۱۱۵۷۸۵۸
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

مذاکره اروپایی‌ها با ایران به کمک چین

پاریس اعلام کرد که به همراه شرکایش برای از سرگیری مذاکرات هسته‌ای با ایران روی کمک چین به منظور به کار بستن قانع‌کننده‌ترین بحث‌ها در گفت و گوی خود با تهران حساب باز کرده است. سخنگوی وزارت خارجه فرانسه روز پنجشنبه در پاسخ به سوالی مبنی بر این که آیا چین برای متقاعد کردن تهران برای از سرگیری مذاکرات وین به اندازه کافی نقش سازنده ایفا می‌کند، اظهار داشت: فرانسه، «شرکای E ۳» و دیگر شرکای این کشور در توافق هسته‌ای و آمریکا با هم متحد بوده و از ایران می‌خواهند بدون تاخیر به مذاکرات بازگردد.

ایرنا: پاریس اعلام کرد که به همراه شرکایش برای از سرگیری مذاکرات هسته‌ای با ایران روی کمک چین به منظور به کار بستن قانع‌کننده‌ترین بحث‌ها در گفت و گوی خود با تهران حساب باز کرده است.

سخنگوی وزارت خارجه فرانسه روز پنجشنبه در پاسخ به سوالی مبنی بر این که آیا چین برای متقاعد کردن تهران برای از سرگیری مذاکرات وین به اندازه کافی نقش سازنده ایفا می‌کند، اظهار داشت: فرانسه، «شرکای E۳ » و دیگر شرکای این کشور در توافق هسته‌ای و آمریکا با هم متحد بوده و از ایران می‌خواهند بدون تاخیر به مذاکرات بازگردد تا گفت‌وگوها در خصوص بازگشت به تعهدات از سوی ایران آمریکا در مفاد برجام را به سرعت به سرانجام برسانیم.

مذاکره اروپایی‌ها با ایران به کمک چین

بر اساس تارنمای وزارت خارجه فرانسه، سخنگوی دستگاه دیپلماسی این کشور تاکید کرد: این پیامی است که پاریس اخیرا در دیدار وزرای خارجه فرانسه و ایران در نیویورک به مقامات ایرانی منتقل کرد و پیامی است که همه ما به طور جداگانه و از طریق واسطه هماهنگ کننده توافق هسته‌ای به تهران منتقل می‌کنیم، چرا که تنها راه منطبق بر منافع جمعی ما است.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران روز دوشنبه در توئیتی گزارشی از دیدار و گفت‌وگوی خود با وزیر امور خارجه فرانسه در نیویورک ارایه و این دیدار را «سازنده» و «رو به جلو» توصیف کرد و گفت: در این گفت و گو از بی عملی سه کشور انگلیس، فرانسه و آلمان شدیدا انتقاد کردم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج