جاباما
۱۱۶۳۷۱۷
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

ورود به کدام شهر‌ها ممنوع است؟

معاون اجتماعی پلیس راهور اعلام کرد: ورود و خروج به شهر‌های قرمز و نارنجی همچنان ممنوع است و هموطنان در صورت رعایت نکردن دستورالعمل ستاد ملی مقابله با کرونا جریمه می‌شوند.

خبرگزاری ایرنا: معاون اجتماعی پلیس راهور اعلام کرد: ورود و خروج به شهرهای قرمز و نارنجی همچنان ممنوع است و هموطنان در صورت رعایت نکردن دستورالعمل ستاد ملی مقابله با کرونا جریمه می‌شوند.

سرهنگ عین الله جهانی افزود: ممنوعیت و محدودیت تردد در شهرهای قرمز و نارنجی همچنان ادامه دارد اما آمار تعداد شهرهای قرمز و نارنجی تغییر کرده است.

وی با بیان اینکه براساس ابلاغیه‌ ستاد ملی مقابله با کرونا به پلیس طرح محدودیت و ممنوعیت ها همچنان ادامه دارد، گفت: تردد شبانه نیز از ساعت ۱۰ تا سه بامداد نیز اجرا می شود.

سرهنگ جهانی اضافه کرد: از ادامه عملیات عمرانی منجر به انسداد مسیر در آزاد راه تهران شمال خبر داد و گفت:‌ این آزاد راه تا سوم آبان ماه ۱۴۰۰ کماکان مسدود است.

ورود به کدام شهر‌ها ممنوع است؟

معاون اجتماعی پلیس راهور از هموطنان خواست طرح کنترل محدودیت‌ها را اجرا کرده و در این زمینه با پلیس همکاری کنند.

سرهنگ جهانی اضافه کرد: کسانی که با پلاک‌های غیر بومی قصد ورود به شهرهای قرمز و نارنجی را دارند، باید بدانند که ورود به این شهرها ممنوع است و در صورت ورود به شهرهای قرمز، یک میلیون تومان و ورود به شهرهای نارنجی ۵۰۰ هزار تومان جریمه می شوند.

وی تصریح کرد: البته تردد وانت ها با پلاک عمومی، سفید و نارنجی بلامانع است.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، اکنون شهرستان‌های جلفا، مرند در استان آذربایجان شرقی، اشنویه، بوکان، پیرانشهر در استان آذربایجان غربی، استهبان در امستان فارس، بانه، سقز در استان کردستان، پاوه، جوانرود، روانسر، سرپل ذهاب در استان کرمانشاه، چرام، کهگیلویه در استان کهگیلویه و بویر احمد، زرندیه در استان مرکزی و مهریز در استان یزد در وضعیت قرمز قرار گرفتند.

بنا بر این گزارش، طبق آخرین آمار رنگ‌بندی کشور، اکنون ۱۶ شهرستان قرمز، ۱۱۹ شهرستان نارنجی، ۲۲۷ شهرستان زرد و ۸۶ شهرستان آبی است.

به گزارش ایرنا، هفته گذشته ۲۴ مهر ماه شهرستان‌های اشنویه، بوکان، پیرانشهر، سردشت در استان آذربایجان غربی، استهبان در استان فارس، سنندج در استان کردستان و پاوه، جوانرود، سرپل ذهاب در استان کرمانشاه در وضعیت قرمز بودند و ۹ شهرستان قرمز، ۱۰۶ شهرستان نارنجی، ۲۲۸ شهرستان زرد و ۱۰۵ شهرستان در وضعیت آبی قرار داشتند.

با این وصف در طول یک هفته، هفت شهر به شهرهای قرمز کرونایی افزوده شده است.

افزایش شهرهای قزمز در حالیست که مسولان وزارت بهداشت همواره نسبت به آغاز خبز ششم کرونا از آبان ماه هشدار داده اند.

بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز یکشنبه ۲۵ مهر ماه گفت:‌ هنوز بابت کرونا و پیک ششم آسوده خاطر نیستیم و باید درحالت آماده‌باش بمانیم و امیدوارم با انجام واکسیناسیون سراسری در ماه‌های آینده، در وضعیت بهتری قرار بگیریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      جناب سرهنگ جهانی چرامن درشهرستان وباحدود هشتصدکیلومترباتهران فاصله ودرحال خواندن نمازدرمنزل شخصی پیامک میادواسام شما درحال تردد ودرمیسر تهران قم دوربینهای مکانیزه شماره شماراثبت کرده ومشمول جریمه هستید آخه چرا چرا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چون اینا پول خداشونه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج