۱۱۶۵۸۸۱
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

خط پروازی تبریز ـ آنکارا افتتاح شد

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان شرقی از افتتاح پرواز‌های تبریز – آنکارا و بالعکس خبر داد و گفت: با برقراری این خط پروازی، پرواز‌های خارجی فرودگاه بین المللی شهید مدنی به چهار مسیر افزایش یافت.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از فرودگاه آذربایجان شرقی، نخستین پرواز این مسیر عصر روز گذشته توسط شرکت هواپیمایی آنادولی جت از فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز به شهر آنکارای ترکیه انجام شد. این پرواز طبق برنامه اعلام شده روزهای یکشنبه هر هفته ساعت ۱۵:۰۵ وارد فرودگاه تبریز شده و ساعت ۱۶ تبریز را به مقصد آنکارا ترک می‌کند.

رامین آذری پیش از انجام اولین پرواز این مسیر توسط شرکت هواپیمایی آنادولی جت از فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز به شهر آنکارای ترکیه اظهار داشت: این پرواز طبق برنامه اعلام شده روزهای یکشنبه هر هفته ساعت ۱۵:۰۵ وارد فرودگاه تبریز شده و ساعت ۱۶ تبریز را به مقصد آنکارا ترک می کند.

خط پروازی تبریز ـ آنکارا افتتاح شد

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون از فرودگاه شهید مدنی تبریز به 12 شهر داخلی و چهار شهر خارجی آنکارا، استانبول، ازمیر و ایروان پرواز انجام می شود.

مدیرکل فرودگاه های آذربایجان شرقی گفت: 15 شرکت هواپیمایی داخلی و چهار ایرلاین خارجی کار جابجایی مسافر از فرودگاه شهید مدنی تبریز را بر عهده دارند که تلاش می شود شبکه پروازی این فرودگاه تا پایان سال گسترش یابد.

طوفان هبوک سرکنسول ترکیه در تبریز نیز در این مراسم برقراری خط پروازی جدید تبریز - آنکارا را تسهیل گر ارتباطات بین دو شهر و البته مسافران دو کشور به ویژه در بخش های تجاری و اقتصادی دانست و نسبت به افزایش این ارتباطات در آینده و تحکیم و توسعه روابط ابراز امیدواری کرد.

فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز در شمالغرب شهرستان تبریز و در سال 1329 با ماموریت ارائه خدمات فرودگاهی ، ناوبری و هوانوردی جهت پذیرش پروازهای داخلی و بین المللی به منظور حمل و نقل مسافر و بار طراحی و احداث شده است و بصورت open sky و 24 ساعته عملیاتی بوده و به دلیل واقع شدن در مرز و کریدورهای هوایی بین المللی در ارائه خدمات ناوبری ، رادار و هوانوردی به پروازهای داخلی و بین المللی به خصوص پروازهای عبوری بین المللی (over fly) بیشتر از مبداء و کشورهای عضو اتحادیه اروپا به مقصد کشورهای آسیایی جنوب شرقی و آسیای میانه و بالعکس انجام می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج