۱۱۷۱۳۹
۵ نظر
۵۰۰۸
۵ نظر
۵۰۰۸
پ

عاشق فرد دیگری شدم،شوهرم را خفه کردم!

پرونده زنی که متهم است شوهر خود را با همدستی مرد موردعلاقه‌اش به قتل رسانده در حال رسیدگی است.

روزنامه شرق: پرونده زنی که متهم است شوهر خود را با همدستی مرد موردعلاقه‌اش به قتل رسانده در حال رسیدگی است.

این پرونده روز ۱۷ اردیبهشت با اعلام گزارش شهروندی به پلیس ۱۱۰ استان خوزستان تشکیل شد. این فرد هنگام عبور از جاده‌ای خلوت شیء مشکوکی را دیده، توقف کرده و وقتی نزدیک رفته، متوجه شده بود آن شی جنازه یک مرد است.

ماموران بعد از دریافت این گزارش به محل رفتند و بررسی‌های خود را آغاز کردند. آنها پیکر بی‌جان مردی حدود ۴۰‌ساله را مشاهده کردند که به نظر می‌رسید در سانحه رانندگی جان باخته و راننده خاطی گریخته است. ماموران وقتی لباس‌های مقتول را جست‌وجو کردند هیچ مدرک شناسایی‌ای به دست نیاوردند به همین دلیل احتمال دادند این مرد خودکشی کرده باشد.

جنازه برای تعیین علت دقیق مرگ به پزشکی‌قانونی فرستاده شد و متخصصان متوجه شدند روی گردن متوفی شیارهایی وجود دارد که نشان می‌دهد وی با طناب خفه شده است. به این ترتیب تحقیقات برای شناسایی قاتل یا قاتلان آغاز شد.

کارآگاهان فهمیدند مقتول مردی ۴۳‌ساله به نام مراد است اما هیچ گزارشی درباره ناپدیدشدن او به پلیس اعلام نشده بود. همین امر سوءظن را نسبت به همسر مقتول برانگیخت. زن جوان که مهشید نام دارد وقتی تحت بازجویی قرار گرفت از ماجرای قتل شوهرش ابراز بی‌اطلاعی کرد و گفت: «من و مراد زندگی آرام و خوبی داشتیم و اصلا دلیلی نداشت که بخواهم او را به قتل برسانم و از این ماجرا هیچ اطلاعی ندارم.»

مهشید درباره اینکه چرا مفقودشدن شوهرش را به پلیس اطلاع نداده بود، گفت: «مراد عادت داشت هروقت به سفر می‌رفت هیچ تماسی با خانه نمی‌گرفت. من هم این اخلاق او را می‌دانستم. او چندروز قبل به شهری دیگر رفت و من بدون اینکه نگرانش شوم منتظر بودم به خانه بازگردد اما پلیس به من خبر داد شوهرم کشته شده است.»

هرچند ادعاهای زن جوان کارآگاهان را قانع نکرد اما مدرکی هم علیه او وجود نداشت. به همین دلیل پلیس به تحقیقات ادامه داد و پرس‌وجو از همسایگان مقتول در دستور کار قرار گرفت. اهالی محل به ماموران گفتند مهشید و مراد با هم به‌شدت اختلاف داشتند و همیشه صدای دادوفریاد از خانه آنها به گوش می‌رسید. توضیحات همسایگان مهشید بی‌اساس‌بودن ادعاهای وی را درخصوص رضایت از زندگی مشترک به اثبات می‌رساند با این وجود هنوز مدرکی که ثابت کند وی شوهرش را کشته یا در این جنایت نقش داشته در دست نبود. به همین سبب افسران جنایی تجسس‌ها را پی گرفتند و این‌بار فهمیدند مهشید با مردی به نام علی به‌صورت پنهانی رابطه دارد.

وقتی مدارک کافی در این خصوص جمع‌آوری شد مهشید بار دیگر تحت بازجویی قرار گرفت. او این‌بار هم سعی کرد همان ادعاهای اولیه‌اش را تکرار کند اما برای پرسش‌های جدید پلیس جوابی نداشت و در نهایت اسرار قتل را برملا کرد.

زن جوان گفت: «من و شوهرم از مدت‌ها قبل با هم اختلاف داشتیم. اصلا از زندگی‌ام راضی نبودم و دنبال راهی می‌گشتم تا از این وضعیت خلاص شوم در همین اثنا به‌طور اتفاقی با علی آشنا و با او دوست شدم. ما بعد از گذشت مدتی به هم علاقه‌مند شدیم و تصمیم گرفتیم ازدواج کنیم اما مراد مانع بزرگی بود که سر راهمان قرار داشت. می‌دانستم او به‌هیچ‌وجه مرا طلاق نمی‌دهد بنابراین باید چاره‌ای دیگر پیدا می‌کردم.»

متهم در ادامه اعترافاتش گفت: «مراد به من مشکوک شده بود اما چون خیلی احتیاط می‌کردم نمی‌توانست مدرکی علیه من به دست بیاورد اما ادامه این وضعیت ممکن نبود در نهایت به فکرم رسید مراد را به قتل برسانم. موضوع را با علی در میان گذاشتم و او قبول کرد کمکم کند. وقتی شوهرم به سفر رفت من از فرصت استفاده و مقدمات را آماده کردم. تعدادی قرص خواب‌آور خریدم و وقتی مراد از سفر برگشت دارو را در دوغ او ریختم و به خوردش دادم. بعد از اینکه شوهرم به خوابی عمیق فرو رفت با علی تماس گرفتم او هم طبق نقشه خودش را رساند و با هم طنابی را دور گردن مراد انداختیم و آنقدر کشیدیم که خفه شد بعد علی جنازه را در صندوق عقب خودرواش گذاشت و از خانه بیرون برد.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آفرين ديگه چه كارايي بلدي

      پاسخ ها

      • بدون نام

        باريكلا دختر خوب.
        عاشق هم كه ميشي شيطون.
        روي ديه و رضايت ميتوني رو ماها حساب كني...

    • بردیان

      علتش سخت گیری های زیاد در ازدواجه

    • ستاره

      خوب رواني . چرا كشتيش . ولش مي كردي مي رفتي . درخواست طلاق مي دادي . يكي دوسال بعد طلاقت مي داد . روااااااااااني

    • بدون نام

      پناه به خدا!!!
      حقشه در ملا عام اعدام بشن
      بیچاره شوهرش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج