جاباما
۱۱۶۲۶۸۹
۱ نظر
۵۰۲۵
۱ نظر
۵۰۲۵
پ

خریبین به النصر: شما از آسیا چه می‌دانید؟!

هواداران الهلال عربستان پس از صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا برای رقیب دیرینه خود کری‌خوانی کردند و هم‌چنین مهاجم سابق آبی‌پوشان ریاض پیام کنایه‌آمیزی برای النصری‌ها داشت.

ورزش سه: هواداران الهلال عربستان پس از صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا برای رقیب دیرینه خود کری‌خوانی کردند و هم‌چنین مهاجم سابق آبی‌پوشان ریاض پیام کنایه‌آمیزی برای النصری‌ها داشت.

ساعتی پیش در نخستین مصاف مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، تیم فوتبال الهلال عربستان با هدایت لئوناردو ژاردیم موفق شد ۲-۱ از سد النصر عربستان بگذرد و به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسد؛ در شبی که موسی مارگا و سالم الدوساری بار دیگر برای الهلالی‌ها درخشیدند و با گلزنی آن‌ها بود که آبی‌پوشان ریاض اولین فینال ACL ۲۰۲۱ لقب گرفتند.

پس از پایان بازی و در جشن صعود الهلالی‌ها، هواداران این تیم روی سکوهای ورزشگاه کینگ سعود یونیورسیتی برای النصری‌ها کری‌خوانی می‌کردند و شعارشان این بود که «آسیا سخت است، جای شما نیست!». الهلال و النصر دو تیم قدیمی فوتبال عربستان هستند که رقابت دیرینه‌ای با یکدیگر دارند و در این بین امشب هواداران آبی‌پوش جو ورزشگاه را به دست گرفتند و زردپوشان النصری‌ها را مورد تمسخر قرار دادند.

خریبین به النصر: شما از آسیا چه می‌دانید؟!

عمر خریبین مهاجم سوری تیم الوحده امارات که سابقه بازی در الهلال را دارد و این فصل با الوحده در مرحله یک چهارم نهایی مقابل النصر عربستان تیمش حذف شد، در پیامی ویدئویی برای هواداران النصر عربستان کری خواند و گفت: «شما از آسیا چه می‌دانید؟!».

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خربین شما که 5 تا ازش خوردین رو که نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج