۱۱۶۰۲۴۵
۹ نظر
۵۰۰۱
۹ نظر
۵۰۰۱
پ

لحظه‌ای که سرنوشت فینال را رقم زد!

فرانسه با گل مشکوک برابر اسپانیا به برتری دست یافته و فاتح لیگ ملت‌های اروپا شد.

ورزش سه: فرانسه با گل مشکوک برابر اسپانیا به برتری دست یافته و فاتح لیگ ملت‌های اروپا شد.

تیم ملی فرانسه همانند بازی نیمه نهایی مقابل بلژیک، در شرایطی مقابل اسپانیا در دیدار فینال به برتری دست یافت که باز هم بازی باخته را تبدیل به پیروزی کرد. ابتدا این لاروخا بود که توسط میکل اوریازابال به گل رسید، اما در ادامه توفان شاگردان دیدیه دشان آغاز شده و آنها با به ثمر رساندن دو گل به برتری دست یافتند.

اما گل دوم تیم ملی فرانسه در شرایط مشکوکی به ثمر رسید. پاس عمقی تئو هرناندز به کیلیان امباپه رسید و این ستاره فرانسوی با حرکنی تکنیکی و ضربه ای دقیق موفق به تمام کردن کار و به ثمر رساندن گل برتری تیمش شد. اما صحنه آهسته نشان می دهد امباپه هنگام ارسال پاس از سوی تئو هرناندز کمی جلوتر از اریگ گارسیا، مدافع لاروخا بود و به نظر می رسد این گل در موقعیت آفساید به ثمر رسیده است.

جالب اینجاست آنتونی تیلور، داور این دیدار حتی تمایلی به بازبینی صحنه نشان نداده و به رای گروه VAR این دیدار اعتماد کرد. این در حالیست که اصولا در صحنه های دشوار داوران وسط ترجیح می دهند خودشان هم یک بار صحنه را چک کنند. به هر حال اینگونه دروازه لاروخا برای دومین بار باز شد و شاگردان لوییس انریکه علیرغم خلق یکی دو موقعیت نتوانستند گل تساوی را به ثمر برسانند.

اگر این گل واقعا آفساید بوده باشد قطعا اعتراض کادر فنی و بازیکنان تیم ملی اسپانیا را به همراه خواهد داشت. بنا بر آن است که با استفاده از تکنولوژی بازبینی صحنه چنین اشتباهاتی رخ ندهد، اما علیرغم استفاده از VAR هم به نظر اجتناب از اشتباه ممکن نیست.

سرخیو بوسکتس، کاپیتان اسپانیا در مورد این صحنه گفت: "داور به ما گفت که اریک گارسیا قصد داشته توپ را دفع کند و این باعث آفساید نبودن صحنه شده، اما توپ به امباپه ای می رسید که در آفساید بود و هدف گارسیا نیز جلوگیری از این اتفاق بود. به نظر من استدلال داور منطقی نیست."

لحظه‌ای که سرنوشت فینال را رقم زد!

لحظه‌ای که سرنوشت فینال را رقم زد! لحظه‌ای که سرنوشت فینال را رقم زد!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فوتبالی

      صد در صد آفساید بود

    • سعید

      کاملا مشخصه افسایده و معلوم میشه فرانسه هم بابا مسعود داره ک تو فینال و با وجود وی ای آر بازم گل رو قبول کردن خیلی مسخرست ..حق اسپانیا بود ک قهرمان شه

      پاسخ ها

      • ک. خ. ا. ت. خخخخخخ

        شما هم کلا بنالید، خسته نشدید

      • محمدرضا

        کاش کمی هم از قوانین فوتبال سر در بیاریم،،مطالعه هم کمی بد نیست،کاملا مشخصه تو از داور بازی بیشتر قوانین میدونی،اونم داوری در این سطح از بازی و فوتبال روز دنیا،کاملا مشخص بود که آفساید درست نیست،و ادامه بازی بهترین تصمیم بود،چون لحظه آخر توپ با پای بازیکن حریف برخورد داشت.

    • مهدی

      طبق قانون جدید اگه توپ به پای مدافع برخورد کنه آفساید نیست.

    • شیزن

      شما با مدافع و مهاجم روی یک خط نیستی که تشخیص بدی با این صحنه اصلا نمیشه قضاوت کرد از نظر من افساید نبود شما مقدار باز شدن پای مدافع و با مهاجم و خط زمین مقایسه کن تقریبا دوتا تویک خط هستند الان زاویه این عکس نشون نمیده چون از بالاتر گرفته شده نه اینکه با اون دوتا تو یک خط بوده باشه .چطور همینطور رو هوا قضاوت میکنید؟ اونها تو زمین هستند و اون همه دوربین اشتباه میکنند بعد شما از اینجا با زاویه ای که نمیتونید درست ببینید و چهار تا عکس که اصلا مشخص نمیکنه قضاوت کردید؟

    • شیزن

      یک چیز دیگه شما اون خط کم رنگ‌ و که پای هر دو بازیکن روی اون قرار داره رو ببین متوجه میشی هر دو تو یک خط هستند و افساید نبوده

    • Borhany

      این گل در واقع آفساید بود اما در قانون جدید فوتبال اگر بازیکن حریف در مسیر توپ با توپ تماس داشته باشد که درواقع قصد دفع توپ شود گل درست است، دقیق اینجا هم همین اتفاق افتاد.

    • بدون نام

      گلی که بلژیک توی نیمه‌نهایی زد و آفساید اعلام شد از این سالمتر بود،به هر حال فوتبال همیشه پر بوده از این صحنه‌ها.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج