۱۱۶۴۲۳۸
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

اصولی: تیم پدیده برای فرد خاصی نیست

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال گفت: باید از امتیاز تیم پدیده در لیگ برتر حمایت می‌کردیم، زیرا این تیم متعلق به مردم مشهد است و برای فرد خاصی نیست.

ایرنا: عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال گفت: باید از امتیاز تیم پدیده در لیگ برتر حمایت می کردیم زیرا این تیم متعلق به مردم مشهد است و برای فرد خاصی نیست.

احسان اصولی در گفت و گویی اظهار داشت: اختلاف نشات گرفته از عملکرد مجموعه و دغدغه ای است که برای فوتبال استان داریم و هواداران مطالبه ای از ما دارند و ما هم مطالباتی داریم که خوشایند بعضی دوستان نیست.
وی ادامه داد: به عنوان رییس هیات فوتبال خراسان رضوی مسوولیت صیانت و حفظ امتیاز لیگ برتری را نسبت به وقایعی که شاهدش هستیم، داریم.

وی افزود: پدیده امتیاز را خرید و به لیگ برتر آمد و نماینده استان شد اما شرکت پدیده دچار مشکل شد و دوستان در استان ورود کردند و تیم را طی صلح نامه ای تحویل گرفتند. در آن زمان یحیی گل محمدی سرمربی پدیده بود و ۱۰ هفته تیم را در صدر جدول حفظ کرد و سهمیه آسیا را گرفت.

رییس هیات فوتبال خراسان رضوی عنوان کرد: بعد از واگذاری مشکلاتی به وجود آمد و هیچ فردی در این زمینه پاسخگو نبود و مشکلاتی هم برای جمعی از هیات مدیره باشگاه پیش آمد و در این زمینه مقام قضایی و شورای تامین استان ورود پیدا کردند.

وی ادامه داد: با این مشکلات ما نظاره گر نبودیم و کمک کردیم و معتقدیم این تیم متعلق به مردم مشهد است و برای فرد خاصی نیست و اختلاف و مشکل شخصی نداریم. تلاش کردیم تا امتیاز این تیم در لیگ برتر حفظ شودو هر چقدر چنین مسایل حاشیه ای رخ می دهد، بیشتر نگران می شویم.اصولی یادآور شد: دشمنی وجود ندارد و در کنار آن هم چیزی به عنوان شهر خودرو به ثبت نرسیده و باید نام تیم را پدیده بگوییم. چرا به این تیم شهر خودرو می گویید. بهاروند به من گفت که آقایان به ما فشار می آورند که نام تیم را به شهر خودرو تغییر دهند اما نپذیرفتیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج