اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۵۸۴۲۲
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

بمب ساعتی طلب کالدرون در دست پرسپولیس

گفته می‌شود بعد از به پایان رسیدن فرصت یک‌ماهه پرسپولیس برای پرداخت طلب کالدرون و خواکین پنجره نقل‌وانتقالات این باشگاه بسته می‌شود، این درحالی است که پنجره نقل‌وانتقالات پرسپولیس چندی‌قبل بسته شده و دیگر بحث بسته‌شدن پنجره وجود ندارد. پرسپولیس فرصتی دارد تا با کالدرون تسویه کند و اگر این اتفاق نیفتد باشگاه سرخ پایتخت باید منتظر حکم دیگری از جانب فیفا باشد که این‌بار قطعا سخت‌تر از حکم بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی است.

فرهیختگان: وقتی اخبار پرداخت بخشی از طلب بازیکنان تیم پرسپولیس منتشر می‌شود هواداران قهرمان ۵ساله لیگ برتر کشور امیدوار می‌شوند که مشکلات مالی این باشگاه در شرف حل شدن است اما وقتی در داخل مسائل و مشکلات مالی پرسپولیس سرک می‌کشیم تازه متوجه می‌شویم که هنوز مشکلات حل نشده و ابهامات زیادی هم درمورد مسائل مالی و البته بدهی این باشگاه وجود دارد. سعی کردیم به برخی از این ابهامات نگاهی بیندازیم و ببینیم پرسپولیس با چه مشکلاتی دست به گریبان است.

مزایده چند گزینه دارد؟

وقتی گفتند کارگزار جدید پرسپولیس از طریق مزایده انتخاب می‌شود این سوال مطرح شد که دقیقا چند کارگزار خواهان همکاری با پرسپولیس شده‌اند. هنوز پاسخی به این سوال داده نشده که اعلام شد قرار است برای دو تیم پرسپولیس و استقلال یک کارگزار اسپانسری مشترک گرفته شود. کاری به تکذیب مجید صدری و البته تغییر موضع ناگهانی‌اش نسبت به این انتخاب نداریم. سوال اینجاست باشگاهی که نزدیک به چند هفته است با کارگزار قبلی‌اش فسخ قرارداد کرده و از مدت‌ها قبل می‌دانسته که دیگر قرار نیست با این کارگزار ادامه همکاری بدهد درحال حاضر چند گزینه برای حضور در مزایده دارد. وقتی وزارت به این نتیجه می‌رسد که کارگزار اسپانسری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال باید یکی باشد ناخودآگاه به این نتیجه می‌رسیم که وزارت در انتخاب کارگزار ورود کرده و به نتایجی هم دست یافته است؛ اتفاقی که در زمان وزارت سلطانی‌فر هم رخ داد. حال معلوم نیست داستان مزایده و این همه از دست رفتن زمان برای چه بوده؟! واقعا مزایده‌ای در کار است؟

بمب کالدرون در دست پرسپولیس

گفته می‌شود بعد از به پایان رسیدن فرصت یک‌ماهه پرسپولیس برای پرداخت طلب کالدرون و خواکین پنجره نقل‌وانتقالات این باشگاه بسته می‌شود، این درحالی است که پنجره نقل‌وانتقالات پرسپولیس چندی‌قبل بسته شده و دیگر بحث بسته‌شدن پنجره وجود ندارد. پرسپولیس فرصتی دارد تا با کالدرون تسویه کند و اگر این اتفاق نیفتد باشگاه سرخ پایتخت باید منتظر حکم دیگری از جانب فیفا باشد که این‌بار قطعا سخت‌تر از حکم بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی است. شنیده می‌شود پرسپولیس تا پنجره نقل‌وانتقالاتی بعدی در عین حال که اجازه یارگیری ندارد این فرصت را دارد تا پول کالدرون و دستیارش را بپردازد. زمان برای پرداخت تقریبا زیاد است اما اگر چنین نشود فیفا جرایم بعدی یعنی کسر امتیاز و سقوط به دسته پایین‌تر را برای پرسپولیس در نظر می‌گیرد.

البته برخی هم می‌گویند این اتفاق بعد از سه پنجره نقل‌وانتقالاتی صورت می‌گیرد. یعنی از زمان بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی تابستانی که بسته شده تا زمان پنجره تابستانی بعد اگر طلب این مربی و دستیارش پرداخت نشود به درخواست کالدرون فیفا بررسی مجدد روی پرونده را آغاز می‌کند و البته این‌بار با رای سنگین‌تری موضوع پرداخت حتمی طلب این مربی و دستیارش را به اطلاع باشگاه پرسپولیس خواهد رساند. البته برخی از افرادی که آنها نیز با قوانین فیفا آشنا هستند این موضوع را رد می‌کنند. هرچه هست این طلب مثل یک بمب ساعتی در دست پرسپولیسی‌ها قرار گرفته است.

پرسپولیس 1400 بدون پیش‌پرداخت

این روزها کار یحیی گل‌محمدی این شده که مراقب روح و روان بازیکنانش باشد تا از مصدومیت احتمالی آنها پیش از بازی با الهلال عربستان جلوگیری کند. ماجرای عدم پرداخت طلب بازیکنان باعث‌شده بازیکنان بخشی از تمرکزشان را روی دریافت این طلب‌ها معطوف کنند و در تمرینات احتمال مصدومیت آنها وجود داشته باشد.

طبق آنچه از باشگاه پرسپولیس شنیده می‌شود این تیم بدون هیچ‌گونه دریافتی از جانب باشگاه برای فصل۱۴۰۰ کارش را آغاز کرده و تا اینجای کار تنها تیم حاضر در لیگ برتر است که اعضایش بابت این فصل هیچ رقمی دریافت نکرده‌اند. ظاهرا فقط رضا اسدی پولی بابت رضایتنامه‌اش دریافت کرده که آن‌هم توسط یکی از هواداران این باشگاه در دبی پرداخت شده است.

تکلیف آپشن‌ها روشن می‌شود؟

چند روزی بود که بازیکنان تیم یک‌به‌یک راهی باشگاه پرسپولیس می‌شدند و جلساتی را با سرپرست باشگاه برگزار می‌کردند. بعدا مشخص شد این جلسات برای مشخص‌شدن مبلغ آپشن قرارداد این بازیکنان بود. در این جلسات رقم دقیق آپشن‌ها مشخص می‌شد و بعد از مورد تایید قرار گرفتن تبدیل به سند شده و دراختیار بخش مالی باشگاه قرار می‌گرفته. تا الان بین ۱۵ تا ۲۵درصد مبلغ آپشن بازیکنان و ۱۰درصد مبلغ آپشن کادرفنی باقی‌مانده که هنوز پرداخت نشده است. بازیکنان از بابت عدم دریافت این طلب هم ناراضی هستند و نارضایتی خود را نیز به اطلاع کادرفنی رسانده‌اند.

تهدید بزرگ برای مجوز حرفه‌ای

سازمان لیگ رسما به باشگاه پرسپولیس و البته باشگاه استقلال اعلام کرده برای دریافت مجوز حرفه‌ای باید رفع نقص کند و مدارک لازم را بارگذاری کند. اما چیزی که بیشتر به چشم می‌آید نامه‌ای است که فدراسیون فوتبال در تاریخ ۲۱مرداد به باشگاه پرسپولیس ارجاع داده و از این باشگاه خواسته بدهی‌های خود را تا تاریخ ۵شهریور تسویه کند. سوال اینجاست آیا باشگاه پرسپولیس توانسته بدهی‌های خود را به طلبکارانش بپردازد؟! آیا نقص مدارک عنوان‌شده مربوط به بدهی‌های سنگینی است که باشگاه به برخی طلبکاران بین‌المللی و داخلی‌اش دارد؟! در این مورد ابهاماتی وجود دارد که بد نیست باشگاه پرسپولیس در این مورد توضیحاتی را ارائه کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شاپور

      حالا اگه کیسه کشا بودن وزارت رو خراب کرده بودن مجلس رو به آتیش کشیده بودن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج