۱۱۶۵۷۵۶
۲ نظر
۵۰۱۲
۲ نظر
۵۰۱۲
پ

نماینده لیکود: باید تا پایان سال به ایران حمله کنیم

همزمان ارتش اسراییل صحنه های اسکورت بمب افکن آمریکایی از سوی جنگنده اف-۱۵ ارتش اسراییل به سمت خلیج فارس را در صفحه توییتر خود به نمایش گذاشته است.

عصر ایران: یک نماینده حزب لیکود در پارلمان اسراییل (کنست) خواستار حمله نظامی به تاسیسات هسته ای ایران تا پایان سال جاری میلادی در صورت عدم توافق قدرت های جهانی با ایران بر سر موضوع هسته ای شده است.

به نقل از وب سایت " تایمز اسراییل"، " زاچی هانگبی" نماینده عضو حزب لیکود در پارلمان اسراییل در اظهاراتی گفت در غیاب توافق هسته ای بین ایران و قدرت های جهانی، اسراییل باید تا پایان سال (۲۰۲۱) به جمهوری اسلامی حمله کند؛ او افزود که دولت اسراییل در صورت حمله به ایران از حمایت کامل حزب متبوعش (لیکود) در این زمینه برخوردار خواهد بود.

نماینده لیکود: باید تا پایان سال به ایران حمله کنیم

این نماینده افزود:" ایران یک تهدید وجودی است. اگر تصمیم به حمله گرفته شود، ما از این دولت حمایت کامل می کنیم... ما به دوراهی تصمیم گیری در مورد مساله ایران نزدیک می شویم.. اگر توافقی بین ایران و قدرت‌های جهانی صورت نگیرد، باید تا پایان سال 2021 به ایران حمله کنیم."

اظهارات هانگبی در حالی مطرح شده که جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا و رهبران اروپایی در حاشیه اجلاس گروه 20 در ایتالیا، با صدور بیانیه ای مشترک "نگرانی شدید و فزاینده" خود را در مورد فعالیت‌های هسته‌ای ایران ابراز کرده و طبق گزارش‌ها درباره طرح‌های جایگزین در صورت امتناع تهران از بازگشت به میز مذاکره گفتگو کردند.

همزمان جت‌های جنگنده اف-15 اسراییل یک بمب‌افکن سنگین آمریکایی را در حالی که به سمت خلیج فارس می‌رفت در منطقه اسکورت کردند و این رویداد می تواند ارسال یک پیام تهدید آشکار از سوی اسراییل به ایران باشد.
این ماموریت اسکورت در حالی انجام شد که مقامات اسراییلی و آمریکایی در اظهارات اخیرشان درباره گزینه های جایگزین در صورت عدم رسیدن به توافق با ایران سخن گفته اند.

ارتش اسراییل در صفحه توییتر خود عکس‌ها و فیلم‌های ویدئویی از این پرواز را به اشتراک گذاشته که نشان می‌دهد بمب‌افکن آمریکایی B-۱b، که قادر به حمل بمب‌های سنگین سنگرشکن که برای حمله به تاسیسات هسته‌ای عمدتا زیرزمینی ایران مورد نیاز است، همراه با اسکورت جنگنده اف-۱۵ اسراییل به سمت خلیج فارس حرکت می کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خخخ این چی فکر کرد برا خودش

    • بدون نام

      اخه کسی میخواد حمله کنه میاد زمانش رو میگه فقط جنگ روانی راه انداختن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج