اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۵۸۱۲۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

آزمون و طارمی در میان بهترین‌های دنیا

مجله ورلدساکر در شماره پاییزی خود میان ۵۰۰ فوتبالیست برتر دنیا نام سردار آزمون و مهدی طارمی را نیز قرار داده است.

فرهیختگان: مجله ورلدساکر در تازه‌ترین شماره خود بخش عمده‌ای از مطالبش را به انتخاب و معرفی ۵۰۰ بازیکن برتر حال‌حاضر فوتبال دنیا اختصاص داده است. این مجله معتبر برای سومین سال پیاپی به‌سراغ این گزینش رفته و در شماره پاییزی خود میان ۵۰۰ فوتبالیست برتر دنیا نام سردار آزمون و مهدی طارمی را نیز قرار داده است.

دو مهاجم ایرانی که در سال‌های اخیر عملکرد درخشانی در باشگاه‌های خود داشته‌اند و مسیر پیشرفت را به‌سرعت طی کرده‌اند. این مجله در معرفی آزمون و دلیل انتخاب او نوشت: «مهاجم ایرانی زنیت یکی از بهترین بازیکنان خارجی است که درحال حاضر در لیگ روسیه توپ می‌زند و در مدت حضورش در این مسابقات با لباس تیم‌های روستوف، رابین‌کازان و زنیت موفق شده بیش از ۸۰ گل به ثمر برساند و یکی از نفرات تاثیرگذار باشد.» ورلدساکر، طارمی را نیز اینچنین معرفی کرده است: «مهاجمی سختکوش که از همان زمان شروع فوتبالش مشخص بود می‌تواند به موفقیت‌های زیادی رسیده و به افتخارات خوبی در این رشته دست پیدا کند.» آزمون سال گذشته نیز در فهرست این مجله قرار داشت و به‌عنوان یکی از بازیکنان تاثیرگذار در فوتبال اروپا و جهان معرفی شد. این مهاجم ایرانی که این فصل هم ترجیح داد در زنیت باقی بماند در هفته‌های اخیر دچار مصدومیت شده و هنوز آمادگی لازم را برای حضور در ترکیب اصلی تیمش به‌دست نیاورده است.

آزمون در دو بازی اخیر تیمش در لیگ روسیه و همچنین لیگ قهرمانان تنها دقایقی در نیمه دوم فرصت حضور در میدان را پیدا کرد و سرگئی سماک، سرمربی تیم معتقد است او هنوز آمادگی لازم را برای حضور کامل در زمین ندارد. او گفت: «آزمون فعلا کاملا آماده نیست و تلاش می‌کنیم بازی‌به‌بازی به او فرصت بیشتری بدهیم تا بتواند به‌تدریج شرایط حضور در مسابقه را پیدا کند. در دو بازی اخیر او کمتر توانسته بود درکنار بازیکنان تمرین کند و به همین دلیل نمی‌خواستیم فشاری به او وارد شود. برای بازی این هفته با سوچی هم باید در روز بازی شرایطش را بررسی کنیم تا مشخص شود چند دقیقه می‌تواند تیم ما را در زمین همراهی کند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج