چند روش‌ بسیار ساده برای آب‌کردن شکم
قالیشویی بانو_هدر
رستوران پارسیان_D
قالیشویی بانو_هدر
رستوران پارسیان_D
مجتمع فنی تهران_Fموبایل
کلینیک فرشته_موبایلf
قالیشویی بانو_هدر
رستوران پارسیان_D
سفیر بار ساقدوش_1
زمردی_داخلی1
ریزخور_1
لاله زار مال_1
کلاسینو_1
اپیلاسیون نانا 1
دکتر نداف کرمانی 1
سفیر بار ساقدوش_3
کلاسینو_3
ریزخور_3
دکتر نداف کرمانی 3
لاله زار مال_3
زمردی_داخلی3
اپیلاسیون نانا 3
دکتر نداف کرمانی 4
لاله زار مال_4
زمردی_داخلی4
سفیر بار ساقدوش_4
ریزخور_4
کلاسینو_4
اپیلاسیون نانا 4
دکتر نداف کرمانی 2
ریزخور_2
لاله زار مال_2
زمردی_داخلی2
کلاسینو_2
اپیلاسیون نانا 2
سفیر بار ساقدوش_2
مجتمع فنی تهران_F
کلینیک فرشته_f
۱۱۵۹۴۹۶
۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۰۶:۴۶
۹۳۸۳
بزرگی شکم از آن مشکلات رایجی است که زن و مرد نمی‌شناسد؛ زن و مرد‌های زیادی هستند که بزرگی شکم شان به شدت آزارشان می‌دهد و در هر جا به دنبال راه‌حلی برای خلاصی از این معضل هستند.

برترین‌ها: بزرگی شکم از آن مشکلات رایجی است که زن و مرد نمی‌شناسد؛ زن و مرد‌های زیادی هستند که بزرگی شکم شان به شدت آزارشان می‌دهد و در هر جا به دنبال راه‌حلی برای خلاصی از این معضل هستند.

ی

آن‌ها هنگام خرید لباس باید مواظب باشند لباسی بخرند که این بزرگی را بپوشاند تا احساس ناراحتی کمتری کنند، اما همیشه که نمی‌توان با لباس شکم را پوشاند باید فکری اساسی کرد. روش‌های مختلفی برای حل این مشکل وجود دارد تا بتوانید به طور اساسی این شکم آزاردهنده را از بین ببرید، اما اصولی هستند که رعایت کردن آن‌ها نه تنها هیچ ضرری ندارند بلکه با اصلاح سبک زندگی شما کاری می‌کنند که دیگر برای شکم بازگشتی نباشد.

در مطلب زیر چند روش ساده برای آب کردن شکم را بررسی کرده‌ایم:

با آرامش غذا بخورید

ی

بيشتر افرادی كه شكم دارند دارای مشكلات گوارشی هستند. تخمیر نادرست غذای خورده شده، نوشیدنی‌های گازدار و بلعیدن هوا به معده به همراه غذا همه باعث چاقی می‌شوند البته استرس و فعالیت‌های روزانه نیز در برجسته شدن شكم موثر هستند.

توصیه می‌كنیم زمانی را با آرامش به خوردن غذا اختصاص دهید، تند غذا خوردن آثار منفی بسیاری روی معده شما می‌گذارد؛ یكی از این اثرات، ذخیره شدن چربی در ناحیه‌ شكم است. پشت یك میز نشسته و غذای خود را در آرامش بخورید؛ هر وعده‌ غذایی باید 30 دقیقه به طول انجامد. علاوه‌بر این‌ها خوردن انواع گوشت مثل مرغ، ماهی و گاو می‌تواند انرژی و پروتئین بدن شما را تامین كند بدون این‌كه جذب و ذخیره‌سازی آن در ناحیه‌ شكم شما صورت بگیرد.


با بد نشستن هم شكم می‌آورید

ی

بد نشستن و بد ایستادن هر 2 می‌توانند باعث تضعیف عضلات شكم شده و به مرور به‌طور غیرمستقیم باعث افتادگی شكم شوند. از سوی دیگر، بد ایستادن(افتادگی شانه و تو رفتگی قفسه سینه) باعث بیرون زدن شكم شده و این ناحیه را چاق و بد شكل نشان می‌دهد. اگر صاف و درست بایستید جدا از شرایط بهتری كه برای ستون مهره‌ها ایجاد می‌شود شكم هم صاف‌تر به‌نظر می‌رسد.

توصیه می‌كنیم حتما هنگام راه رفتن عضلات شكم خود را به سمت داخل جمع كنید، این كار باعث می‌شود عضلات شكم منقبض ‌شوند و حالت ورزش‌های شكمی چون دراز و نشست تداعی شده و در نتیجه به مرور زمان شكم‌تان كوچك‌تر می‌شود.


نخوردن تنها كافی نیست

ی

یك تغذیه نامناسب به همراه نداشتن فعالیت‌های جسمی كافی، خود را به شكل چربی‌های اضافه نشان می‌دهد كه این چربی‌ها هم در نخستين مرحله در ناحیه شكم جا خوش می‌كنند. چربی شكم، چربی ذخیره‌ای بدن است بنابراین مقاوم‌ترین چربی در برابر رژیم لاغری و ورزش است و تنها راه درمان چربی شكم، رژیم غذایی اصولی به همراه ورزش است؛ فقط و فقط با این 2 روش در كنار هم است كه چربی از بین می‌رود. حتی ورزش مخصوص شكم به تنهایی و بدون رعایت رژیم غذایی و بدون انجام ورزش‌های هوازی(مثل پیاده‌روی) ممكن است روی چربی شكم اثری نداشته باشد. بهترین راه برای سوزاندن چربی شكم انجام ورزش‌های هوازی است؛ ورزش‌های هوازی مثل پیاد‌ه‌روی، دویدن، دوچرخه‌سواری، شنا و كوهنوردی مقدار زیادی از چربی‌های بدن را می‌سوزاند.


مواظب شل شدن عضلات باشید

ی

به غیر از چربی شكمی، یكی از بزرگ‌ترین مشكلات این منطقه كه منجر به اختلال در زیبایی می‌شود، از دست رفتن قوام عضلات شكم است كه منجر به جلو آمدگی شدید شكم، حتی با كوچك‌ترین نفخ گوارشی می‌شود.

علت شل شدن عضلات این است كه فعالیت‌های روزمره هیچ كدام عضلات شكم را در گیر نمی‌كنند، به‌خصوص در خانم‌ها معمولا عضلات شل‌تر هستند و در جریان بارداري و زایمان این عضلات دچار كشیدگی و حتی بریدگی(در سزارین) می‌شوند، بنابراین قوام این عضلات شدیدا كاهش می‌یابد. پس اگر به‌دنبال خوش فرم شدن شكم هستید، حتما با ورزش‌هایی كه روی عضلات شكم تمركز دارند، عضلات شكم را تقویت كنید.


با چند تمرین شكمی آشنا شوید

ی

بعد از این‌كه شكم‌تان توسط رژيم غذايي و برنامه ورزشي هوازي آب شدند باید كاری كنید تا عضلات زير آن‌ها فرم يافته و زيبا ‌شوند. پس براي قوام گرفتن و زيبا كردن عضلات شكم باید هفته‌اي چند بار تمریناتی را انجام دهید از جمله این تمرین‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره كرد:

1. دراز و نشست: روي زمين به پشت دراز بكشيد درحالي‌كه دست‌هاي‌تان پشت سر است، از كمر خم شده و تا حدي بالا بياييد كه آرنج‌تان به زانوهاي‌تان كه خم هستند بخورند. اين حركت را هر جلسه 3 نوبت و در هر نوبت حداقل 20 بار تكرار كنيد.

2. پا دوچرخه: روي زمين دراز بكشيد، دست‌ها پشت سر، زانو خم و ساق موازي با سطح زمين باشد. سپس حركاتي شبيه به دوچرخه‌سواري را در هوا با پاها انجام دهيد. اين حركت را نيز هر جلسه 3 نوبت و هر نوبت 3 دقيقه انجام دهيد.

3. بالا آوردن پاها در حالت خوابيده: در حالت خوابيده به پشت پاهاي‌تان را به‌صورت مستقيم بالا بياوريد تا حدي كه استخوان نشيمنگاه از زمين بلند شود سپس به آرامي پاها را به موقعيت اول برگردانيد. اين حركت را نيز هر جلسه 3 نوبت و در هر نوبت حداقل 20 بار تكرار كنيد.


آب را فراموش نكنید

ی

شاید خیلی‌ها گمان كنند نوشیدن آب هیچ تاثیری در لاغری یا چاقی آن‌ها ندارد اما باید بدانید نوشیدن زیاد آن نه تنها حجم معده را پر می‌كند و عاری از كالری است همچنین باعث می‌شود سوخت و ساز بدن‌تان در حركت باشد و در نتیجه چربی‌ها كمتر تجمع كنند اما پیشنهاد می‌كنیم نوشابه را كامل از برنامه غذایی‌تان حذف كنید چون مملو از كالری است همچنین نوشابه سطح كورتیزول (هورمون استرس كه به ذخیره شدن چربی در شكم‌تان كمك می‌كند) را بالا می‌برد.


خوردن شیرینی‌‌ها را كاهش دهید

ی

شیرینی مانند شكلات و كیك سریعا جذب می‌شوند پس به این نكته دقت داشته باشید به‌خصوص شب‌ها و زمانی كه به ساعت خوابیدن نزدیك هستید از خوردن شیرینی بپرهیزید زیرا فعالیتی ندارید و فقط این مواد جذب بدن می‌شوند و به جای این مواد از غلات استفاده كنید كه سرشار از ویتامین و پروتئین هستند.


سوخت و ساز بدن را افزایش دهید

ی

شما می‌توانید سوخت و ساز بدن‌تان را با تمرینات كوتاه و سنگین شكم افزایش دهید. ورزش‌های شكم اگر درست انجام شوند به‌راحتی می‌توانند سوخت و ساز بدن شما را به مقدار زیادی افزایش دهند. این كار باعث می‌شود چربی اضافی در بدن شما مصرف شده و ذخیره نشود تا در شكم خودش را نشان دهد البته غذاهایی كه می‌خوریم هم مهم هستند اما بهتر است تا جایی كه ممكن است غذاهای سالم‌تر بخورید، در عین حال هیچ‌وقت فكر نكنید خوردن یك چیزبرگر حتما به بدن شما چربی اضافه می‌كند چون مي‌توانيد با ورزش آن را از بین ببرید.

انتشار یافته: 18
در انتظار بررسی:5
Iran (Islamic Republic of)
08:03 - 1400/07/16
دمنوش برگ سنا همراه با گل محمدی
هفته ایی دوبار هم به کمشدن چربی شکمی کمک میکنه
منتها باید با دقت و میزان مناسب مصرف شود
طبع بشدت گرم و خشک دارد
پاسخ ها
بدون نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
حتما هنگام خرید در مورد میزان اندازه مصرف بپرسین
بدون نام
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
شنیدم باعث ریزش مو میشود
Iran (Islamic Republic of)
10:03 - 1400/07/16
اینا رو همه بلدن دكتر، بگو چطوری اینكارها رو انجام بدیدم یا ندیم، با تنبلی و بی انگیزه بوده چ كنیم
پاسخ ها
aksma.ir
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
موافقم با تنبلی چه کنیم هرچه میکشیم از تنبلیه
Iran (Islamic Republic of)
11:43 - 1400/07/16
به نظرم هرکسی روشی که امتحان کرده و جواب گرفته به اشتراک بزاره
به نظر من استفاده از حلقه ی ورزشی بی نتیجه نیست.
Iran (Islamic Republic of)
12:20 - 1400/07/16
همه اینا که نوشتید سخته
Iran (Islamic Republic of)
12:26 - 1400/07/16
خیلی مطلب مفیدی بود ممنون
Iran (Islamic Republic of)
15:03 - 1400/07/16
بهترین روش چربی سوزی دمنوش های گیاهی هست....به شرطی که خودت هر روز بری بالای کوه بچینی!!!
پاسخ ها
دلسوز۲
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
عالی بود
بدون نام
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
یعنی باید هر روز بریم بالای کوه نمیشه یه بار بریم برا یه ماه بچینیم
Iran (Islamic Republic of)
16:56 - 1400/07/16
فقط و فقط نخوردن
پاسخ ها
بدون نام
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
نیم ساعت قبل شام و نهار، یک قاشق چای خوری تخم کتان رو آسیاب کنید و وبا ماست یا آب میوه بخورین، بیشتر از ورزش نتیجه میگیرین، فقط میگن بیشتر از دو قاشق در روز مجاز نیس، من خودم امتحان کردم میخاسم چار کیلو کم کنم تو چند ماه ۱۰کیلو کم کردم، استخون شدم
United States of America
17:17 - 1400/07/16
نوشیدنی در زندگی انسان نقش اساسی دارد.
پاسخ ها
بدون نام
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
ورزش و نخوردن باندازه
Iran (Islamic Republic of)
19:28 - 1400/07/16
من کاهش وزن رو از دکتر کرمانی گرفتم
Iran (Islamic Republic of)
23:26 - 1400/07/16
همش خوبه. اما تا واسه باشگاه هزینه نکنی نمیری. باید تمرین هوازی داشته باشی.
نام:
* نظر:
تعداد کاراکترهای مجاز: 450
قوانین ارسال نظر
بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج
شیرآلات زمانی_1
عارفی_1
خرید باکس 1
دکتر نائبی_1
سوییچ ایران_1
شرکت ویرا انرژی مهر ماهان_1
شیرآلات زمانی_3
شرکت ویرا انرژی مهر ماهان_3
عارفی_3
دکتر نائبی_3
خرید باکس 3
سوییچ ایران_3
خرید باکس 4
شرکت ویرا انرژی مهر ماهان_4
شیرآلات زمانی_4
دکتر نائبی_4
سوییچ ایران_4
عارفی_4
شیرآلات زمانی_2
عارفی_2
سوییچ ایران_2
شرکت ویرا انرژی مهر ماهان_2
دکتر نائبی_2
خرید باکس 2
آیلین_تزریق چربی موبایل
کلینیک النا_فوتر موبایل
موسسه خیریه زهرا_فوتر موبایل
شفا_فوترموبایل
فنی آتل_فوتر موبایل
قالیشویی محتشم کاشان_فوتر موبایل
آیلین_فوتر موبایل بلفارو
قالیشویی بانو_فوترموبایل
پارسیس_فوتر موبایل ساختمان
رستوران باغ بهشت_فوتر موبایل
آیلین_فوتر موبایل کاشت ابرو
قالیشویی نوین_فوتر موبایل
تدبیرکالا_فوتر موبایل
رستوران پارسیان_فوتر موبایل
زمردی_فوتر موبایل اصلی
قالیشویی ادیب_فوتر موبایل
دکتر عارفی - موبایل فوتر
شاخه نبات_ فوتر موبایل
دکتر سید مصطفی حسینی_فوتر موبایل
رستوران باغ بهشت _فوتر
قالیشویی بانو_فوتر
کلینیک النا_فوتر
قالیشویی ادیب_فوتر
آیلین_تزریق چربی
زمردی_فوتر اصلی
فنی آتل_فوتر
تدبیرکالا_فوتر
موسسه خیریه زهرا_فوتر
رستوران پارسیان_فوتر
شاخه نبات_ فوتر
قالیشویی نوین_فوتر
شفا_فوتر
دکتر سید مصطفی حسینی_فوتر
قالیشویی محتشم کاشان_فوتر
آیلین_فوتر بلفارو
پارسیس_فوتر ساختمان
آیلین_فوتر کاشت ابرو