جاباما
۱۱۵۴۸۹۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مهاجری: از توبه دلواپسان قلبا خوشحالم

مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به ایران آمد و با دولت رئیسی برای از سرگیری بازدیدها به توافق رسید اما نکته جالب آنجا بود که دلواپسانی که تا دیروز رویکردهای دولت روحانی در همکاری با آژانس را ملامت می کردند و حتی آن را خیانت می خواندند، امروز خیلی مثبت با این موضوع برخورد کردند.

نامه نیوز: مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به ایران آمد و با دولت رئیسی برای از سرگیری بازدیدها به توافق رسید اما نکته جالب آنجا بود که دلواپسانی که تا دیروز رویکردهای دولت روحانی در همکاری با آژانس را ملامت می کردند و حتی آن را خیانت می خواندند، امروز خیلی مثبت با این موضوع برخورد کردند.

محمد مهاجری درباره چرایی تغییر رویکرد معنی دار دلواپسان گفت: در دین ما راه توبه و بازگشت از اشتباه باز است. آنها اشتباهی کردند و از اشتباه شان برگشتند. حالا چرا باید آنها را شماتت کنیم. وقتی این افراد به عقلانیت و منطق رسیدند و گرایش به مردم و توجه به منافع ملی و آرامش اقتصاد کشور بهتر پیدا کردند، معتقدم نباید سرزنش‌شان کنیم.

وی افزود: کسی که توبه می کند را باید تحویل گرفت و ارج نهاد، پس نباید با زبان تلخ با دلواپسان توبه کرده برخورد کنیم. معتقدم آنها به سر عقل آمدند و منطقی دارند فکر می کنند. تا پیش از این رویکرد دلواپسان این شکل بود که اگر دولتی را دوست نداشند، حاضر بودند خودشان را به گناه آلوده کنند تا به آن دولت تهمت بزنند اما اگر دولت دوست شان بود نه تنها به آن تهمت نمی زنند بلکه حمایت می کنند.

این تحلیلگر مسائل سیاسی اظهار کرد: از اینکه دلواپسان توبه کردند و سرعقل آمدند قلبا خوشحال هستم، همین اندازه که این دوستان دیگر راه اشتباه نمی روند به فال نیک می گیرم.

وی درباره رویکرد مثبت کریمی قدوسی در قبال همکاری دولت رئیسی با آژانس بیان کرد: در مقایسه با بسیاری از این دلواپسانی که درون مجلس هستند، آقای کریمی قدوسی قریب یک سال است که متحول شده، در این مدت به جز یکی دو مورد، او یا سکوت مطلق بوده یا موضع معقول و منطقی گرفته است؛ یعنی این طور نیست که به دلیل انتخابات ریاست جمهوری و عوض شدن دولت تغییر رویکرد داده باشد.

این فعال رسانه ای درباره رویکرد دلواپسان در قبال احیای برجام گفت: این دوستان یک زمانی فکر می کردند که دیگران کارهای خارق العاده انجام می دهند وقتی الان خودشان پشت فرمان این ماشین نشسته اند، متوجه شدند کلاج ماشین مشکل دارد، دنده جا نمی رود، ترمزش نمی گیرد. در مجموع فهمیدند ماشین مشکل دارد و اشکال از دست فرمون راننده قبلی نبوده است پس باید ماشین را درست کنند.

مهاجری بیان کرد: دلواپسان امروز در پی آن هستند که اصلاح ساختارهایی را که فکر می کردند دولت قبلی دارد اشتباه انجام می دهد، همان ها را دوباره دارند مورد توجه قرار می دهند. حالا در موضوع برجام نیز این دوستان متوجه می شوند که این توافق چقدر خوب و شیرین است و چقدر کشور و جامعه با آن روی آرامش می بیند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج