۱۱۶۴۹۰۲
۵۰۵۸
۵۰۵۸
پ

اولین تصاویر از گلکسی A۰۳ سامسونگ

پس از افشای برخی مشخصات اصلی گوشی ارزان قیمت گلکسی A۰۳ سامسونگ، یک افشاکننده تصاویری از قاب محافظ این گوشی را منتشر کرد که می‌تواند طراحی نهایی آن را برای ما آشکار سازد.

فرارو: اخیراً مشخصات یک گوشی با شماره مدل SM-A۰۳۲F در صفحه گواهینامه Wi-Fi Alliance مشاهده شد که به باور بسیاری از کارشناسان متعلق به جدیدترین نسخه از این گوشی اقتصادی با نام Galaxy A۰۳ است، اما این مشخصات فقد هرگونه تصویری از این گوشی یا طراحی آن بود. با این حال اکنون یک افشاکننده قابل اعتماد، تصاویری از قاب محافظ این گوشی را منتشر کرد که می‌تواند طراحی نهایی آن را برای ما آشکار سازد.

سامسونگ در حال آماده شدن برای عرضه گوشی هوشمند و ارزان قیمت Galaxy A۰۳ است و گفته می‌شود که هند و روسیه می‌توانند اولین بازار‌هایی باشند که این گوشی را دریافت می‌کنند. در حالی که گزارش‌های اخیر جزئیات کلیدی گلکسی A۰۳ را فاش کرده اند، ظاهر آن همچنان یک راز باقی مانده بود تا اینکه Sudanshu Ambhore، افشاکننده سرشناس دنیای فناوری، رندر‌هایی از قاب اصلی گلکسی A۰۳ را در صفحه توییتر خود به اشتراک گذاشت که طراحی نهایی این گوشی را فاش می‌کند.

اولین تصاویر از گلکسی A۰۳ سامسونگ

شرکت سامسونگ پس از عرضه گوشی اقتصادی Galaxy A03s در اواسط سال ۲۰۲۱ میلادی، به نظر می‌رسد قصد دارد نسخه جدیدی از این تلفن همراه را با نام Galaxy A03 در اواخر همین سال روانه بازار کند.

گوشی هوشمند Galaxy A03 به احتمال فراروان نسخه‌ای پایین‌تر از Galaxy A03s خواهد بود، اما تصاویر جدید منتشر شده از قاب محافظ این گوشی حکایت از طراحی عقب متفاوت آن با A03s دارد. این تصاویر نشان می‌دهند که گلکسی A03 دارای نمایشگر ناچ قطره‌ای با چانه قابل توجه است. لبه سمت راست آن دارای دکمه تنظیم صدا و کلید پاور است. لبه پایینی A03 دارای جک ۳.۵ میلی متری صدا، میکروفون، پورت USB-C و جلوپنجره بلندگو است.

اولین تصاویر از گلکسی A۰۳ سامسونگ

بر اساس تصاویر جدید، به نظر می‌رسد یک میکروفون دیگر در لبه بالایی A۰۳ وجود دارد. پنل پشتی گوشی دارای یک ماژول دوربین مربعی شکل است که یک واحد دوربین سه گانه و یک فلاش LED را در خود جای داده است. به یاد داشته باشید، گلکسی A۰۳s دارای یک محفظه دوربین مستطیلی برای واحد دوربین سه گانه خود است. آزایش دوربین‌های گلکسی A۰۳ آینده به شکل حرف L انگلیسی است و و فلاش LED نیز روبروی دوربین بالایی قرار گرفته است.

اولین تصاویر از گلکسی A۰۳ سامسونگ

مشخصات گوشی گلکسی A۰۳ سامسونگ

لیست Geekbench گلکسی A03 نشان می‌دهد که این گوشی از چیپست Unisoc SC9863A و ۲ گیگابایت رم قدرت می‌گیرد. این امر حکایت از آن دارد که دستگاه ممکن است ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی ارائه دهد و ممکن است روی اندروید ۱۱ نسخه Go اجرا شود. برای فضای ذخیره سازی بیشتر، این گوشی به احتمال زیاد دارای یک اسلات کارت microSD اختصاصی خواهد بود. انتظار می‌رود این گوشی هوشمند از یک باتری ۵۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره ببرد، اما دیگر مشخصات آن هنوز در دسترس نیست.

اولین تصاویر از گلکسی A۰۳ سامسونگ

علاوه بر این، گوشی گلکسی A۰۳ ممکن است برخی مشخصات خود را از گوشی A۰۳s نیز قرض بگیرد. گوشی هوشمند A۰۳s دارای یک صفحه نمایش ۶.۵ اینچی +PLS LCD HD، یک دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی و یک واحد دوربین سه گانه ۱۳ مگاپیکسلی است. این گوشی دارای تراشه Helio P۳۵ و ۳ یا ۴ گیگابایت رم به همراه ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی، اسلات کارت microSD، باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع ۱۵ واتی و اسکنر اثر انگشت در کناره است. برخی از این مشخصات را به احتمال زیاد در گوشی گلکسی A۰۳ نیز خواهیم یافت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج