به این زودی یا به آن زودی؟
متال تهران _ d
رستوران پارسیان_D
متال تهران _ d
رستوران پارسیان_D
کلینیک زیبایی پارسیس_f موبایل
متال تهران _ d
رستوران پارسیان_D
پارسیس - f تبلت
اپیلاسیون نانا 1
دکتر استرکی_1
دکتر ولدخانی_1
دکتر استرکی_3
دکتر ولدخانی_3
اپیلاسیون نانا 3
دکتر استرکی_4
دکتر ولدخانی_4
اپیلاسیون نانا 4
دکتر استرکی_2
دکتر ولدخانی_2
اپیلاسیون نانا 2
کلینیک زیبایی پارسیس_f
۱۱۵۶۵۵۹
۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۷
۱۷۷۱
رسالتِ رسانه، کشفِ امرِ واقع یا حقیقت و انتقالِ آن به مخاطب است. این رسالت هم بدون وفاداری محض به حقیقت و احساسِ بی‌طرفی نسبت به مرجعِ آن با هر نوع ماهیتی، به سرانجام نمی‌رسد.

صبح ما: احمد زیدآبادی، فعال سیاسی اصلاح طلب نوشت: رسانه‌ها به نقل از امیرعبدالهیان وزیر خارجۀ دولت رئیسی، در مورد زمان بازگشت جمهوری اسلامی به مذاکرات وین تیتر زده‌اند: تفاوتِ بینِ “به زودی” ایران و غرب، خیلی زیاد است!

این تیتر چنین القاء می‌کند که منظور عبدالهیان از “به زودیِ” مورد نظرش برای ازسرگیری مذاکرات، به این زودی‌ها هم که ما فکرمی‌کنیم نیست و چه بسا مقصود او از “به زودی” چند ماه یا چند سال یا چند قرن بعد باشد!

به این زودی یا به آن زودی؟

متن و زمینه صحبت آقای عبدالهیان اما منظور او را روشن می‌کند. او خواسته است بگوید از نظر ایران “به زودی” یعنی واقعاً “به زودی” یعنی همین چند روز یا چند هفتۀ آینده، اما از نظر غربی‌ها، “به زودی” یعنی آینده‌ای دور و نامشخص!

در حقیقت، او با این نوع بیان خود، خواسته متلکی را بارِ غربی‌ها کند، اما رسانه‌ها آن را به صورت معکوس وانمود کرده‌اند.

با این همه، این امکان وجود دارد که ایران در مقامِ عمل آغاز مذاکره را به تأخیر اندازد، اما این چیزی نیست که از سخنان عبدالهیان بتوان برداشت کرد.

از نگاه من، رسالتِ رسانه، کشفِ امرِ واقع یا حقیقت و انتقالِ آن به مخاطب است. این رسالت هم بدون وفاداری محض به حقیقت و احساسِ بی‌طرفی نسبت به مرجعِ آن با هر نوع ماهیتی، به سرانجام نمی‌رسد.

گاهی البته کشف حقیقت و نوع انتقال آن، طاقت‌فرسا و همراه با خطاست، اما سهل‌انگاری یا تعمد برای تحریف در زمینه، نه فقط رسانه را به ابزار تبلیغاتی و دستگاهِ شستشوی مغزیِ مخاطب تقلیل می‌دهد، بلکه اگر فراگیر شود زندگی اجتماعی و حتی تمدن بشری را مورد تهدید قرار می‌دهد. پس برای منافع خودمان هم که شده باید به “فکت”‌ها وفاداری محض داشت.

نام:
* نظر:
تعداد کاراکترهای مجاز: 450
قوانین ارسال نظر
بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج
شیرآلات زمانی_1
استخدام_1
سفیر بار ساقدوش_1
سفیر بار ساقدوش_3
شیرآلات زمانی_3
استخدام_3
شیرآلات زمانی_4
استخدام_4
سفیر بار ساقدوش_4
سفیر بار ساقدوش_2
شیرآلات زمانی_2
استخدام_2
کیان برنا_فوتر موبایل
پارسیس_فوتر موبایل ساختمان
کلینیک فرشته_فوتر موبایل
رستوران پارسیان_فوتر موبایل
شفا_فوترموبایل
دکتر عارفی - موبایل فوتر
آیلین_فوتر موبایل بلفارو
تدبیرکالا_فوتر موبایل
آیلین_تزریق چربی موبایل
آیلین_فوتر موبایل کاشت ابرو
موسسه خیریه زهرا_فوتر موبایل
فنی آتل_فوتر موبایل
قالیشویی محتشم کاشان_فوتر موبایل
رستوران باغ بهشت_فوتر موبایل
قالیشویی نوین_فوتر موبایل
کلینیک النا_فوتر موبایل
شاخه نبات_ فوتر موبایل
قالیشویی ادیب_فوتر موبایل
رستوران پارسیان_فوتر
کلینیک النا_فوتر
موسسه خیریه زهرا_فوتر
کیان برنا_فوتر
آیلین_تزریق چربی
کلینیک فرشته_فوتر
رستوران باغ بهشت _فوتر
دکتر عارفی - فوتر
شفا_فوتر
آیلین_فوتر کاشت ابرو
پارسیس_فوتر ساختمان
قالیشویی ادیب_فوتر
قالیشویی نوین_فوتر
شاخه نبات_ فوتر
فنی آتل_فوتر
تدبیرکالا_فوتر
آیلین_فوتر بلفارو
قالیشویی محتشم کاشان_فوتر