جاباما
۱۱۶۲۵۲۷
۱۰ نظر
۵۰۰۴
۱۰ نظر
۵۰۰۴
پ

لیگ برتر ما هم بالاخره داره شروع میشه

در آستانه شروع بیست‌و‌یکمین دوره لیگ از قیمت تیم‌ها، گران‌ترین بازیکنان‌شان و ... بر اساس جدیدترین اطلاعات سایت ترانسفرمارکت گفتیم

برترین‌ها: هیجان فوتبال در کشورمان از ساعتی دیگر با آغاز بیست و یکمین دوره لیگ برتر شروع می شود. فوتبال محبوب ترین ورزش جهان و ایران است و جایگاه ویژه ای در زندگی ما دارد. ما با فوتبال می خندیم و گریه می کنیم. بچگی می کنیم و بزرگ می شویم. فوتبال برای ما می تواند هم درس زندگی باشد، هم تفریح زندگی. پس بد نیست هیجانش را دنبال کنیم، به اندازه و درست کری بخوانیم و از آن لذت ببریم.

لیگ برتر ما هم بالاخره داره شروع میشه

استقلال‌تهران

ارزش‌تیم 12.18 میلیون‌یورو

باارزش‌ترین بازیکن ارسلان مطهری

ارزش تیم آبی‌پوشان تهرانی که میانگین سنی بازیکنان‌شان 26.1 است، بیش از 12 میلیون یورو تخمین زده شده است و در صدر فهرست باارزش‌ترین تیم‌های ایرانی از نگاه سایت ترانسفرمارکت قرار دارد. بازیکنان این تیم به‌طور میانگین 406 هزار یورو ارزش دارند و ارسلان مطهری با 900 هزار یورو، گران‌ترین بازیکن استقلال محسوب می‌شود. رشید مظاهری، مرادمند، چشمی، مهدی‌پور، عارف غلامی و ... به ترتیب جزو باارزش‌ترین بازیکنان این تیم طبق اطلاعات ترانسفرمارکت هستند.

لیگ برتر ما هم بالاخره داره شروع میشه

فرهاد مجیدی امسال تیم را خودش بسته و به نظر می‌رسد از مدیریت جدید باشگاه هم رضایت دارد. تیم او نسبت به فصل قبل تغییراتی داشته و جدایی بازیکنان کلیدی مثل مهدی قایدی، میلیچ، محمد نادری، فرشید اسماعیلی، مسعود ریگی و شیخ دیاباته کار را برای سرمربی جوان آبی‌ها که توقعات را هم بالابرده بسیار زیاد است. مجیدی البته خریدهایی داشته و اتفاقاً در سبد او بازیکن خارجی هم دیده می‌شود که باید منتظر رونمایی از او در بازی با هوادار باشیم. آبی‌های پایتخت طی هفته‌های گذشته با اتفاقات و حرف و حدیث‌های زیادی روبه‌رو بودند و حالا فقط پیروزی در بازی اول می‌تواند آرامش را به تیم و هوادارانش بازگرداند.

پرسپولیس ‌تهران

ارزش‌تیم ۱۱.۲۸ میلیون‌یورو

باارزش‌ترین بازیکن مهدی ترابی

سرخ‌پوشان پایتخت که به‌تازگی از لیگ‌قهرمانان آسیا حذف شدند، در رده دومین تیم با ارزش لیگ‌برتر کشورمان قرار دارند. میانگین سنی بازیکنان پرسپولیس ۲۷.۴ است که جزو ۴ تیم سالمند لیگ محسوب می‌شوند. ارزش بازیکنان این تیم به طور میانگین ۴۰۴ هزار یورو است. بعد از مهدی ترابی یک میلیون دلاری، سیامک نعمتی، عبدی، سرلک، آقایی و ... گران ترین بازیکنان پرسپولیس محسوب می‌شوند.

لیگ برتر ما هم بالاخره داره شروع میشه

بعد از جدایی حسین کنعانی زادگان، احمد نوراللهی و مغانلو از تیم قهرمان، یحیی گل محمدی خیلی زود دست به کار شد و جای آنها را با علیرضا ابراهیمی ، رضا اسدی و پاکدل پر کرد. البته تعدادی از این خرید‌ها در بازی لیگ قهرمانان آسیا خیلی امیدوارکننده ظاهر نشدند. تیمی که با گلات قهرمانی وارد لیگ بیست و یکم می‌شود هنوز در تلاش برای جذب یک بازیکن ششدانگ خارجی هم هست بخصوص پس از باخت سنگین مقابل تیم متمول و پرمهره الهلال عربستان. قرمزهای پایتخت برای ادامه تاریخ‌سازی‌شان در لیگ برتر کار بسیار سختی دارند. تغییرات مدیریتی و از همه مهم‌تر قطع همکاری با کارگزار و قرارداد جدید نداشتن با حامی مالی هم یکی دیگر از مسائل مهم این تیم است.

سپاهان اصفهان

ارزش‌تیم ۸.۶۰ میلیون‌یورو

باارزش‌ترین بازیکن سجاد شهباززاده

نوبتی هم باشد، نوبت نایب قهرمان فصل گذشته لیگ‌برتر است! سپاهان که در فصل نقل‌و‌انتقلات بر خلاف سروصدای تیم‌های دیگر، بازیکنان شاخص و باکیفیتی را جذب کرد، سومین تیم باارزش لیگ‌برتر امسال است. میانگین سنی بازیکنان این تیم ۲۷.۶ است که از این لحاظ فقط یک دهم با آلومینیوم اراک که صاحب بالاترین میانگین سنی است، فاصله دارد. ارزش بازیکنان این تیم به‌طور میانگین، ۳۳۱ هزار یورو است و بعد از سجاد شهباززاده، فرشاد احمدزاده، نورافکن، ریگی، اسماعیلی‌فر، سروش رفیعی و ... جزو باارزش‌ترین بازیکنان این تیم هستند.

لیگ برتر ما هم بالاخره داره شروع میشه

برای پر کردن جای احسان حاجی‌صفی، پیام نیازمند، محمد محبی و چند بازیکن دیگر، محرم نویدکیا باید سراغ بازیکنانی می‌رفت که بتوانند در لیگ بیست و یکم کار را برایش دربیاورند. به همین دلیل وقتی پرسپولیسی‌ها را در پرداخت مطالبه تیم پرتغالی بابت شهریار مغانلو ناکام دیدند خیلی زود محبی را به آنجا فرستادند تا شرایط جذب مغانلو آسان‌تر شود. آنها مسعود ریگی یکی از بهترین‌های دو سه سال اخیر را هم از استقلال گرفتند تا با خیال راحت خط میانی‌شان را به او بسپارند. سپاهانی‌ها تا هین جا با این دو خرید خوب نه فقط خودشان را تقویت کردند بلکه باعث تضعیف سرخابی‌های تهرانی هم شدند. آنها دو دروازه‌بان جدید را هم به خدمت گرفته است؛ نیما میرزازاد و کریستوفر نت. طلایی‌پوشان اصفهانی امروز پذیرای مس رفسنجان هستند.

گل‌گهر سیرجان

ارزش‌تیم ۸.۱۰ میلیون‌یورو

باارزش‌ترین بازیکن مهدی تیکدری

شاید باورش سخت باشد اما ارزش تیم نماینده استان کرمان از فولاد، تراکتور و ... از نگاه ترانسفرمارکت باارزش‌تر است. این تیم با مربیگری امیر قلعه‌نویی، اردوی آماده‌سازی خود را در ترکیه پشت سر گذاشت و آماده حضور با قدرت در لیگ‌برتر است. میانگین سنی بازیکنان این تیم ۲۷.۲ و ارزش بازیکنان آن به طور میانگین ۳۲۴ هزار یورو است. مهدی تیکدری با ارزش ۶۵۰ هزاریورو، باارزش‌ترین بازیکن این تیم محسوب می‌شود و بعد از او، رضاخانزاده، برزای، شاکری، اکبر منادی و ... قرار دارند.

لیگ برتر ما هم بالاخره داره شروع میشه

تیم امیر قلعه‌نویی فصل قبل فقط به خاطر تفاضل گل کمتر در رتبه پنجم ایستاد. البته آنها به دلیل نفراتی که در ابتدای فصل جذب کردند خیلی بهتر از فصل قبل نتیجه گرفتند. حالا آنها برای لیگ بیست و یکم بازیکنانی را به خدمت گرفته‌اند که جای خالی احمد زنده روح، علیرضا حقیقی، علیرضا ابراهیمی، دشتی و ... را پر کنند. آنها در هفته اول میزبان تراکتور هستند که همیشه تقابل تیم‌های قلعه‌نویی با تراکتور جذاب بوده بخصوص که الان فیروز کریمی هدایت پرشورها را برعهده دارد. کار ژنرال نسبت به قبل سنگین‌تر خواهد بود چرا که با این خرید توقع هواداران تیمش بیشتر شده است.

فولاد اهواز

ارزش‌تیم ۷.۶۵ میلیون‌یورو

باارزش‌ترین بازیکن آیاندا پاتوسی

قهرمان فصل‌گذشته جام‌حذفی کشور که موفق به شکست استقلال در فینال شد، پنجمین تیم باارزش لیگ امسال است. ارزش بازیکنان این تیم که میانگین سنی‌شان ۲۶ سال است، به طور میانگین ۲۳۹ هزار یورو قیمت گذاری شده است. بعد از پاتوسی به ارزش ۹۰۰ هزار یورو، کولیبالی، حردانی، ساسان انصاری، آبشک و ... جزو گران‌ترین بازیکنان این تیم محسوب می‌شوند.

لیگ برتر ما هم بالاخره داره شروع میشه

تیم قهرمان جام حذفی که حالا کادر سابقش را به همراه ندارد، پس از جدایی چند بازیکن کلیدی‌اش مثل فروزان، احمدزاده و ابراهیمی برای اینکه دیگر ستاره‌هایش مثل پریرا، آبشک و پاتوسی را از دست ندهد خیلی زود دست به کار شد و قبل از هر چیز با آنها تمدید کرد و عبدا... ویسی هم بازیکنانی را به خدمت گرفت که از آنها شناخت داشت. البته او کار بسیار سختی دارد چون تیم قهرمان حذفی را تحویل گرفته و به همین دلیل هم هوادارانش انتظار بالایی از تیم‌شان دارند. فولاد در حالی پذیرای قرمزهای پایتخت خواهد بود که چند بازی تدارکاتی را برای آماده‌سازی‌شان انجام داده‌اند. بازی آنها با پرسپولیس به نوعی سوپر جام غیر رسمی فصل قبل هم خواهد بود.

تراکتور تبریز

ارزش‌تیم ۶.۸۰ میلیون‌یورو

باارزش‌ترین بازیکن محمد عباس‌زاده

این تیم که هنوز چند ماهی از حضور فیروز کریمی روی نیمکت آن نگذشته، ششمین تیم با ارزش لیگ امسال است و دوئل آن‌ها با تیم گل‌گهر در هفته اول، یکی از هیجان‌انگیزترین بازی‌ها به نظر می‌رسد. میانگین سنی بازیکنان این تیم تبریزی ۲۵.۴ سال و ارزش بازیکنانش به طور میانگین ۲۲۷ هزار یورو قیمت‌گذاری شده است. بعد از مهاجم نام آشنای این تیم به ارزش ۶۰۰ هزار یورو، پیمان بابایی، هادی محمدی، اکبر ایمانی، محمدرضا اخباری و ... جزو باارزش‌ترین بازیکن‌های این تیم محسوب می‌شوند.

لیگ برتر ما هم بالاخره داره شروع میشه

تراکتوری‌ها با بسته بودن پنجره‌شان خیلی با فراغ بال در بازار نقل و انتقالات وارد نشدند. این تیم به دلیل مشکلات مالی تعدادی از بازیکنان مطرحش را هم از دست داده و با چهره‌های جدید وارد لیگ بیست و یکم می‌شود. تیم تبریزی در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا حضور ندارد و شاید این اتفاق باعث شود تا آنها همه تمرکزشان را به لیگ و جام حذفی معطوف کنند. فیروز کریمی در روزهای گذشته به دلیل انتشار برخی شایعات مبنی بر جذب بازیکن سفارشی که البته تأیید هم نشد با حواشی همراه بود. برای او در نخستین بازی نباختن مقابل تیم گل گهر آن هم در سیرجان می‌تواند نتیجه قابل قبولی باشد.

صنعت نفت آبادان

ارزش‌تیم ۶.۴۰ میلیون‌یورو

باارزش‌ترین بازیکن طالب ریکانی

بدون شک یکی از تیم‌هایی که پرشورترین طرفداران را نه تنها در ایران بلکه جهان دارد، همین صنعت نفت آبادان است که هفتمین تیم باارزش این دوره از مسابقات لیگ‌برتر محسوب می‌شود. ارزش بازیکنان این تیم به طور میانگین ۲۰۰ هزار یورو و میانگین سنی شان ۲۵.۷ سال است. بعد از طالب ریکانی، بازیکن محبوب این تیم به ارزش ۶۵۰ هزار یورو، محمدرضا غبیشاوی، اهل شاخه، ساکی، محمود مطلق‌زاده و ... با ارزش‌ترین بازیکنان این تیم هستند.

لیگ برتر ما هم بالاخره داره شروع میشه

علیرضا منصوریان که در ابتدا قراردادش را با آلومینیوم اراک تمدید کرد و پس از چند روز به دلیل اختلافاتی که میان او با مسئولان باشگاه به وجود آمد قراردادش را فسخ کرد، خیلی زود با نفتی‌های آبادان به توافق رسید. او مجاهد خذیراوی را به کادرش اضافه و نفراتی را جذب کرد که بیشتر خوزستانی و البته آبادانی بودند. سرمربی جدید خیلی خوب می‌داند مسئولیت چه تیمی را پذیرفته است. هواداران صنعت به معنای واقعی با تیم‌شان زندگی می‌کنند و عاشقانه دوستش دارند که همین کار را برای منصوریان سخت می‌کند. شاید به همین دلیل از ابراهیم قاسمپور، پیشکسوت فوتبال و سرمربی سابق نفت آبادان خواسته راهکاری را برایش مشخص کند تا در این تیم موفق باشد.

مس رفسنجان

ارزش‌تیم ۶ میلیون‌یورو

باارزش‌ترین بازیکن فراز امامعلی

دومین نماینده استان کرمان در لیگ‌برتر کشورمان در رده هشتمین تیم باارزش مسابقات امسال قرار دارد. این تیم هم جزو یکی از فعال ترین ها در نقل و انتقالات امسال بود و چندین بازیکن از سپاهان، تراکتور، سایپا و ... به خدمت گرفت. میانگین سنی بازیکنان این تیم ۲۷.۲ و ارزش آن‌ها به طور میانگین ۲۰۷ هزار یورو تخمین زده شده است. بعد از امامعلی به ارزش ۴۲۵ هزار یورو، گران‌ترین بازیکنان این تیم به ترتیب عبارتند از میثم تیموری، محمد انصاری، سلیمانی، عقیل کعبی و .... .

لیگ برتر ما هم بالاخره داره شروع میشه

محمد ربیعی در نخستین سال حضور مس‌رفسنجان در لیگ برتر توانست تیمش را در میانه جدول حفظ کند. او که باز هم مورد اعتماد مسئولان باشگاه قرار گرفته، دو بازیکن عمانی و دو سه بازیکن خوب لیگ برتری را هم به خدمت گرفت. اما به نظر می‌رسد در یکی دو پست مثل دفاع چپ با ترافیک بازیکن روبه‌رو شود. مس رفسنجان در نخستین بازی باید به زمین تیم پرمهره و از حالا مدعی سپاهان برود. شاید بازی اول با سپاهان مزایایی هم برای‌شان داشته باشد به شرطی که اصفهانی‌ها خیلی در شرایط ایده‌آل‌ نباشند.

ذوب‌آهن اصفهان

ارزش‌تیم ۵.۷۳ میلیون‌یورو

باارزش‌ترین بازیکن میلاد جهانی

این تیم که سال ۲۰۱۰ به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسید و نایب قهرمان شد، حالا اصلا در شرایط خوبی به سر نمی‌برد. این تیم اصفهانی، نهمین تیم با ارزش لیگ امسال است و بازیکنانش به طور میانگین ۲۷.۶ ساله هستند. ارزش بازیکنان این تیم به طور متوسط ۱۹۱ هزار یورو است و بعد از میلاد جهانی که ۵۰۰ هزار یورو قیمت‌گذاری شده، ایوان مارکویچ، مومنی، قریشی، خدابنده‌لو، ابراهیم‌زاده و ... جزو با ارزش‌ترین بازیکنان این تیم هستند.

لیگ برتر ما هم بالاخره داره شروع میشه

مهدی تارتار با قبول مسئولیت ذوب آهن انتخاب هوشمندانه‌ای داشت. او هدایت تیمی را پذیرفته که فصل قبل بدترین نتایجش را در ادوار لیگ برتر به دست آورده است. حالا تارتار اگر با این تیم فقط چند پله بالاتر بایستد موفق بوده و خیلی از او ایراد نمی‌گیرند اما هنوز لیگ شروع نشده این مربی با چالش بزرگی روبه‌رو شده که فقط کسب نتایج خوب می‌تواند از حواشی احتمالی جلوگیری کند. حدادی فر به شدت نسبت به اظهارات تارتار موضع‌گیری کرده و حالا خداحافظی‌اش از دنیای فوتبال فشار را روی سرمربی جدید زیاد می‌کند. به هر حال دیدن ذوب آهن بدون کاپیتان‌شان بعد از 21 سال برای هواداران این تیم سخت است.

شهرخودروی مشهد

ارزش‌تیم ۵.۸۵ میلیون‌یورو

باارزش‌ترین بازیکن امیرحسین کریمی

تنها نماینده استان خراسان در لیگ‌برتر از لحاظ ارزش بازیکن‌هایش بین ۱۶ تیم، در رده دهم قرار دارد. این تیم که سابقه حضور در مسابقات آسیایی را هم دارد، ارزش بازیکنانش به طور میانگین قبل از حضور در این فصل، ۱۷۴ هزار یورو است. میانگین سنی بازیکنان این تیم ۲۵.۸ سال و بعد از امیرحسین کریمی به ارزش ۴۰۰ هزار یورو، گران ترین بازیکنان این تیم عبارتند از حسین محرابی، سیدمسلم کریمی، صادق صادقی، رحمان جعفری، مهدی شریفی، مهرداد بایرامی و ... .

لیگ برتر ما هم بالاخره داره شروع میشه

سرانجام شکایت مربی خارجی کار خودش را کرد و پنجره نقل و انتقالاتی این تیم بسته شد. اما با این حال تعداد زیادی از بازیکنان و مربیان این تیم عصر یکشنبه گذشته قراردادشان را ثبت کردند. هدف از این کار، صدور کارت بازی برای نخستین مسابقه شهر خودرو در لیگ بیست و یکم مقابل آلومینیوم اراک بود؛ مهاجری برای این مسابقه و در جهت تکمیل فهرست تیم خود، از 5 بازیکن امیدهای خود قرار است استفاده کند و 18 بازیکن دیگر هم که فصل گذشته در فهرست شهر خودرو بودند قراردادشان را ثبت کردند. آنها در نخستین روز لیگ بیست و یکم میزبان آلومینیوم اراک هستند.

نفت مسجد سلیمان

ارزش‌تیم ۵.۴۵ میلیون‌یورو

باارزش‌ترین بازیکن طاها شریعتی

یکی دیگر از تیم‌های پرطرفدار در جنوب کشورمان، نفت مسجد سلیمان است که در رده یازدهم از نظر میزان ارزش بازیکنانش قرار دارد. این تیم که فصل گذشته در منطقه سقوط قرار داشت و سیزدهم شد، برای فصل جدید دست به خریدهایی زد که باید منتظر ماند تا موفقیت آن‌ها را بهتر ارزیابی کرد. ارزش بازیکنان این تیم به طور میانگین ۱۸۸ هزار یورو و میانگین سنی آن‌ها ۲۷.۲ سال است. بعد از طاها شریعتی به ارزش ۴۰۰ هزار یورو که خرید جدید این تیم از سایپا است، کرار جاسم، محمد طیبی، امیر روستایی، مجتبی لطفی و ... باارزش‌ترین بازیکنان این تیم محسوب می‌شوند.

لیگ برتر ما هم بالاخره داره شروع میشه

نفت مسجدسلیمان به زعم فراز کمالوند، سرمربی این تیم خیلی دیر تمریناتش را آغاز کرده و نیاز به زمان و چند بازی دارد تا هماهنگی لازم میان شاگردانش ایجاد شود. او که فصل قبل دو سه تیم عوض کرد حالا بازیکنانی را به خدمت گرفته که در میان آنها کرار جاسم سر و صدای زیادی به همراه داشت. این هافبک عراقی که پیش از این در تیم صنعت نفت آبادان، تراکتور و استقلال هم بازی کرده بود، مدعی شده که در شرایط مسابقه قرار دارد. هواداران نفتی بسیار امیدوارند که با حل مشکلات مالی، تیم‌شان در کوران مسابقات دغدغه سقوط را نداشته باشد.

آلومینیوم اراک

ارزش‌تیم ۵.۱۵ میلیون‌یورو

باارزش‌ترین بازیکن حسین پورحمیدی

شاگردان خطیبی در رده دوازدهم باارزش‌ترین تیم لیگ امسال قرار دارند و البته فصل پیش را هم در رده یازدهم به پایان رساندند. بازیکنان این تیم که این روزها امید زیادی به درخشش دارند و گفته‌اند که نتایج ما در این فصل تحسین همه را برخواهد انگیخت، به طور میانگین ۲۷.۷ سال دارند و از این نظر در رتبه اول مسن‌ترین تیم های لیگ امسال هستند. ارزش بازیکنان آلومینیوم اراک به طور میانگین ۱۸۴ هزار یورو و بعد از حسین پورحمیدی به ارزش ۴۵۰ هزار یورو، ساسان حسینی، امید سینگ، وحید محمدزاده، احمد جبوری و ... باارزش‌ترین بازیکنان این تیم هستند.

لیگ برتر ما هم بالاخره داره شروع میشه

بازگشت رسول خطیبی و رفع سوء‌تفاهمات میان او با هواداران باعث شده تا امیدواری‌ها نسبت به آینده این تیم بیشتر هم شود.
آنها بازیکنان زیادی را به خدمت گرفتند و به همان اندازه هم بازیکن از دست دادند. شاید جدایی حامد پاکدل و پر کردن جای خالی او برای اراکی‌ها سخت باشد. پاکدل فصل قبل بهترین بازیکن تیمش بود که حالا پیراهن پرسپولیس را به تن کرده است. اگر خطیبی همان روند خوب تیمش را که از هفته دوم، سوم فصل قبل آغاز شده، در پیش بگیرد باز هم حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت. آنها در نخستین بازی میهمان پدیده مشهد هستند.

نساجی مازندران

ارزش‌تیم ۴.۳۸ میلیون‌یورو

باارزش‌ترین بازیکن رضا جعفری

یکی از تیم‌هایی که بیشترین ضربه را از ممنوعیت ورود تماشاگران به ورزشگاه به دلیل پروتکل‌های بهداشتی خورده، نساجی مازندران است. تیمی که شکست دادنش در ورزشگاه خانگی و مقابل چشم طرفداران پرشور این تیم، از بزرگان هم برنمی‌آید. ارزش بازیکنان این تیم به طور میانگین ۱۵۶ هزار یورو است، میانگین سنی‌شان ۲۷.۱ است و لیگ سال گذشته را در رده دوازدهم به پایان رساندند. بعد از رضا جعفری به ارزش ۴۰۰ هزار یورو، مرتضی منصوری، علیرضا حقیقی، حسین زامهران، مسعود شجاعی و ... گران‌ترین بازیکنان این تیم هستند.

لیگ برتر ما هم بالاخره داره شروع میشه

نساجی که فصل گذشته با انتخاب ساکت الهامی به‌عنوان سرمربی توانست تیمش را از منطقه خطر دور و در نهایت سهمیه لیگ برتری‌اش را حفظ کند. حالا با جذب بازیکنان باتجربه‌ای مثل مسعود شجاعی و علیرضا حقیقی و البته حفظ بیشتر نفرات اصلی، تیم منسجم‌تری نسبت به قبل شده است. مشکل اصلی آنها آماده نبودن ورزشگاه اختصاصی‌شان و دور بودن از هواداران‌شان خواهد بود. الهامی پس از سال‌ها از چند بازیکن جوان و امید هم در تمرینات و بازی‌های تدارکاتی استفاده کرد و به نظر می‌رسد آنها هم در لیگ بیست و یکم فرصت بازی را به دست آورند.

پیکان تهران

ارزش‌تیم ۴.۴۵ میلیون‌یورو

باارزش‌ترین بازیکن نادر محمدی

این تیم که فصل پیش را در رده هفتم به پایان رساند و نتایج قابل قبولی کسب کرد، از لحاظ ارزش بازیکنانش در رده چهاردهم قرار دارد. پیکان که فصل پیش با پرتاب‌های خاص و خطرناک نادر محمدی، خطرناک‌تر از همیشه شده بود، یکی از جوان ترین تیم های لیگ با میانگین سنی ۲۴.۱ سال است. ارزش بازیکنان این تیم در فصل جاری به طور میانگین۱۷۱ هزار یورو و بعد از نادر محمدی، ابراهیم صالحی، حسین پورامینی، اسماعیل بابایی، پیمان رنجبر و ... گران‌ترین بازیکنان این تیم هستند.

لیگ برتر ما هم بالاخره داره شروع میشه

پیکان فصل گذشته با مهدی تارتار نتایج خوبی را به دست آورد و در حالی که کمتر کسی فکرش را می‌کرد کادرفنی‌اش تغییر کند اما این اتفاق افتاد و مسئولان باشگاه خیلی زود سراغ مجتبی حسینی رفتند که در لیگ بیستم با ذوب آهن در آستانه سقوط قرار داشت. حالا آنها که سرپرست تیم‌شان را هم تغییر داده‌اند و سعید دقیقی را جایگزین اصغر مدیرروستا کرده‌اند در نخستین بازی از نفت مسجدسلیمان پذیرایی می‌کنند. تیمی که در ابتدای فصل قبل هدایتش بر عهده همین مجتبی حسینی بود. این تقابل می‌تواند به جذابیت بازی کمک کند. این مربی خیلی خوب می‌داند که نباید نتایجش نسبت به تارتار ضعیف‌تر باشد.

هوادار تهران

ارزش‌تیم ۴.۳۵ میلیون‌یورو

باارزش‌ترین بازیکن رضا علیاری

تیم تازه صعود کرده هوادار به لیگ‌برتر که در هفته اول باید به مصاف استقلال ‌تهران برود، با ارزش تقریبی ۴ میلیون یورو در رده پانزدهمین تیم با ارزش لیگ امسال قرار دارد. حالا باید ببینیم که شاگردان رضا عنایتی در فصل جاری با میانگین سنی ۲۶.۴ و ارزش ۱۴۵ هزار یورویی به طور میانگین، می‌توانند برای بقیه تیم‌ها دردسرساز شوند یا خیر؟ بعد از رضا علیاری، محمد ستاری، سیدمحمد حسینی، پیمان میری و ... جزو بازیکنان با ارزش این تیم هستند.

لیگ برتر ما هم بالاخره داره شروع میشه

تیم تازه راه یافته هوادار به لیگ برتر انگیزه‌های بسیاری برای حضوری قدرتمند و البته بقا در لیگ دارد. رضا عنایتی در شرایطی تیمش را به لیگ برتر آورد که خیلی‌ها شانس کمی را برایش قایل بودند اما این مربی جوان کار بزرگی انجام داد و حالا در تلاش برای تداوم موفقیت‌هایش است. او در بازار نقل و انتقالات خیلی ریخت و پاش نکرد و نفراتی را به خدمت گرفته که نقاط ضعف تیمش را برطرف کنند. او تیمش را برای بازی فردا مقابل استقلال آماده کرده. مسابقه‌ای که بدون شک به دلیل تقابل با فرهاد مجیدی و البته تیم سابقش فوق‌العاده جذاب خواهد بود. این بازی محک سختی برای عنایتی است و کمک می‌کند که عیار تیم را بیشتر بشناسد.

فجرسپاسی شیراز

ارزش‌تیم ۳.۹۵ میلیون‌یورو

باارزش‌ترین بازیکن احمد زنده‌روح

یکی از ریشه‌دارترین تیم‌های لیگ‌برتر که چندین سال از سطح اول مسابقات فوتبال کشور دور بود و نامش با شاه‌غلام پیروانی گره خورده، در رتبه آخر ارزشمندترین تیم‌های لیگ برتر امسال قرار دارد. ارزش بازیکنان این تیم به طور میانگین ۱۲۷ هزار یورو، میانگین سنی‌شان ۲۶.۱ است و بعد از احمد زنده روح، با ارزش ترین بازیکنان نماینده استان فارس عبارتند از سیروان قربانی، اتابک زارعی، علی نبی زاده و ... .

لیگ برتر ما هم بالاخره داره شروع میشه

تیم دوست داشتنی فجر شهید سپاسی با صعودش به لیگ برتر نه تنها باعث شادی مردم شیراز بلکه بسیاری از علاقه‌مندان به فوتبال در سراسر کشور شد. اما مشکلات این تیم همچنان به قوت خودش باقی است. همین که آنها ورزشگاه مناسبی برای میزبانی از بازی‌های‌شان را در اختیار ندارند به هیچ وجه اتفاق خوشایندی نیست. هواداران فجر حق دارند که پس از یک دهه شاهد بازی‌های تیم‌شان در لیگ برتر باشند. شاگردان اصغر کلانتری در نخستین بازی میهمان نساجی هستند که اتفاقاً آنها هم شرایط میزبانی در قائمشهر را ندارند. فجری‌ها به دلیل نظامی بودن‌شان اجازه جذب بازیکنان سرباز را دارند و همین مهم کمک زیادی به آنها خواهد کرد. شاید برای آنها در نخستین سال حضورشان بقا در لیگ در اولویت باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سپاهان سوم؟خخخخخخخ

    • بدون نام

      سپاهاااان رو زدی سوم؟؟؟

      پاسخ ها

      • پرسپولیس

        منم بات موافقم
        باید پرسپولیس اول،سپاهان دوم،......استقلال چهاردهم.

    • بدون نام

      استقلال، سرور پرسپولیسه

      پاسخ ها

      • شاپور

        تو ولخرجی بله

    • بدون نام

      فوتبال ما خیلی ضعیف شده و وقتی حرف از ضعف فوتبال به میان میاد افراد متعصب فقط مخالفت می‌کنند و قبول ندارند که فوتبال ایران مشکل داره، نمونش هم باخت همه تیم های باشگاهی پا در مسابقات باشگاه‌های آسیا هست، ما بعد از ۴ سال هنوز داریم به اینکه بیرانوند پنالتی رونالدو رو گرفت افتخار می‌کنیم، همه کشورها پیشرفت میکنن و ما همیشه دلخوشیم به همین چیزها، گل‌رهای ما خیلی ایراد داره کارشون ، تعصب بیجا و طرفداری و تعريف و تمجید از یه شخص مطمئنا دشمنی هست نه دوستی اگه کسی اشتباهش ندونه سعی در اصلاحش نمیکنه

    • بدون نام

      ای بابا لیگ شروع شد باز ما قهرمان میشیم . تکراری شده

    • naser

      لیگ بدون تماشاچی وبدون وی ای آر بدردعمه شون میخوره

    • بدون نام

      اخه کیسه چیه که ارزش داشته باشه

    • م س

      کیسه حکومتی چون‌براش بازیکن خارجی گرفتن بار ارزش شده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج