۱۱۶۶۶
۱ نظر
۵۰۲۵
۱ نظر
۵۰۲۵
پ

قاتلی که با تبر به جان یک زن افتاد

قاتل و مقتوله، خویشاوند سببی بودند و قاتل با سوءاستفاده از همین اعتماد در آذرماه سال گذشته در ساعت ۳۰،۱۱ صبح به منزل مقتوله مراجعه کرد و با تبری که از قبل در کیف جاسازی کرده بوده از غفلت مقتوله سوءاستفاده و از پشت سر چندین ضربه بر سر وی وارد کرد و او را کشته و پس از قطع دست مقتول از ناحیه مچ، طلاهای وی را به سرقت برد.

قاتلی که آذر ماه ۱۳۸۹ اقدام به قتل بانویی از بستگان خود کرده بود، در شیراز به دار مجازات آویخته شد.

معاون دادستان شیراز اظهار داشت: «کورش الف» قاتل ۳۵ ساله، یکم آذر ماه ۸۹ «فرزانه ف» را به قتل رساند و اقدام به سرقت طلاها و مثله کردن مقتوله بعد از قتل وی کرد.

مصطفی بحرینی افزود: ضرب و جرح شدید دو کودک مقتوله به‌نام‌های «آریا الف» شش ساله و «آرسه الف» ۹ ماهه از دیگر جرایم ارتکابی این قاتل است.

وی ادامه داد: قاتل و مقتوله، خویشاوند سببی بودند و قاتل با سوءاستفاده از همین اعتماد در آذرماه سال گذشته در ساعت ۱۱/۳۰ صبح به منزل مقتوله مراجعه کرد و با تبری که از قبل در کیف جاسازی کرده بوده از غفلت مقتوله سوءاستفاده و از پشت سر چندین ضربه بر سر وی وارد کرد و او را کشته و پس از قطع دست مقتول از ناحیه مچ، طلاهای وی را به سرقت برد.

رئیس اجرای احکام کیفری شیراز گفت: قاتل چند ضربه نیز به سر پسر بچه شش ساله مقتوله وارد کرد و چند ضربه تبر نیز به سر دختر بچه ۹ ماهه نیز وارد و آسیب‌های جدی به این دو کودک وارد می‌کند.

بحرینی افزود: تنها شاهد این جنایت کودک شش ساله مقتوله بوده که پس از تعریف ماجرا و با توجه به متواری بودن قاتل، موضوع روشن شد و در نهایت با تلاش شبانه‌روزی ماموران انتظامی به ویژه ماموران ناحیه آگاهی این استان قاتل در کوتاه‌ترین زمان ممکن دستگیر شد و به جرم خود اعتراف کرد.

وی ادامه داد: با پیگیری رئیس کل دادگستری فارس این پرونده در شعبه دوم دادگاه کیفری این استان در کوتاه‌ترین زمان ممکن رسیدگی شد.

معاون دادستان شیراز افزود: پس از تایید رای صادره از سوی دیوان عالی کشور و طی تشریفات قانونی حکم صادره با درخواست اولیای دم مبنی بر اجرای حکم قصاص، توسط آنان اجرا شد.

منبع: فارس

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

قاتلی که با تبر به جان یک زن افتاد


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • !

      چقدر وحشتناک یاد فیلم های ترسناک هالیوود افتادم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج