منتشره در فضای مجازی را نخورند.

خبرگزاری ایرنا: معاون اجتماعی و سخنگوی ناجا گفت: مرزهای چهارگانه زمینی برای زائران اربعین بسته است و مردم فریب شایعات، اخبار و تصاویر منتشره در فضای مجازی را نخورند.

سردار مهدی حاجیان افزود: براساس مصوبه ابلاغی ستاد مرکزی اربعین، مرزهای چهارگانه زمینی جمهوری اسلامی ایران با عراق بسته بوده و به زوار ایرانی اجازه سفر به عراق از این مرزها داده نخواهد شد.

سخنگوی ناجا در ادامه ضمن اشاره به برخی شایعات منتشره در فضای مجازی گفت: مردم عزیز فریب شایعات، اخبار و تصاویر منتشره در فضای مجازی را نخورند.

وی با اشاره به نحوه سفر زوار ایرانی به عراق در شرایط کنونی اظهار داشت: برابر توافقات نهادهای ذیربط با دولت عراق، زائران از طریق مرزهای هوایی و مشروط به تزریق واکسن کرونا می توانند برای شرکت در مراسم اربعین به آن کشور سفر کرده و لازم است ۷۲ ساعت قبل از سفر نیز تست پی سی آر منفی داشته باشند.

معاون اجتماعی ناجا با اشاره به قوانین سخت دولت عراق در خصوص اتباع غیرمجاز گفت: دولت عراق افرادی را که به صورت غیرمجاز و بدون داشتن مدارک قانونی به آن کشور مسافرت کنند مجرم شناخته و برابر قوانین قضائی خود رفتار می کند.

این مقام ارشد انتظامی مجدد تاکید کرد: پلیس در هیچ یک از مرزهای کشور خدمات گذرنامه ای به زوار ایرانی اربعین ارائه نمی دهد و افرادی که به این مرزها مراجعه می کنند، راهی جزء بازگشت به شهرهای خود نخواهند داشت.

سردار حاجیان از مردم خواست از مراجعه به مرزهای چهارگانه زمینی خودداری کنند و به هیچ وجه فریب شایعات و اخبار منتشر شده در فضای مجازی را نخورده و با توجه به وضعیت کرونایی کشور از ایجاد بی نظمی و ترددهای غیرضروری به ویژه برای مراجعه به مرزهای چهارگانه زمینی با هدف شرکت در پیاده روی اربعین پرهیز کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج