۱۱۶۲۷۰۱
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

ماجرای اسیدپاشی بر روی جوان مزاحم

وقتی زن جوان از صدای پخش ماشین پسر همسایه کلافه شد محتویات ظرف چاه بازکن را روی سر او خالی کرد؛ غافل از اینکه داخل ظرف اسید است.

همشهری: وقتی زن جوان از صدای پخش ماشین پسر همسایه کلافه شد محتویات ظرف چاه بازکن را روی سر او خالی کرد؛ غافل از اینکه داخل ظرف اسید است.

ساعت یک بامداد دیروز از طریق افسرنگهبان کلانتری ۱۳۶فرجام به قاضی مصطفی واحدی، بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی تهران خبر رسید که زنی جوان روی پسر همسایه اسیدپاشی کرده است. شواهد اولیه نشان می‌داد پسر جوان و چند نفر از دوستانش زیر پنجره اتاق زن جوان در کوچه صدای پخش خودرو را زیاد کرده بودند که زن همسایه به‌خاطر بلند بودن صدا عصبانی شده و مقداری اسید روی پسر جوان ریخته است.

زمانی که مأموران به محل حادثه رسیدند پسر جوان به‌دلیل سوختگی از ناحیه کمر، دست‌ها، گردن و کتف به بیمارستان منتقل شده بود. در این شرایط بود که به دستور بازپرس پرونده زن ۳۷ساله بازداشت شد و صبح دیروز در دادسرا تحت بازجویی قرار گرفت. او در اعترافاتش ضمن شرح حادثه گفت ناخواسته روی پسر جوان اسید ریخته است. متهم گفت: من به تنهایی زندگی می‌کنم.

پسر همسایه همیشه سر و صدای زیادی راه می‌انداخت و مزاحمت ایجاد می‌کرد. او آرامش من را به‌هم ریخته بود. شب حادثه او صدای پخش خودرواش را زیاد کرده بود و همراه دوستانش باصدای بلند حرف می‌زدند و این کار مرا عصبانی کرد. متهم در ادامه گفت: آن روز برای تمیز کردن کاشی‌ها مایع جرم گیر خریده بودم و ظرف خالی‌اش هنوز در خانه بود.

وقتی عصبانیتم به اوج خودش رسید این ظرف را برداشتم و داخلش را پر از آب کردم و از پنجره آن را روی پسر همسایه ریختم و آنها دیگر صدایشان نیامد. باور کنید نمی‌دانستم اگر آب داخل این ظرف بریزم ممکن است تبدیل به اسید شود. من فقط برای اینکه آنها را پراکنده کنم دست به چنین کاری زدم و قصد آسیب زدن به کسی را نداشتم. براساس این گزارش، هم‌اکنون متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی در بازداشت به سر می‌برد و بازپرس پرونده به پزشکی قانونی دستور داده تا میزان سوختگی پسر جوان مشخص شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      پلیس هوشمند و امنیت پایدار! معلوم نیست این امنیت پایدار را از کدام بقالی باید خریداری کنیم چون راست راست در روز روشن که از خیابان و پیادروها می گذریم امان را صداهای بلند استریوهای ارابه مرگ از همه بریده اند و شب ها هم که جای خود را دارد همراه با جیغ های دختران شیشه ای. جوان هستند چه اشکال دارد! همه چیز را در این مملکت با بازی گرفته اند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        صدای وقت و بی وقت بلندگوی ماشینهای ضایعاتی رو نمیشنوی انگار، پلیس بخواد برخورد کنه اول جلوی اینا رو بگیره

    • علی

      به نظر من از زمانی که مردم طرز فکرشان اینطور شده که هر کس هر جور رفتار کند به خودش مربوط هست و آزاد است نتیجه اش همین نا به هنجاری هاست

    • بی نام.

      حقش بوده پسره.به جهنم..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج