۱۱۵۶۳۶۶
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

آزادی دختر موسس و مدیر هوآوی

منگ وانژو، مدیر ارشد مالی شرکت هوآوی و دختر بنیان‌گذار این شرکت، با دادستا‌ن‌های آمریکایی بر سر اتهامش، کلاه‌برداری بانکی، به توافق رسید و پس‌از سه‌سال بازداشت خانگی در کانادا، با سپردن وثیقه، آزاد شد به سوی چین پرواز کرد.

روزآروز: منگ وانژو، مدیر ارشد مالی شرکت هوآوی و دختر بنیان‌گذار این شرکت، با دادستا‌ن‌های آمریکایی بر سر اتهامش، کلاه‌برداری بانکی، به توافق رسید و پس‌از سه‌سال بازداشت خانگی در کانادا، با سپردن وثیقه، آزاد شد به سوی چین پرواز کرد.

دستیار دادستان فدرال آمریکاگفته، اگر وانژ به تعهداتش در این توافق، عمل کند، دادستانی آمریکا نیز اتهامات علیه وی را لغو می‌کند- آمریکا فعلا درخواست استرداد او به آمریکا را از کانادا پس گرفته.

آزادی دختر موسس و مدیر هوآوی

در عوض، چین نیز مایکل کووریگ و مایکل اسپاوو، دو شهروند کانادایی زندانی را آزاد کرد. چین این دو را درست پس‌از بازداشت منگ‌ مانژو، و به اتهام جاسوسی بازداشت کرده. حالا آن‌ها هم در راه بازگشت به کانادا هستند.

مایکل کووریگ، دیپلمات سابق و مشاور گروه بین‌المللی بحران، و مایکل اسپاوور، مشاور امور مالی و تجاری است و به همکاری‌های تجاری بین‌المللی با کره‌شمالی کمک می‌کرده

منگ وانژ در زمستان ۱۳۹۷ به درخواست آمریکا و به اتهام نقض تحریم‌های آمریکا علیه ایران بازداشت شد و آمریکا می‌خواست که کانادا او را به آمریکا تحویل دهد.

این زن متهم بود از راه اختلاس بانکی، اچ‌اس‌بی‌سی، گروه بانک‌داری بریتانیایی بزرگ، را از ارتباطات هواوی با شرکتی در ایران بی‌خبر گذاشته و اچ‌اس‌بی‌سی را با خطر جریمه شدن بابت زیرپا گذاشتن تحریم ایران روبه‌رو کرده. او این اتهام را زمانی رد می‌کرد ولی حالا در توافق جدیدش این اتهام کلاه‌برداری بانکی را پذیرفته.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج