۱۱۶۴۲۵۵
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

سیدعباسی: یامگا یک خارجی ارزشمند است

من معتقدم استقلال منطقی بازی می‌کند و بیشتر از هر چیزی تاکتیک‌پذیری و منطق در سبک بازی استقلال فصل جدید به چشم می‌خورد. فرهاد مجیدی و اعضای کادرفنی به‌خوبی با این تیم کار کرده‌اند و از حالا می‌توان چشم‌انداز خوبی را در پایان فصل برای استقلال متصور بود. هرچند از الان صحبت کردن درباره قهرمانی خیلی زود است.

فرهیختگان: تیم فوتبال استقلال در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر موفق شد در اصفهان با دو گل بازیکن جدید خارجی خود ذوب‌آهن را شکست دهد. این تیم بعد از سال‌ها در هفته دوم رقابت‌ها به پیروزی رسید و این درحالی است که بعد از ۵سال نیز موفق شد ذوب‌آهن را در اصفهان شکست دهد. نکته قابل‌توجه اینکه استقلالی‌ها سال‌های گذشته مقابل تیم‌های مهدی تارتار به‌واسطه بسته بازی کردن این تیم‌ها دچار مشکل می‌شدند اما شب گذشته شاگردان فرهاد مجیدی با دو گل از سد تیم جدید تارتار عبور کردند تا فعلا با ۶امتیاز در کورس مدعیان قهرمانی قرار بگیرند.

داود سیدعباسی، پیشکسوت استقلال درخصوص این دیدار گفت: «اگرچه استقلال در هر دو بازی با نتایج نسبتا نزدیک به پیروزی رسید اما فراموش نکنید که این تیم قبل از آغاز فصل مشکلات فراوانی داشت و با دشواری‌های زیادی دست‌وپنجه نرم کرد تا درنهایت در وضعیت سختی به رقابت‌های لیگ برتر رسید. با این حال در هر دو دیدار و به‌خصوص در دیدار مقابل ذوب‌آهن، آبی‌پوشان برتری تاکتیکی خود را به حریف قالب کرده و این تیم نشان داد که برای بازی‌های آینده حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.»

وی ادامه داد: «من معتقدم استقلال منطقی بازی می‌کند و بیشتر از هر چیزی تاکتیک‌پذیری و منطق در سبک بازی استقلال فصل جدید به چشم می‌خورد. فرهاد مجیدی و اعضای کادرفنی به‌خوبی با این تیم کار کرده‌اند و از حالا می‌توان چشم‌انداز خوبی را در پایان فصل برای استقلال متصور بود. هرچند از الان صحبت کردن درباره قهرمانی خیلی زود است.»

پیشکسوت استقلال درباره شرایط فنی دو تیم گفت: «آبی‌پوشان این دیدار را هم خوب آغاز کردند و هم خوب به پایان بردند. هرچند در میانه بازی توپ و میدان بیشتر دراختیار ذوب‌آهن بود اما استقلالی‌ها در نیمه دوم سعی می‌کردند بیشتر چشم به ضدحملات داشته باشند. از بازی فوق‌العاده یامگا هم نباید چشم‌پوشی کرد. گل‌های این بازیکن نشان داد که یک خارجی باکیفیت و ارزشمند دیگر پیراهن استقلال را بر تن کرده است.»

سیدعباسی یادآور شد: «در این دیدار بیشتر از هر چیزی خط‌دفاعی استقلال با ارائه یک بازی منطقی و هماهنگ نشان داد که می‌توان برای روزهای سخت آینده روی آنها حساب باز کرد. اگرچه سیاوش یزدانی و محمد دانشگر هم روی نتیجه به دست آمده بی‌تاثیر نبودند اما محمدحسین مرادمند نمایش درخشانی ارائه کرد و نشان داد که بعد از اشتباهاتی که در دیدار مقابل الهلال داشت به‌خوبی از لحاظ روحی و روانی خودش را بازیابی کرده است. حالا استقلال از سه مدافع مطمئن در خط‌دفاعی خود بهره می‌برد.»

بازیکنان اسبق استقلال تاکید کرد: «درحالی که با تعویض اجباری سیدحسین حسینی در دقایق ابتدایی بازی، این موضوع می‌توانست از لحاظ روحی و روانی و فنی آبی‌پوشان را دچار مشکل کند اما با تدابیر کادرفنی و آمادگی رشید‌ مظاهری در چارچوب دروازه و همچنین حضور بازیکنان مسئولیت‌پذیر در میدان برای استقلال، باعث شد این موضوع ختم به خیر شود.»

وی در پایان گفت: «در نیمه دوم با وجود آنکه بیشتر توپ و میدان دراختیار ذوب‌آهنی‌ها بود اما این استقلال بود که با هوشمندی به گل دوم رسید، البته شاگردان مجیدی سعی کردند با فشردگی در نیمه خودی از تک‌گل نیمه اول خود محافظت کنند و به همین دلیل نیز سعید مهری زودتر از موعد مقرر به‌جای ارسلان مطهری به میدان آمد. با این حال تیم سرحال و آماده مجیدی موفق شد گل دوم را هم بزند. نکته قابل‌توجه تاکتیک‌پذیری و بازی فوق‌العاده یامگا در پست‌های مختلف در این میدان بود و امیدوارم که این پیروزی‌ها و موفقیت‌ها در دیدارهای آینده برای استقلال ادامه داشته باشد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عباس نوروزی ازگلشهرکرج

      ممنون ازآقای سیدعباسی عزیز.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج