۱۳۷۸۱۲۴
۳۲۱۷
۳۲۱۷
پ

محتوای حمایت‌شده

قیمت اکستنشن مژه به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت اکستنشن مژه به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. اگر کاشت و اکستنشن مژه توسط افرادی که در این زمینه مهارت دارند انجام شود، دوام و ماندگاری بیشتری خواهد داشت.

کاشت و اکستنشن مژه یکی از خدماتی بوده که در زیبا‌تر شدن چشمان بانوان تاثیر بسیار‌ی می‌گذارد. در واقع اکستنشن مژه در انواع مختلفی انجام می‌شود. به همین دلیل خانم‌ها می‌توانند از مدل‌هایی که مناسب چشم‌های آن‌ها است، استفاده کنند.

قیمت اکستنشن مژه به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. اگر کاشت و اکستنشن مژه توسط افرادی که در این زمینه مهارت دارند انجام شود، دوام و ماندگاری بیشتری خواهد داشت.  اکستنشن مژه ممکن است هر ماه و در برخی مواقع هم سالانه انجام گیرد به همین دلیل قیمت اکستنشن شش ماهه نسبت به دیگر ماه‌ها بیشتر خواهد بود.

قیمت اکستنشن مژه به چه عواملی بستگی دارد؟

همین حالا برای نوبت دهی اکستنشن مژه با بهار مسعودی تماس بگیرید.

۰۲۱-۷۷۴۶۹۶۱۳

۰۹۱۲۲۱۸۲۴۹۶

اکستنشن مژه چیست؟

اکستنشن مژه یکی از خدمات زیبایی بوده که امروزه درمیان خانم‌ها طرفدار زیاد‌ی پیدا کرده است، در واقع یکی از موارد‌ی که زیبایی خانم‌ها را دو چندان می‌کند، داشتن مژَه‌های پر پشت بوده است. بانوان بسیاری هستند که از کم بودن مژه‌های خود رنج می‌برند به همین دلیل همواره به دنبال راه‌حلی برای برطرف کردن آن هستند. با اکستنشن مژه می‌توان آن‌ها را پرپشت و بسیار زیبا کرد.

انواع مختلف اکستنشن مژه 

اکستنشن مژه انواع مختلفی دارد. از پرطرفدارترین انواع اکستنشن مژه می‌توان به موارد مختلفی اشاره کرد:

اکستنشن کلاسیک

در این نوع اکستنشن، مژ‌ه‌های مصنوعی به صورت دانه دانه و با استفاده از چسب مخصوص بر روی مژ‌ه‌های اصلی چسبانده می‌شوند. ماندگاری اکستنشن کلاسیک چهار تا شش هفته طول می‌کشد. پس بهتر است برای هر چشم از 50 تا 70 مژه استفاده کنید. جنس مژه‌هایی که در اکستنشن مژه استفاده می‌شود، ممکن است از موی حیواناتی مانند اسب، سمور، یا ابریشم باشد. به همین دلیل بهتر است شما برای اکستنشن مژه به یکی از مراکز زیبایی که موی انسان را برای اکستنشن مژه انجام می دهند، مراجعه کنید. این کار ممکن است هزینه زیادی داشته باشد، اما سلامت شما را تضمین خواهد کرد. جلوه اکستنشن کلاسیک طبیعی و ظریف است.

قیمت اکستنشن مژه به چه عواملی بستگی دارد؟

اکستنشن مژه سه بعدی یا والیوم

در این نوع اکستنشن فرد مژه‌کار برای زیباتر شدن چشمان شما بر روی هر مژه دو الی پنج مژه ابریشمی را می‌چسباند. درواقع چسبناندن تعداد مژه‌ها به نازکی و ضخامت مژه‌های شما بستگی دارد. اکستنشن مژه سه بعدی نسبت به نوع کلاسیک دوام و ماندگاری بیشتر‌ی دارد.

قیمت اکستنشن مژه به چه عواملی بستگی دارد؟

اکستنشن مژه مگا والیوم

امروزه بانوان بسیاری هستند که دوست دارند از اکستنشن مژه‌ای استفاده کنند که کاملا پر نشان داده شود و از حالت طبیعی فراتر رود؛ اکستنشن مژه مگا والیوم این ویژگی را دارد. در این اکستنشن بیشتر از مژه‌هایی که از جنس ابریشم هستند، استفاده می‌شود. تعداد کاشت مژه‌ها تنها به  ضخامت مژه‌های شما بستگی دارد.

قیمت اکستنشن مژه به چه عواملی بستگی دارد؟قیمت اکستنشن مژه به چه عواملی بستگی دارد؟

مراحل انجام اکستنشن مژه

شما برای کاشت و اکستنشن مژه باید به یک مرکز زیبایی معتبر مراجعه کنید تا از کاشت آن‌ها اطمینان کامل داشته باشید. به همین دلیل برخی از مراحل مهم اکستنشن مژه شامل:

  1. در ابتدا برای اینکه اکستنشن مژه به خوبی انجام شود، شما بر روی صندلی دراز می‌کشید و چشم‌هایتان را به طور کامل می‌بندید؛ بعد از انجام دادن این کار فرد مژه‌کار از پارچه‌هایی تمیز برای زیر مژه‌های شما استفاده می‌کند.
  2. فرد مژه‌کار بعد از اینکه مژه‌ها کاملا خشک شدند با استفاده از چسب اکستنشن آن‌ها را بر گوشه خارجی چشم شما قرار می‌دهد. چرا‌ که هر چه تعداد مژه‌های گوشه خارجی چشم بیشتر باشد، زیبایی بیشتری به صورت شما می‌دهد.
  3. بعد از اینکه مژه‌ها کامل چسبیده شدند، فرد مژه‌کار آن‌ها را با برس مخصوص مژه شانه می‌زند و تمامی چسب‌ها و مواد اضافی که بر روی پلک و مژه‌های شما باقی مانده است را پاک می‌کند.
  4. بعد از اینکه اکستنشن مژه را انجام دادید؛ هنگام آرایش بهتر است برای پاک کردن آن‌ها از دستمال مرطوب یا ژل شستشو استفاده کنید و تمامی مواد آرایشی را از اطراف مژه‌های خود پاک کنید.

قیمت اکستنشن مژه به چه عواملی بستگی دارد؟قیمت اکستنشن مژه به چه عواملی بستگی دارد؟

تفاوت هزینه کاشت با اکستنشن مژه

امروزه روش‌های بسیاری مانند کاشت و اکستنشن مژه برای پر پشت کردن مژه‌ها وجود دارد؛ بیشتر خانم‌ها از این روش‌ها برای زیبایی و جوان‌سازی صورت خود استفاده می‌کنند. در واقع کاشت و اکستنشن مژه به دو صورت متفاوت بر روی مژه‌های افراد انجام می‌شود. به همین دلیل ممکن است قیمت اکستنشن مژه فرق کند و هزینه‌های متفاوتی نیز با یکدیگر داشته باشند. کاشت مژه در واقع توسط پزشکان متخصص پوست و مو در کلینیک‌های مختلف انجام می‌شود.

کاشت مژه کاملا طبیعی و دائمی بوده و به هیچگونه ترمیمی نیاز نخواهد داشت و بعد از گذشت مدتی به حالت طبیعی خود بازمی‌گردند. اکستنشن مژه اکثرا در سالن‌های زیبایی توسط فردی که در این زمینه آموزش دیده انجام می‌‌گیرد. در واقع اکستنشن کاملا روشی موقت بوده و باید مراحل تخصصی‌تری در آن صورت گیرد تا زمان ماندگار آن بیشتر شود. به همین دلیل ممکن است قیمت اکستنشن مژه بالا رود و برای اکستنشن مژه هزینه بیشتری پرداخت کنید.

قیمت اکستنشن مژه به چه عواملی بستگی دارد؟

جدول قیمت انواع مژه در مرکز اکستنشن مژه بهار مسعودی

نوع قیمت قیمت ترمیم
اکستنشن کلاسیک  ۵۳۰هزار تومان  ۳۳۰هزار تومان
اکستنشن هیبریدی ۶۳۰هزار تومان  ۴۰۰هزار تومان
اکستنشن اسپایکی ۶۳۰هزار تومان  ۴۰۰هزار تومان
اکستنشن والیوم روسی ۷۳۰هزار تومان  ۴۳۰هزار تومان
اکستنشن والیوم ویسپی ۷۳۰هزار تومان  ۴۳۰هزار تومان
اکستنشن مگا والیوم ۸۳۰هزار تومان ۵۳۰هزار تومان

اکستنشن رنگی به هر خدماتی  بین ۵۰ تا ۱۵۰ تومان اضافه خواهد شد.

بعد از انجام اکستنشن مژه چه مراقبت هایی باید انجام دهیم؟

برای اینکه اکستنشن مژه شما مدت زمان بیشتر‌ی باقی بماند بهتر است بعد از انجام آن مراقبت‌های لازم را انجام دهید. برخی از این مراقبت‌ها شامل:

  • قبل از اکستنشن مژه بهتر است فعالیت‌های ورزشی را که باعث تعریق زیاد می‌شوند را کنار بگذارید.
  • بعد از اکستنشن باید حداقل ۱۲ ساعت صورتتان با آب برخورد‌ی نداشته باشد تا چسب‌ مژه‌ها کاملا خشک شود.
  • بین ۲۰ تا ۳۰ روز معمولا نیاز به ترمیم دارند.

اگر دوست دارید مژه‌های بلند داشته باشید باید بیشتر مژه بکارید و از آن‌ها به خوبی مراقبت کنید تا طولانی مدت بر روی چشمان شما بمانند.

قیمت اکستنشن مژه به چه عواملی بستگی دارد؟

سخن پایانی

امروزه خانم‌های بسیاری به زییایی صورت خود اهمیت می‌دهند و همواره از روش‌هایی برای جوانسازی آن استفاده می‌کنند. درواقع کاشت و اکستنشن مژه نیز یکی از این روش‌ها بوده که در میان بانوان محبوبیت بالایی دارد. اکستنشن روشی است که برای پر پشت شدن مژه‌ها استفاده می‌شود. اکستنشن مژه نسبت به کاشت مژه باید تخصصی‌تر صورت گیرد. به همین دلیل افراد اکستنشن‌کار حرفه‌ای قیمت بیشتر‌ی را به آن اختصاص داده‌اند. در واقع قیمت اکستنشن مژه با توجه به تخصص و موادی که مورد استفاده قرار می‌گیرد، مشخص می‌شود. شما باید بعد از اکستنشن مژه مراقبت‌های لازم را به خوبی انجام دهید تا بتوانید در طولانی مدت از آن بهره ببرید.

قیمت اکستنشن مژه به چه عواملی بستگی دارد؟

اکستنشن مژه بهار مسعودی

  • به روزترین تکنیک های مژه
  • مستر لش استودیو روسیه
  • رویال آرتیست آکادمی مری گلد روسیه

آموزش اکستنشن مژه

دخترا یه خبر خوب دارم برای کسایی که میخوان وارد یه کار پر درآمد بشن

ما به همراه تیم حرفه ایمون کمکتون میکنیم تا بتونید بیزینستون رو به حرفه ایی ترین و بی نقص ترین حالت ممکن استارت بزنید .

به همین خاطر یه آف پاییزه خفن برای آموزش براتون در نظر گرفتیم

قیمت اکستنشن مژه به چه عواملی بستگی دارد؟

همین حالا برای نوبت دهی تماس بگیرید.

۰۲۱-۷۷۴۶۹۶۱۳

۰۹۱۲۲۱۸۲۴۹۶

قیمت اکستنشن مژه به چه عواملی بستگی دارد؟

انواع نمونه کارها را از اینستاگرام دنبال کنید.

@baharmasuodii

قیمت اکستنشن مژه به چه عواملی بستگی دارد؟

خیابان پنجم نیروی هوایی، ضلع شرقی فلکه، نبش ۵/۳۰، پلاک ۸ (بالای سوخاری مهدی)، واحد۱۱، طبقه۴

 

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج