جاباما
۱۱۵۷۵۲۹
۷ نظر
۵۰۰۱
۷ نظر
۵۰۰۱
پ

نوازی: امیدوارم فرهاد دو جام از سه جام را بگیرد

مدافع راست سابق استقلال از حضور مصطفی آجورلو در این باشگاه استقبال می‌کند.

ورزش سه: محمد نوازی بازیکن اسبق آبی‌ها در ابتدای حرف‌هایش در مورد مدیریت تیم محبوبش گفت: خسته نباشید می‌گوییم به آقای مددی که در این مدت تا آنجایی که در توانش بود زحمت کشیده حالا خوب یا بد و انشاالله موفق باشند. من خیلی خوشحالم از اینکه آقای آجورلو تشریف آوردند؛ به هرحال فوتبالی هستند و در تیم پاس بزرگ تهران که سالیان سال نتایج خوبی داشتند کار کردند و کاربلد هستند و مخصوصا در فوتبال خیلی فعالیت کرده‌اند. امیدوارم اختیاراتی داشته باشد که باشگاه بزرگ استقلال را بتواند سر و سامان دهد.

او ادامه داد: ما تمام مشکل‌مان در این چندسال سازماندهی مدیریتی بوده و مدیرانی که آمده‌اند یا در در توان‌شان نبوده یا به آنها اجازه ندادند که بتوانند کار کنند. به هرحال استقلال تیم بزرگی است و اینکه بتوانیم از نام و برند استقلال استفاده کنیم و مدیران بتوانند درآمد زایی کنند به نظرم این تیم اصلا مشکل مالی پیدا نخواهد کرد. متاسفانه در این چندسال گذشته اجازه درآمدزایی درست و حسابی به این مدیران ندادند و یک سری هم آمده بودند که فقط به فکر جیب خودشان بودند و نخواستند استقلال را بزرگتر کنند. امیدوارم این اتفاق زمان آجورلو بیفتد و وقتی تیم پشتوانه قوی داشته باشد اتفاقات خوب هم برای سرمربی و هم برای بازیکن و هوادارانی که سالیان سال است دارند زحمت می‌کشند و در سال‌های اخیر هم اذیت شده‌اند می‌افتد.

او در مورد سیستم مدیریتی استقلال گفت: من به عنوان یک استقلالی از هواداران عذرخواهی می‌کنم. خیلی‌ها می‌آیند در پیج ما می‌گویند شما چرا اعتراض نمی‌کنید؛ دست ما نیست و من سالیان سال در این تیم بازی کردم و زحمت کشیدم اما در سیستم مدیریتی به ما اجازه ورود نمی‌دهند و اگر هم کسی ورود می‌کند شرایط و لابی‌گری های خاص خودش را دارد و یک سری‌ها بدون هیچ رزومه‌ای وارد می‌شوند. در این چند ساله از این افراد زیاد داشتیم و امیدوارم که با آمدن آقای آجورلو اتفاقات خوب بیفتد و آدم‌هایی راس کار بیایند که بتوانند کار کنند و بدون هیچ حرف و حدیثی تیم درست شود.

او در خصوص پیش‌بینی‌اش از عملکرد مجیدی در فصل آینده گفت: از پارسال آقای مجیدی این تیم را گرفته و امسال هم تیم را خودش بسته و امیدوارم بتواند عملکردی که می‌خواهد را امسال پیاده کند چون ما سه جام را از دست داده‌ایم و نتوانستیم با حواشی و مشکلاتی که وجود داشته هیچ جامی بگیریم. به هرحال باید فرصت داده شود تا امسال بتوانیم حداقل از این سه جامی که وجود دارد بتوانیم دوتا جام برای هواداران بیاوریم.

نوازی افزود: کسانی که آمده‌اند بدانند تیم بزرگی است و همه جوره زیر ذره بین هستند و اطلاع رسانی می‌شود و همه از همه چیز خبر دارند و امیدوارم پشت هم باشیم و در یک فصل خوب و با آرامش بتوانیم نتیجه بگیریم.

او ادامه داد: من فکر می‌کنم اشتباهی که آقای مجیدی در بازی آسیایی کرد جلوی الهلال، گذاشتن بازیکنان جدید بود که عملکرد خوبی نداشتند و ما می‌توانستیم بهتر از این عمل کنیم و از بازیکنان قبلی استفاده کرده و به جدیدها زمان دهیم تا جا بیفتند. دیگر بازی الهلال گذشت و از جام خداحافظی کردیم ولی امیدوارم در فصل بعدی بازیکنانی که به این تیم آمده‌اند لیاقت این پیراهن را داشته باشند و بدانند در چه تیمی آمده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پر

      هیچ امیدوار نباش انشاءالله سوم به بعد است

    • احمد

      شوخی کرده خخخخخخ

      پاسخ ها

      • حسن

        برگزار دو سه ماه بگزرد آن وقت جام ها ای هم که دارید می کوبید به سر هم دیگه بزن بزن شروع میشود

    • بدون نام

      دوزاربده آش
      به همین خیال باش

    • امین

      مجیدی که هیچ .اماشاید اجرلو براتون بگیره

    • پرهام

      چه ارزوهایی،
      سروریمون حفظ میکنیم،
      بیچاره فرهاد اگر جام نگیرد ده کیاهستن؟؟؟

    • آریو

      بشین تا بگیره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج